סל הקניות של שחר 760

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: משקאות אשכוליות והדרים – הדרים מומלץ, בירה 10% – כשרוצים להשתכר, גבינות שמנת – כשרוצים יותר מ-5%, חטיף מלוח למילוי – תלוי בצרכנים, חטיף עם פיצוחים – לגיוון

משקאות מסדרת הפרדס של פריגת

כמות גדולה של חתיכות פרי
כמות גדולה של חתיכות פרי

מיקס אשכוליות ומיקס הדרים הם שני המשקאות החדשים שהחברה החלה לשווק, כחלק מסדרת המשקאות המבוססים על פירות הדר. שניהם מכילים כמות גדולה של חתיכות פרי, המספקות מרקם עשיר יותר. מיקס האשכוליות – שילוב של אשכולית רגילה ואדומה, הוא משקה מרענן שאינו מריר כמו מיץ אשכוליות טבעי, ויתחבב על מי שמחפש לגוון את מיץ האשכוליות שלו. השני גם הוא מרענן, והשילוב של תפוז, לימון ומנדרינה מוצלח מאוד. המחיר 5.3-7 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: מבין השניים מיקס ההדרים הוא המומלץ.

גולדסטאר SlowBrew של גולדסטאר

גולדסטאר SLOWBREW עם ֵ10% אלכוהול
גולדסטאר SLOWBREW עם ֵ10% אלכוהול

הבירה החדשה של המותג מיוצרת בתהליך תסיסה איטי, שנמשך כפליים זמן בהשוואה לתהליך הייצור של גולדסטאר רגילה. לתהליך הארוך של ההכנה יש השפעה משמעותית על הבירה, והיא שונה מאוד בהשוואה לוותיקה – יש בה לא פחות מ- 10% אלכוהול. גם הטעמים שלה עמוקים יותר, חזקים יותר, והיא ללא ספק משדרגת את החוויה עבור אוהבי גולדסטאר (מכיל גלוטן). המחיר 42 שקלים לשישייה. להשיג בחנויות אלכוהול נבחרות.

בשורה התחתונה: זו בירה לשתייה כאשר רוצים להשתכר.

גבינות חדשות של סימפוניה מבית שטראוס

שטראוס מרחיבה את המותג
שטראוס מרחיבה את המותג, צילום שלומי ארביב

במשך שנים ארוכות היה ידוע המותג בגבינות שמנת עם 5% שומן. כעת מרחיבה החברה את המותג, ומשיקה גבינות שמנת עם 25% שומן וגבינת קרם שמנת עם 9%. השקה זו מתאימה לגישה בעולם התזונה, הרואה בשומנים רכיב חשוב בתזונה ובבריאות שלנו. הגדלת אחוזי השומן משנה כצפוי את הטעם, ובעיקר את המרקם של הגבינות. זו עם 25% שומן נאכלה אצלנו מהר יותר מהגבינה עם פחות אחוזי שומן. המחיר 10-12.5 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם אתם רוצים יותר מ-5% שומן.

 

רולים של בייגל בייגל

חטיף חלול למילוי
חטיף חלול למילוי

החברה מקווה כי השימוש במוצר זה יתרחב מעבר להיותו חטיף מלוח. העובדה שהוא חלול מאפשרת למלא אותו בגבינה, למשל, וגם בשוקולד או ריבה, אם אתם חובבים של שילוב מתוק עם מלוח. לא ניסינו את השילובים הללו אלא הסתפקנו ברולים כפי שהם – פריכים, טעימים, עם חווית אכילה שונה הודות לעובדה שהם חלולים. המוצר מגיע עם מלח או עם שומשום (מכיל גלוטן). המחיר 3/12.5 שקלים ל-60/280 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: מעניין אם יתקבלו על ידי הצרכנים כמו הבייגלה השטוחים.

ביסלי מאנץ' של אסם

ביסלי חדשים, צילום סטודיו אסם
ביסלי חדשים, צילום סטודיו אסם

המיקס אנד מאץ' של תעשיית המזון מקבל ביטוי חדש עם שני המוצרים החדשים של החברה. מדובר בחטיף ספרדי, המשלב שני סוגי ביסלי, בוטנים וגרעיני חמנייה פיקנטיים; ובחטיף מקסיקני – שני סוגי ביסלי בטעם ספייסי צ'ילי ובתוספת בוטנים וגרעיני חמנייה פיקנטיים. מבין השניים אהבנו יותר את התיבול שמוגדר ספרדי (למרות שאיננו מבינים באמת את הקשר בינו לבין המטבח הספרדי). בכל מקרה, שניהם מספקים חוויה שונה ומסקרנת הודות לריבוי הרכיבים (מכיל גלוטן). המחיר 3.5-4.5 שקלים ל-40 גרם. להשיג ברשתות המובילות.

בשורה התחתונה: למי שחייב לגוון את הביסלי שלו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר