סל הקניות של שחר 754

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: פסטרמה ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים – עדיפה, חטיפי דגנים מופחתי נתרן – צעד חשוב, קמח כוסמין לבן – גרסה ידידותית, חטיפי דגנים למבוגרים – יש טובים יותר, אצבעות וופל – נשנוש שוקולדי קטן

פסטרמה ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים של עוף טוב

פסטרמה ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים
פסטרמה ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים של עוף טוב

החברה ממשיכה להשקיע כדי לשכנע אותנו, שמוצרי הבשר המעובד אינם מזיקים כפי שהיו בעבר. הפעם מדובר בפסטרמה שהעוף ממנו היא עשויה, גודל ללא הורמונים וללא אנטיביוטיקה. לדברי החברה, העוף מקבל תוספים טבעיים ממקורות צמחיים, וגדל ללא אנטיביוטיקה או זרזי גדילה. זהו מהלך מבורך שאינו משפיע על הטעם של המוצר, אבל בהחלט משפיע לטובה על ההרגשה שלנו. 21.9 שקלים ל-250 גרם. כשרות אוירבך מהדרין. להשיג ברשתות הנבחרות.

בשורה התחתונה, אם אתם אוהבים פסטרמה, עדיף לרכוש את זו.

מוצרי אנרג'י מופחתי נתרן של שטראוס

מוצרי אנרג'י מופחתי נתרן של שטראוס
מוצרי אנרג'י מופחתי נתרן של שטראוס, צילום סטודיו שטראוס

גם שטראוס עשתה מהלך חשוב לטובת הצרכנים החרדים לבריאותם, והפחיתה ב-30% את כמות הנתרן בחטיפי הדגנים שלה. זהו צעד מבורך שאמנם משפיע במעט על הטעם, אבל אנחנו התרגלנו אליו במהרה. המותג מציע מספר סדרות של חטיפי דגנים, חלקם ללא סוכר, כמו גם גרנולה ופריכיות. כל שנותר עכשיו, הוא שהחברה תוציא לחלוטין את הסוכר שיש בפריכיות שלה, ואנחנו נהיה ממש מרוצים (מכיל גלוטן בחלק מהמוצרים). מ-11.9 שקלים למארז של שישה חטיפי דגנים, מ-9.6 שקלים לפריכיות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: צעד חשוב בדרך הנכונה.

 

קמח כוסמין לבן של הטחנות הגדולות של א"י

קמח כוסמין לבן של הטחנות הגדולות של א"י
קמח כוסמין לבן של הטחנות הגדולות של א"י, צילום מנחם גרייבסקי

כוסמין הוא דגן המהווה אלטרנטיבה פופולארית לחיטה בכל הקשור להכנת לחמים ומאפים, שכן הוא דל יותר בגלוטן ועשיר יותר בחלבון. החברה כבר השיקה שלושה סוגים של קמח מבוסס כוסמין, ומוצר זה הוא הרביעי בסדרה. ההבדל בינו לבין האחרים הוא בהיותו לבן – בדומה להבדל בין קמח חיטה לבין קמח חיטה מלא. כלומר, פחות סיבים תזונתיים ורכיבים חשובים נוספים, וכן טעם שיותר קל להתרגל אליו, במיוחד כאשר מדובר בילדים (מכיל גלוטן). 15 שקלים לק"ג. להשיג בנקודות מכירה רבות ברחבי הארץ.

בשורה התחתונה: טוב למי שמחפש גרסה ידידותית יותר של קמח הכוסמין.

 

תלמה to go של תלמה

חטיפי דגנים תלמה to go
חטיפי דגנים תלמה to go

סדרה זו של חטיפי דגנים מיועדת למבוגרים. מדובר בחטיפים המכילים דגנים מלאים, בהם שיבולת שועל מהווה 36% מכלל המוצר, המגיעים בשלושה טעמים: שוקולד מריר, שוקולד לבן, או יוגורט.

ניסינו את שני החטיפים המכילים שוקולד, ויצאנו עם תחושה מעורבת. מצד אחד יש להם מרקם פריך וטעם סביר, אבל ככל שאכלנו מהם כך הרגשנו כי בסופו של דבר, אנו לועסים סוכר (מכיל גלוטן). 9.7-14.9 שקלים ל-138 גרם, שש יחידות. כשר בהשגחת חוג חת"ם סופר בני ברק. להשיג ברשתות השיווק, בסופר–פארם ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: יש חטיפים טובים יותר למבוגרים.

אצבעות וופל במילוי קרם אגוזים ובציפוי שוקולד לבן של לואקר גרדנה

וופלים אצבעות גרדנה שוקולד לבן
וופלים אצבעות גרדנה שוקולד לבן

חידוש שוקולדי נוסף של המותג, המציע סוגים שונים של אצבעות וופל ושוקולד. הפעם שילוב בין קרם אגוזים לבין ציפוי של שוקולד לבן, כאשר הבסיס הוא אותו וופל פריך במיוחד. לשמחתנו, המתיקות של המוצר אינה גדולה במיוחד, והשילוב בין השוקולד לבין האגוזים מוצלח במיוחד (מכיל גלוטן). 14.9 שקלים ל-125 גרם, 10 יחידות. המוצר כשר חלבי בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: לרגעים בהם צריך נשנוש שוקולדי קטן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר