סל הקניות של שחר 731

השבוע בסל: פיצה נוסח מחניודה – איכותית, חליטות תה קר בבקבוקים– שוות, קפה שחור משודרג – שיישאר, וניל מדגסקר – מומלץ, צ'יפס קפוא – מומלץ, חטיפים הם מילוי – יש טובים יותר

השבוע בסל: פיצה נוסח מחניודה – איכותית, חליטות תה קר בבקבוקים– שוות, קפה שחור משודרג – שיישאר, וניל מדגסקר – מומלץ, צ'יפס קפוא – מומלץ, חטיפים הם מילוי – יש טובים יותר.


דומינו'ס פיצה שף של דומינו'ס פיצה

שיתוף הפעולה המדובר של רשת הפיצריות עם השפים אסף גרניט ואורי נבון ממסעדת מחניודה, הגיע לבחינה אצלנו. למי שאינו מכיר, מדובר בשלב זה בשלוש פיצות:
פיצת 4 מחבתות – משלבת ארטישוק, קונפי שום, קונפי עגבניות שרי וקונפי בצל, כדורי בייבי מוצרלה, גבינת מוצרלה ורוטב עגבניות, כאשר בצד מקבלים עלי בזיליקום טריים וצנבורים לפיזור על הפיצה.
פיצת בצלאל – משלבת בצל סגול המבושל בסילאן, בצל לבן המטוגן בכורכום, רוטב עגבניות, כדורי בייבי מוצרלה ומוצרלה, ותוספת של עלי טימין יבשים לפיזור.
פיצת בקרנה – משלבת חזה בקר עם בייבי מוצרלה, מוצרלה מגורדת, פרמז'נו גרנה פדאנה מצפון איטליה ורוטב עגבניות. ליד פיצה זו מקבלים עלי ארוגולה טריים.
חשוב לציין כי אין מדובר בפיצות המשפחתיות הרגילות מבחינת גודלן – הן מלבניות וקטנות יותר. מצד שני, איכות חומרי הגלם עלתה משמעותית, מה שמרגישים יותר מכל בפיצה הבשרית, שם הבשר עם הגבינה משתלבים באופן ששום פיצה פפרוני לא יודעת ליצור.
התוספות לפיזור על הפיצה הן גימיק מוצלח, שמפתיע לטובה הודות לכמות היפה של כל אחת מהתוספות, כולל הצנוברים היקרים. יש שאמרו שכדאי היה שהבצק יהיה דק יותר, אבל גם כך, מדובר בפיצות טובות משמעותית מאלה שהרשת מציעה בדרך כלל (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים להזמין פיצה איכותית שאינה מגיעה ממסעדה, זה המקום לעשות זאת.
מ-69.9 שקלים לפני מבצעים. להשיג ב-1-700-70-70-70.
צילום דן פרץ

חליטת ויסוצקי ICE של ויסוצקי
שבע שנים מאז שהפסיקה החברה את הפעילות של מותג התה הקר שלה, שנקרא אייס T, היא חוזרת לפעול בקטגוריה בצורה חדשה. החברה השיקה סדרה חדשה של תה קר, הנמכר בבקבוקי זכוכית אישיים. מדובר בתערובת של חליטה של תה ירוק עם צמחים שונים, כאשר ההשקה כוללת בשלב הראשון שני טעמים: חליטת תה ירוק, למון גראס ולואיזה; וחליטת תה ירוק ונענע.
ייאמר לזכות המשקה, שהוא טוב יותר מהתה הקר אליו התרגלנו במרוצת השנים: הבסיס של תה ירוק טוב יותר, והשילוב שטעמנו, עם הנענע, התגלה כתה קר מרענן.
בשורה התחתונה: אמנם משלמים יותר, אבל גם מקבלים יותר.
מ-9 שקלים ל-350 מ"ל. להשיג בחנויות נוחות, מסעדות ובתי קפה.

טורקי בקליה איטית/בהירה של קפה עלית מבית שטראוס
שני המוצרים הללו מוצעים לתקופה קצרה בלבד, ומיועדים למי שרוצה לשדרג את איכות הקפה השחור שהוא שותה, ועדיין להמשיך לרכוש אותו בנוחות יחסית במכולת/סופרמרקט. מדובר במוצר אחד בקליה איטית, והשני בקליה בהירה, שהיא כמתבקש קצרה יותר.
השוני בקליה מספק שני מוצרים נבדלים בטעם, ושניהם שונים מהקפה הטורקי הקלאסי של החברה, עם טעמים יותר עמוקים ומעניינים. עם זאת, אל תשוו אותם לקפה שנקלה בבתי קלייה קטנים, שם תמיד יודעים ליצור קפה טוב יותר.
בשורה התחתונה: שדרוג מוצלח של הקפה הקלאסי, שכדאי שיישאר גם לאחר סוף החודש.
8.3-8.9 שקלים ל-100 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק.
צילום סטודיו שטראוס

וניל מדגסקר של LorAnn Oils
שני מוצרים חדשים מבוססי וניל הגיעו למדפים בישראל, שניהם מבוססים על וניל המיוצר במדגסקר. ליתר דיוק, הם מבוססים על זן של וניל הנקרא "מדגסקר-ברבון" על שם האי ואי שכן נוסף. הודות לכך, מדובר בווניל הרבה יותר איכותי מזה שאנו לרוב מורגלים אליו בארץ, בוודאי בהשואה למרבית התמציות שנמכרות כאן.
החברה לקחה את הווניל הזה וייצרה ממנו כאמור שני מוצרים: תמצית וניל המיוצרת בתהליך של השריית מקלות וניל פתוחים בתמיסה המכילה 35% אלכוהול ומים; וממרח וניל שיש לו מרקם משחתי, שקל להוסיף אותו למאפים ומהווה אלטרנטיבה למקלות.
בשורה התחתונה: מומלץ מאוד למי שלא רוצה להתפשר על איכות הווניל שהוא עושה בו שימוש.
25-30 שקלים ל-60 מ"ל תמצית, 50-55 שקלים ל-118 מ"ל ממרח. להשיג בטיב טעם, עדן טבע מרקט, אניס, לגעת באוכל, סטופ מרקט, במעדניות, בחנויות מזון ובבתי טבע.

צ'יפס קפוא של מר תפודי
חברת בלדי הישראלית החלה לייבא ארצה את הצ'יפס אותו מייצרת החברה ההולנדית BERGIA FRITES. הליך הייצור אוטומטי לחלוטין, ואת הצ'יפס הם עושים, כך נאמר לנו, באופן שהופך אותו לקראנצ'י במיוחד. הצ'יפס עובר טיגון ראשוני בשמן חמניות, ולאחר מכן ניתן לטגן אותו או לאפות אותו בבית. הצ'יפס נמכר בשלוש וריאציות שונות: קלאסי, סטייק צ'יפס או דק (אמריקאי).
אנו ניסינו את שלושתן, ולא מצאנו משהו שהפך את הצ'יפסים לקראנצ'יים במיוחד – מידת הטיגון/אפייה היא שקבעה את המרקם הסופי שלהם. עם זאת, הם מתמודדים יפה עם חום התנור/השמן ומספקים מענה לתשוקה של הילדים ושל המבוגרים לצ'יפס. המחירים הנוחים הופכים אותם לאופציה מומלצת מאוד.
בשורה התחתונה: אם כבר לקנות צ'יפס קפוא, אופציה זו היא המומלצת.
3.9-9.9 שקלים ל-800 גרם. כשרות בד"צ, חתם סופר פתח-תקוה. להשיג בנתיב החסד, מגה, סופר ספיר, ויקטורי, פרש-מרקט, מחסני-השוק, יוחננוף, סופר-דוש, שפע-שוק, מעיין 2000, מחסני-להב וסופר-שוק.

סלים דליס קריספי של סלים דליס
סדרת חטיפים חדשה זו מבוססת על מילוי – חטיף במילוי מחית בטעם אוכמניות עם ציפוי בטעם שוקולד לבן; חטיף במילוי מחית בטעם תותים עם ציפוי בטעם שוקולד לבן; וחטיף במילוי מחית בטעם שוקולד עם ציפוי בטעם שוקולד מריר. 33% מילוי יש בכל אחד מהם, והם ארוזים – כנהוג בקטגוריה, באריזות אישיות.
אנו פחות אהבנו אותם בהשוואה לחטיפים אחרים של המותג, ובכלל. הם מתוקים מדי לטעמנו, המילוי מרכך אותם מדי, ולמרות שהשילוב של אוכמניות ושוקולד לבן נשמע טוב, בפועל זה לא היה ככה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: יש חטיפים טובים יותר.
כ-10 שקלים לחמש מנות/עשר יחידות, 125 גרם בסך הכל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום אפרת אשל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר