סל הקניות של שחר 732

בסל שלנו השבוע: סלטים חדשים של שף רפי כהן – סלט החצילים, שלגוני קוקטייל – מומלצים, גלידה עם שבבי וופל – לשוחרי חידושים, חליטת לימונית ולואיזה – מומלצת על תנאי, מי קוקוס – עדיף עם אננס, צידנית פפסי מקס – ערך מוסף

בסל שלנו השבוע: סלטים חדשים של שף רפי כהן – סלט החצילים, שלגוני קוקטייל – מומלצים, גלידה עם שבבי וופל – לשוחרי חידושים, חליטת לימונית ולואיזה – מומלצת על תנאי, מי קוקוס – עדיף עם אננס, צידנית פפסי מקס – ערך מוסף.

סלטי השף החדשים של סלטי צבר
שיתוף הפעולה של החברה עם השף רפי כהן מתרחב, עם השקה של שני סלטים חדשים. הראשון הוא סלט ירקות קלויים על האש המכיל פלפלים קלויים, אפויים ומוחמצים יחד עם עגבניות קלויות, חציל בלאדי קלוי ורוטב מזרחי. השני הוא סלט חציל בלקני, עשוי מחציל בלאדי קלוי על האש בשילוב בצל מקורמל שנאפה בתנור.
מבין השניים אהבנו בעיקר את סלט החצילים, שטעם הבצל והקלייה השפיעו עליו לטובה. סלט הירקות הקלויים היה חביב, אך משהו בתערובת של כל הרכיבים ביחד לא הצליח להלהיב אותנו.
בשורה התחתונה: סלט החצילים החדש הוא תוספת מבורכת למדף האפשרויות.
9.5-14.9 שקלים ל-400 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק.
צילום אימג'ארט

שלגוני Cocktail של הגלידות של פלדמן
עדיין איננו בטוחים לגמרי ביחס לשלושת השלגונים הללו. מוחיטו ליים, מרגריטה אשכולית ופינה קולדה קוקוס הם שלושת השלגונים, שכאמור מבוססים על הקוקטיילים הידועים. האם באמת טעמים כשל המשקאות עצמם? לפעמים זה הרגיש כן, לפעמים לא; אולי זה העדר האלכוהול שבלבל אותנו. אך גם אם לא, הם מהטעימים שיצאו בקטגוריה בשנים האחרונות, גם כאשר משווים אותם לשלגון לימון או קוקוס "רגילים" ובכלל.
בשורה התחתונה: מומלץ גם בלי קשר לקוקטיילים.
5 שקלים ליחידה, 27.9 שקלים למאגדת של שש יחידות. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות פרטיות.
צילום סטודיו פלדמן

Cone Sweet Cone של בן&ג'ריס
הרעיון בבסיס גלידה חדשה זו הוא פשוט: מאחר ואת הגלידה קונים באריזה גדולה ולא בתוך וופל, אז תקבלו את הוופל בתוך הגלידה. התוצאה היא גלידת וניל קרמל ובתוכה שבבי וופל בציפוי פאדג'. הגלידה עצמה מוצלחת מאוד, שכן השילוב של הווניל עם הקרמל נעשה נכון. גם שבבי הוופל נמצאים בכמות גדולה, והטעם השוקולדי שלהם – למרות שאינו משתלב באופן מושלם בגלידה, מצליח לספק טוויסט מוצלח. גם ההבדל במרקמים בין הגלידה לבין הוופל מוסיף לחוויה.
בשורה התחתונה: זו לא הגלידה הטובה ביותר של החברה, אבל היא תספק את הרעב שלכם לחידושים.
12.9-24.9 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

חליטת לימונית ולואיזה של ויסוצקי
אם אתם אוהבים לשתות תה קר ומחפשים דרך מהירה להכין את המשקה, אז חברת התה הוותיקה השיקה עבורכם מוצר חדש. חליטה זו מצטרפת לשלוש שהושקו בשנה שעברה, כשהפעם עורבבו להם יחד לימונית, לואיזה וסטיביה. את התערובת קל להכין במים קרים ואין צורך להשתמש במעט מים חמים. שילוב הצמחים מוצלח מאוד, וגם הסטיביה נמצאת בכמות המספקת מתיקות טובה ולא מוגזמת, אך מי שרגיש לטעם הלוואי של הצמח, כנראה לא ייהנה מהמוצר הזה.
בשורה התחתונה: מומלץ למי שאוהב תה קר ואין לו בעיה עם סטיביה.
13.9-14.9 שקלים ל-20 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.
צילום טופטאצ'


מי קוקוס של Vita Coco

ליין משקאות זה מנסה ליצור קטגוריה חדשה בתחום המשקאות הקלים – מצד אחד זה אינו מיץ, מצד שני לא מים. מי שהיה באזורים הטרופיים והסאב-טרופיים, מכיר את האפשרות לשתות את מי הקוקוס ישירות מהקוקוס עצמו. מוצרים אלו מבוססים על אותם המים בדיוק, כאשר הם נמכרים בגרסה טבעית ובגרסה עם תוספת של אננס, וללא תוספות כמו סוכר.
אם אתם כבר מכירים מי קוקוס טבעיים, אתם מודעים לכך שהטעם הייחודי שלהם אינו חביב על כל אחד – והגרסה הטבעית במקרה זה נאמנה למקור. תוספת האננס במוצר השני משנה את הטעם שלו, והופכת אותו לכזה שיכול להתחבב על צרכנים רבים יותר.
בשורה התחתונה: אנחנו מעדיפים את השילוב עם האננס.
8-10 שקלים ל-330 מ"ל, 14-15 שקלים לחצי ליטר. כשרות הרבנות הראשית. להשיג בסופר פארם, שופרסל, עדן טבע, yellow ושקלית של צה"ל.

צידנית פפסי מקס של טמפו
זו אחת המהדורות המוגבלות המוצלחות יותר שיצאו לאחרונה, מאחר והמשקה מגיע בתוך מוצר שניתן לעשות בו שימוש חוזר. מדובר בצידנית מוארכת ובתוכה ארבעה בקבוקי פפסי מקס בנפח 1.5 ליטר. גודל הצידנית מותאם במדויק לבקבוקים, כך שהיא תהיה אידיאלית לשימוש חוזר כשיוצאים לים, לבריכה או לפיקניק. רק אל תשכחו לקרר את הבקבוקים במקרר הביתי לפני שיוצאים לדרך.
בשורה התחתונה: סוף סוף מהדורה מוגבלת עם ערך מוסף ממשי.
19.9 שקלים לצידנית עם 4 בקבוקים. להשיג ברשתות שיווק.
צילום אפרת אשל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר