סל הקניות של שחר 758

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: תערובות תיבול – כדי לגוון, מעדן גבינה ללא סוכר לילדים – גם למבוגרים, סדרת מוצרי מזון בריאות – טובים, טחינה משכם – להגביר ההפצה, מיצי פירות – בעיקר הטבעי

תערובות התיבול של אינה פארמנ'ס

עשר תערובות תיבול שהגיעו לישראל
עשר תערובות תיבול שהגיעו לישראל

אנו בספק אם רבים בישראל מכירים את חברת המזון של אינה פארמנס, שהחלה פעילותה כמורה לבישול בתחילת שנות ה- 80, וכיום מחזיקה במפעל ענק המייצר, בין השאר, את תערובות התיבול שהגיעו לאחרונה לישראל. מדובר בעשר תערובות, בהן תערובת למנגל, תערובת שום ועשבי תיבול, תערובת לימון ופלפל שחור, תערובת רוזמרין וזיתים, תערובת לדג ולעוף, קאג'ון ועוד. התערובת למנגל היא מהמוצלחות שניסינו, שילוב שמחזק את טעמי הבשר ומשדרג אותם, וגם הקאג'ון היה מוצלח. התערובות, יש לציין, אינן מכילות מונוסודיום גלוטומט.  המחיר מ-22.9 שקלים ל-200 גרם. כשר בהשגחת בד"צ קייפטאון ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בסטופ מרקט, גולף אנד קו, מעדניות, חנויות גורמה, חנויות מתמחות ואטליזים.

בשורה התחתונה: טוב למי שמחפש לגוון את התיבול של האוכל.

גמדים שלי ללא סוכר של שטראוס

מעדן הגמדים הידוע, רק ללא סוכר
מעדן הגמדים הידוע, רק ללא סוכר. צילום שלומי ארביב

סוף סוף! זה מה שאפשר לומר על השקה זו של החברה, והכותרת מסבירה בדיוק במה מדובר: מעדן הגמדים הידוע, רק ללא סוכר. הבסיס הוא כתמיד גבינה לבן עם תוספת ווניל, וההצעה על גבי האריזה היא להמתיק עצמאית עם סילאן, דבש וכו'. ניסינו את המעדן ללא סוכר, שטעמו מזכיר עד מאוד את טעם המעדן "דניאלה" שהוצא מפס הייצור, ואהבנו את התוצאה. המחיר 7.9-11.9 שקלים למארז של 4 יחידות, 100 גרם בכל יחידה. כשרות בד"צ מהדרין הרב רובין. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: מומלץ גם למבוגרים שמחפשים מעדנים נטולי סוכר או ממתיקים מלאכותיים.

 

טחינה של איילה

אחת הטחינות הטעימות
אחת הטחינות הטעימות

חרף השם העברי של טחינה זו, הייצור שלה נעשה אי שם בשכם. אבל אל תתנו לעובדה הזו להרתיע אתכם – זו אחת הטחינות הטעימות שניסינו עד כה, מהבודדות שאפשר ליהנות מהן גם כאשר הן גולמיות. יחסית יש בה מעט מלח, המרקם שלה נוח לערבוב עצמאי (השומן אינו נפרד משאר הרכיבים כפי שקורה לעתים בטחינה גולמית), והכי חשוב: אחרי שתיבלנו אותה כפי שאנו רגילים ואוהבים, קיבלנו את אחת הטחינות הטובות שניסינו. המחיר מ-15 שקלים לחצי ק"ג. להשיג במרכז המכירה בפארק תעשייה דלתון ולהזמין במשלוח בטל. 052-8000203, 050-6770272.

בשורה התחתונה: כל שחסר זו הפצה רחבה של הטחינה בנקודות המכירה.

סדרת בריא מהטבע של פנינה רוזנבלום

יש מוצרים טובים בסדרה זו
יש מוצרים טובים בסדרה זו

החברה של אשת העסקים הידועה, השיקה סדרה חדשה של מוצרי מזון, שמנסים לתת מענה לכמה מהטרנדים הבולטים של השנים האחרונות בתחום. הסדרה כוללת ארבעה סוגים של קינואה עם תערובות תיבול – פטריות, ים תיכונית, איטלקית וירקות. אנו אהבנו את הקינואה עם תוספת הירקות – התיבול טוב ועדין, אבל כמות התוספות מצומצמת. התערובת האיטלקית היתה הפוכה – כמות נדיבה של תוספות אבל הטעם חמוץ מדי והתערובת לא טעימה. בנוסף כוללת הסדרה תערובת של זרעי פשתן, צ'יה וגוג'י ברי – שילוב יפה של שלושת הרכיבים, אבל בניגוד למה שכתוב על האריזה, כדאי להשרות אותם במים לפני השימוש, במיוחד אם משתמשים בהם לשייקים; וגם כוללת תערובת של  גרעיני דלעת וגרעיני חמנייה; ורוטב לעוף על בסיס סילאן וחומץ טבעיים. במחיר מ-17 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: יש מוצרים טובים בסדרה זו.

מיצי פירות של S&W

שלושת המיצים בסדרה זו נמכרים בפחיות
שלושת המיצים בסדרה זו נמכרים בפחיות

מיץ אננס 100% טבעי, מיץ אננס עם חתיכות פרי, ומיץ ארבע עונות המשלב אננס ופירות טרופיים – אלה הם שלושת המיצים בסדרה זו, הנמכרים כולם בפחיות. אהבנו מאוד את המיץ הטבעי – מגיע ללא תוספת סוכר, כך שאפשר ליהנות מהטעם המצוין של האננס ומהמרקם הסמיך למחצה. המיץ השני מגיע עם חתיכות פרי ועם תוספת סוכר. הוא כמובן מתוק יותר, וחתיכות הפרי הופכות אותו למהנה יותר. השלישי, המשלב מספר פירות, היה חביב, לא יותר מזה. המחיר 6-7 שקלים ל-240 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הנוחות.

בשורה התחתונה: מכל האפשרויות אהבנו בעיקר את המיץ 100% טבעי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר