סל הקניות של שחר 743

סל הקניות של שחר 912
סל הקניות של שחר 912

משקאות קלים מופחתי סוכר – השקה מוצלחת, פיצה משפחתית דקה חריפה טעונה שיפור, עדשי שוקולד עם מילוי פצפוצי שוקולד – מומלצות, קפסולות בנוסח ברזיל – טובות, מוצרי קקאו אורגניים – הזדמנות להכיר. 


Schweppes ICE של יפאורה

קו חדש של משקאות הגיע לשוק, המתחבר למגמה של הפחתת הסוכר במשקאות הקלים. מדובר בסדרה של משקאות מוגזים, שמלבד חומרי טעם וריח טבעיים, הוסיפו להם מעט סוכר פירות כדי להמתיק אותם. המשמעות היא רק 12 קלוריות ו-3 גרם פחמימות לכל 100 מ"ל משקה (לעומת 42 קלוריות ו-10.6 גרם פחמימות בקולה).
החידוש אינו בא לביטוי רק בנושא הסוכר, אלא גם בטעמים – מלפפון-מלון, תות-אננס ופינק ליידי. הראשון מפתיע לטובה; שילוב התות אננס מוצלח, וגם התפוח טעים, אם כי איננו יודעים באמת להבדיל את טעמו מזה של משקה תפוח רגיל. בנוסף, גם עיצוב האריזות מוצלח, שכן הוא גורם לבקבוקים לבלוט על המדף.
בשורה התחתונה: השקה זו מצטרפת לשורת השקות מוצלחות שביצעה החברה תחת מותג זה.
6.9 שקלים ל-1,125 מ"ל, מ-6 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג בשופרסל ובנקודות המכירה.
צילום סטודיו יפאורה


פיצה משפחתית דקה חריפה של מעדנות

החברה מבטיחה 100% גבינה אמיתית ורוטב המכיל בתוכו פלפל חלפיניו, שמספק לפיצה המוכרת שלה חריפות. תוספת הפלפל אכן מורגשת בתוצאה הסופית – הפיצה אמנם נוטה לכיוון הפינקטי יותר מאשר לכיוון החריף, אבל זה צעד הגיוני מצד חברה שרוצה למכור כמה שיותר. פיצה חריפה של ממש, הייתה הרבה פחות פופולרית.
בעוד שעם כמות הפלפל אנו חיים בשלום, עם כמות הגבינה המצומצמת – הרבה פחות (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: יש מה לשפר בפיצה זו.
14.2-15.4 שקלים ל-410 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.
צילום ברוך נאה

M&M's Crispy של M&M's
המילוי של עדשי השוקולד הידועות בפצפוצי שוקולד, הוא אחד המהלכים המפתיעים שעשתה החברה. כפי שמבטיח השם של החטיף השוקולדי החדש, המרקם שלו אכן השתנה והפך למעט קריספי. זה אמנם לא משתווה בגאוניות שלו לשילוב של חמאת בוטנים בעדשי השוקולד, אבל בהחלט מספק ממד חדש של הנאה.
בשורה התחתונה: מומלץ אם אתם מחפשים לגוון קצת ב-M&M's שאתם מנשנשים.

4.9 שקלים ל-38 גרם. כשרות הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק.

CAFEZINHO do BRASIL של נספרסו
החברה יצרה את הגרסה שלה לקפה הברזילאי הפופולרי, המשווקת במהדורה מוגבלת. יש לשער שהמהלך נעשה לרגל אולימפיאדת ריו שהסתיימה באחרונה – ועתה מתקיימת שם האולימפיאדה הפראלימפית.
הוא כלל יצירה של תערובת קפה המשקפת את טעם הקפה הברזילאי, עם תווים אגוזיים ועציים המגיעים מפולי ערביקה שגדלו בדרום ברזיל.
מאחר ולא היינו בברזיל, אין לנו דרך לדעת עד כמה הקפה הזה דומה למקור ההשראה שלו; אבל זה קפה מוצלח – יש לו תווים עציים בולטים למדי, והיה מי שהצליח לזהות את הניחוח האגוזי, עם מעט מרירות והשפעה טובה במצבי עייפות (חוזק 9 בסולם 1-12).
בשורה התחתונה: גם אם היא לא זהה לקפה המקומי בברזיל, זו עדיין תערובת טובה.
25.5 שקלים ל-10 קפסולות. להשיג בסניפי המותג, ב-www.nespresso.com ובאפליקציה.

מוצרי קקאו אורגניים של תבואות
בתחום המזון האורגני, השקה זו היא אחת המשמחות בתקופה האחרונה. מדובר בליין של מוצרי קקאו, כולם לא קלויים ואורגניים –
פולים שלמים, פולים גרוסים ואבקת קקאו אורגנית.
זו השקה חשובה לאור העלייה בביקוש למזונות הנחשבים למזונות-על בזכות הערכים התזונתיים שלהם, שקקאו הוא אחד מהם.
אנו ניסינו את הפולים קלויים, שהשתלבו מצויין בדגני הבוקר ובשייקים שלנו.
בשורה התחתונה, אם לא ניסיתם עד כה, זו הזדמנות טובה להכיר אותם.
28.9 שקלים ל-200 גרם. כשר בהשגחת הבד"צ בעל"ז וכשרות רבנות מטה יהודה. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות טבע ובחנויות מובחרות.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה