סל הקניות של שחר 742

השבוע סל אקלקטי: תוספות לקוקטייל ביתי – מקלות, חטיפים עגולים – נו טוב, גבינת פטה צאן – כחול-לבן טוב מהמקור, מרשמלו בטעם תות – למכורים בלבד, 5 סוגי אטריות – אופציה טובה, ממתיק סטיביה נוזלי – המועדף

השבוע סל אקלקטי: תוספות לקוקטייל ביתי – מקלות, חטיפים עגולים – נו טוב, גבינת פטה צאן – כחול-לבן טוב מהמקור, מרשמלו בטעם תות – למכורים בלבד, 5 סוגי אטריות – אופציה טובה, ממתיק סטיביה נוזלי – המועדף.


Schweppes MULE של Schweppes

המיקסר החדש של החברה מהווה תוספת מוצלחת לקטגוריה, המיועדת לכל מי שרוצה להכין קוקטייל ביתי בלי ללמוד לערבב את הרכיבים בעצמו. המתיקות של המשקה גבוהה, ויש נוכחות לג'ינג'ר שמספק מידה של חריפות. כפי שהחברה ממליצה, הוא משתלב היטב עם וודקה, אך לא רק: אנחנו למשל אהבנו אותו עם ערק.
בשורה התחתונה: קל יותר לעשות קוקטיילים בין רגע.
4-6 שקלים ל-250 מ"ל, 7.8-8.1 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום סטודיו יפאורה

במבה ובייגלה עגולים של אסם
החברה לקחה את הצורה הזו וציידה בה שני מוצרים פופולאריים במיוחד. הראשון הוא בייגלה עיגולים, שמגיע בשלוש גרסאות: קלאסי, עם מלח או עם שומשום. בשלושת המקרים הטעם זהה לקיים, וכך גם המרקם, אבל שינוי הגודל משנה את החוויה, ומצליח להלהיב יותר מבייגלה רגיל.
הבמבה העגולה קיבלה צורה המזכירה יותר מכל צלחת מעופפת מאשר עיגול. גם כאן הפריכות והטעם לא השתנו, אבל חווית האכילה כן, אך בשונה מהבייגלה, האכילה של הבמבה העגולה פחות הלהיבה אותנו (הבייגלה מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: טוב למי שזקוק לחידושים.
10-20 שקלים ל-300 גרם בייגלה, 4-5 שקלים ל-80 גרם במבה. כשרות בד"צ ירושלים העדה החרדית / חרל"פ / רבנות יקנעם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.
צילום: סטודיו אסם

סימפוניה פטה צאן של שטראוס
החברה החלה לראשונה לשווק גבינה מלוחה תחת המותג שלה, והיא עושה זאת עם גבינת פטה שמיוצרת מחלב צאן בהרי האולימפוס שביוון, בשיטת ההכנה המסורתית של הגבינה. כל זה נשמע מבטיח, אך בפועל הגבינה מאכזבת. היא יבשה מדי, עם טעם סביר ולא מלהיב.
בשורה התחתונה: למרות שפטה האמיתית מייצרים רק ביוון, המקבילה הישראלית היא לרוב טובה יותר.
19.9-20.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום שלומי ארביב


Marshmallow FLUFF בטעם תות של FLUFF

צריך להיות מכורים למרשמלו כדי ליהנות מהמוצר הזה. הוא עתיר סוכר, מתוק מאוד כמובן, יש לו טעם שמנסה להיות טעם של תות (ומקורו בסלק בכלל). המכורים יאכלו אותו כפי שהוא, אבל אפשר להשתמש בו בהכנה של קינוחים ועוגות. בהשוואה למוצר הקלאסי, הוא פחות טעים. בהשוואה לתזונה בריאה, זה אסון ממכר.

בשורה התחתונה: למכורים בלבד.
15-20 שקלים ל-213 גרם. כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת ה-OU ארה"ב. להשיג בטיב טעם, סטופ מרקט, AM-PM, ספייסס, לגעת באוכל, מעדניות וחנויות מתמחות בעזרי אפייה.
צילום אלי חזן

אטריות של סוגת
החברה נכנסה לראשונה לתחום האטריות, והשיקה חמישה מוצרים שאמוריםלספק את צרכני האטריות. יש שני סוגים של אטריות אורז, עבות ודקות, העשויות מ-90% אורז, ושלושה סוגים של אטריות ביצים – דקות, עבות ובינוניות.
האטריות אינן מיוחדות בהשוואה למוצרים הוותיקים שאנו מכירים, והן נותנות מענה טוב למי שמחפש להכין מאכל מבוסס אטריות. העובדה שסוגת עומדת מאחוריהן, מגדילה את הסיכוי שמוצרים אלה יהיו נגישים יותר לקהל הרחב (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אופציה טובה לחובבי האטריות.
4.9 ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

סטיביה ממתיק אישי נוזלי של מרמולייט
גרסה נוספת של הממתיק הטרנדי הגיעה למדפים – הפעם בצורת נוזל. גםבמקרה זה צריך להתרגל לטעם הייחודי של הסטיביה. אם הצלחתם בכך, כדאי שתאמצו את המוצר הזה למדף. הוא אידיאלי למשקאות קרים מסוגים שונים, שכן הוא חוסך את הצורך לזכור למהול את הסוכרזית במעט מים חמים כבסיס למשקה.
בשורה התחתונה: המוצר הפך לממתיק היחיד בו אנו משתמשים בקיץ זה.
24.6-27.3 שקלים ל-200 מ"ל. כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר פ"ת ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר