סל הקניות של שחר 737

בסל שלנו השבוע: גלידות – מקוממות, פריכיות – לא צריך, מוס עם שוקולד – לאוהבי מתוק, שמן זית – מוצלח, גרנולה וחטיפים ללא גלוטן – מוצלחים, עדשי שוקולד – מהלך שיווקי

בסל שלנו השבוע: גלידות – מקוממות, פריכיות – לא צריך, מוס עם שוקולד – לאוהבי מתוק, שמן זית – מוצלח, גרנולה וחטיפים ללא גלוטן – מוצלחים, עדשי שוקולד – מהלך שיווקי.

גלידות Bellissimo של הגלידות של פלדמן
דיסאינפורמציה היא חלק בלתי נפרד ממהלכים שיווקיים ופוליטיים כאחד.התפיסה הרווחת היא שהאמת אינה מספיקה, ויש צורך לכסות עליה עם סופרלטיבים מוגזמים עד כדי שקרים מוחלטים.
הגלידות המשפחתיות החדשות של החברה נופלות – לצערנו, לקטגוריה זו. מדובר בשתיים מארבע הגלידות שהשיקה החברה באחרונה, האחת מילק שייק ונילה שוקולטה והשניה מילק שייק ונילה קפוצ'ינו.
כידוע לרובנו, מילקשייק זה מה שמקבלים כאשר מערבלים בבלנדר גלידה עם חלב. האם בפלדמן לקחו את הגלידה, ערבלו אותה עם חלב ואז הקפיאו מחדש? מבלי לבקר בקווי הייצור ובהתבסס על מבחן הטעימה בלבד, התשובה היא לא. אלה בפועל גלידת וניל-שוקו וגלידת וניל-מוקה, שהשם שלהם שונה כדי להפוך אותן ליותר אטרקטיביות. העובדה כי בדרך מעוותים את המציאות, כנראה לא מספיק חשובה בפלדמן.
בשורה התחתונה: אחת ההשקות המקוממות ביותר שנחשפנו אליהן באחרונה בתחום המזון.
17 שקלים ל-1.3 ליטר. כשר חלבי בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב. להשיג בחנויות הפרטיות וברשתות השיווק.
צילום סטודיו פלדמן


פריכיות של אנרג'י מבית שטראוס

על פניו, ההשקה של החברה היא צעד מבורך עבור מי שמשלב פריכיות בתזונה היומית שלו: פריכיות 3 דגנים טבעי ופריכיות 3 דגנים וקצח, הם שני המוצרים החדשים שהחברה מוסיפה למדף הפריכיות, המבוססים על אורז, תירס ושיבולת שועל.
אז מה הבעיה? כאשר קוראים את רשימת הרכיבים ומגלים כי יש סוכר בפריכיות. באותו רגע איבדנו את התיאבון (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: תמשיכו לקנות את הפריכיות שאתם כבר מכירים.
9.9-12.9 שקלים ל-120 גרם. כשרות בד"צ פרווה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום סטודיו שטראוס

מוס עם שוקולד של YOLO מבית תנובה
סדרת מוצרים חדשה במסגרת המותג החדש יחסית של החברה, שנמכרת במהדורה מוגבלת. מדובר במוס עם שוקולד, שנמכר בשתי גרסאות, האחת שוקולד חלב והשנייה עם שוקולד לבן.
יש למוס מרקם אוורירי מוצלח למדי ביחס לעובדה כי מדובר במוצר תעשייתי; וגם נוכחות השוקולד בשני המוצרים משפרת אותו.
אנו טוענים ליותר מדי סוכר, כך שבסופו של דבר נשארנו בעיקר עם טעם של סוכר בפה. וביחס להצעה להקפיא אותו, זה בהחלט יוצר חווית אכילה שונה ומעניינת, אבל אנו מעדיפים את המוס שלנו במצב קריר, לא קפוא.
בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים מוס ומאכלים מתוקים, תיהנו כאן משני העולמות.
3.9-4.3 שקלים ל-78 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום ברוך נאה

שמן זית קורטינה של מסיק קיבוץ מגל
שמן הזית של היצרן הישראלי זכה ממש לאחרונה בתואר "השמן הזני הטוב ביותר" במסגרת תחרות שמן הזית הבינלאומית TerraOlivo 2016.
כמובן שאיננו יכולים להשוות אותו ל-627 שמני הזית שהשתתפו בתחרות, אשר הגיעו מ-20 מדינות שונות. מה שאנו יכולים לומר, הוא שמדובר בשמן המאופיין במידה רבה של חריפות ומריריות. מצוין למי שמחפש שמן זית דומיננטי בסלט הירקות שלו או על פרוסת הלחם.
בשורה התחתונה: אנחנו אוהבים אותם כשמרגישים אותם.
49-55 שקלים לליטר. להשיג בניצת הדובדבן, טבע קסטל, טבע עדן וב-www.masik.co.il.
צילום דן לב


גרנולה וחטיפים ללא גלוטן של Free

המותג השיק שתי סדרות חדשות של מוצרים, המיועדות לצרכנים הנמנעים מגלוטן. האחת היא גרנולה המבוססת על שיבולת שועל, שגדלה ויוצרה בסביבה נקיה מגלוטן, ומשלבת גרנולה ללא תוספת סוכר, בתוספת דבש ובתוספת שוקולד. השנייה: חטיפי Nuts Delight, המבוססים על בוטנים ושוקולד מריר, כאשר אחד מגיע עם תוספת של אגוזי קשיו והשני עם תוספת שקדים.
אהבנו מאוד את הגרנולה – ניסינו את זו עם השוקולד ואת זו ללא סוכר. הקלייה מדוייקת, הפריכות מצוינת, והיא משתלבת יפה עם יוגורט או חלב, מבלי לאבד מהמרקם שלה בזמן האכילה. כמות השוקולד, ייאמר לזכותם, היתה מספקת. החטיפים היו הפתעה אפילו טובה יותר – גרנולה יש מסוגים שונים אבל חטיפים שלא מכילים גלוטן, הרבה פחות. השילוב של הבוטנים עם השקדים והשוקולד יצר חטיף מפנק מאוד, טעים, קל ללעיסה, כזה שכיף לנשנש בין ארוחות. 

בשורה התחתונה: הגרנולה טובה אבל החטיפים מומלצים במיוחד.

14.9 שקלים ל-250 גרם גרנולה, 17.9 שקלים ל-140 גרם או חמישה חטיפים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.
צילום אפרת אשל

עדשים עם מיניונים של עלית מקבוצת שטראוס
אנו מכירים מישהי שמאוד מאוד אוהבת את המיניונים. בדיוק מסיבה זו היא אהבה לקבל את עדשי השוקולד של החברה, שנמכרים במהדורה מוגבלת, בה האריזה מעוצבת עם דמויות של מיניונים. העדשים עצמן אינן שונות, אבל האריזה מצליחה לתפוס את תשומת הלב של הצעירים האוהבים את הדמויות הללו.
בשורה התחתונה: זה אמנם בעיקר מהלך שיווקי, אבל כזה שנעשה היטב.
4 שקלים ל-30 גרם. כשרות מגדים, בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית. להשיג בנקודות המכירה.
צילום סטודיו שטראוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר