סל הקניות של שחר 784

סל הקניות של שחר 976
לסל שלנו הכנסנו השבוע תמרים מרוסקים – פיתרון מצוין, בריזר בפחית – לקחת לים, דגני בוקר – ידידותיים יותר, חטיפי גבנ"צ לילדים – גם למבוגרים, גביעי גלידה – מומלצים למי שצריך

תמרים מרוסקים ומוכנים לשימוש של קליית גת

התמרים מזן מג'הול עשירים בטעם ומתוקים, ללא תוספת סוכר, חומרים משמרים או צבעי מאכל
התמרים מזן מג'הול עשירים בטעם ומתוקים, ללא תוספת סוכר, חומרים משמרים או צבעי מאכל. צילום ls

מוצר זה מצטרף לסדרת מוצרי התמרים של החברה, וכפי שאפשר להבין מהכותרת, מדובר בתמרים מרוסקים מראש. במילים אחרות, אין בהם גלעין ואין להן את צורתם הטבעית, כך שניתן להשתמש בהם ישירות לטובת עוגות או תבשילים למיניהם. התמרים מזן מג'הול, עשירים בטעם ומתוקים, ולשמחתנו אין כאן תוספת של סוכר, חומרים משמרים או צבעי מאכל. המחיר 14.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג בקואופ שופ, מיסטר זול ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: פיתרון מצוין למי שמשתמש בתמרים לאפייה ולבישול.

בריזר בקרדי בפחית צרה

אריזת הפחית מאפשרת לקחת את הבריזר גם לחופים בהם חל החוק שאוסר להכניס בקבוקי זכוכית
אריזת הפחית מאפשרת לקחת את הבריזר גם לחופים בהם חל החוק שאוסר להכניס בקבוקי זכוכית. צילום בקרדי

שני המשקאות הפופולאריים של המותג – האחד בטעם אבטיח והשני בטעם לימון, הושקו בקיץ זה באריזה חדשה: פחית צרה המכילה 250 מ"ל. אין כל שינוי במשקה עצמו, הממשיך להכיל 4% אלכוהול, מה שהופך אותו למשקה קליל המתאים לקיץ. הפחית הצרה אמורה להתאים למי שרוצה לקחת את המשקה למקום בו אסור להביא בקבוקי זכוכית, כמו חוף הים. המחיר 11 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג בברים, מסעדות, רשתות וחנויות נוחות.

בשורה התחתונה: רק אל תשכחו לקחת את הפחית לים בצידנית עם קרחון.

דגני פיטנס של נסטלה

לרכיבי המוצרים צורפו שיבולת שועל וויטמינים מקבוצה B
לרכיבי המוצרים צורפו שיבולת שועל וויטמינים מקבוצה B. צילום סטודיו אסם

לאחרונה הושקו מחדש כל דגני הבוקר של המותג, לאחר שהמתכון שלהם עבר שינוי. הדבר בא לביטוי בדבר אחד עיקרי – הוספה של שיבולת שועל מלאה לרשימת הרכיבים, כמו גם ויטמינים מקבוצה B. ההשפעה על הטעם לא הייתה משמעותית במבחן הטעימה שלנו, ורק אחד משלושת הטועמים טען שיש הבדל קל בטעם. השינוי, יש לציין, כולל רבים ממוצרי המותג, בהם פיטנס קלאסי, פיטנס פירות, פיטנס שקדים ודבש, פיטנס שוקולד, ופיטנס שוקולד מריר (מכיל גלוטן).  המחיר עד 30.9 שקלים ל-625 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: טוב למי שרוצה שדגני הבוקר שלו יהיו קצת יותר ידידותיים לגוף.

גבינות של babybel

כל יחידה מכילה 20 גרם, מה שמאפשר 'לחטוף' אותה באמצע היום
כל יחידה מכילה 20 גרם, מה שמאפשר 'לחטוף' אותה באמצע היום. צילום bel

חברת סיימן מקדמת את המוצר הזה כאופציה לארוחת עשר של הילדים בבית הספר. מדובר בגבינה המוגדרת כחטיף עקב העובדה שכל יחידה מכילה 20 גרם, מה שמאפשר 'לחטוף' אותה באמצע היום. הגבינה עצמה היא חלק ממשפחת גבינות "אדאם", עברה יישון של שבועיים, עדינה מספיק כך שיכולה להתחבב על ילדים, ומספיק עשירה כדי שגם המבוגרים ייהנו ממנה. האריזה שלה, חשוב לציין, מאפשרת לאכול ממנה ללא חשש גם כשהיא לא במקרר כבר מספר שעות. המחיר עד 19.90 שקלים לשש יחידות, 20 גרם ליחידה. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ גם למבוגרים.

גביעי גלידה מבית עלמה של גילרו

גביעי אמריקה מגיעים במארז של 24 יחידות
גביעי אמריקה מגיעים במארז של 24 יחידות. צילום אפרת אשל

מותג זה, כך גילינו, הוא יצרן וותיק של גביעי גלידה, אותם הוא מספק לחברות כגון נסטלה, יוניליוור, בן אנד ג'ריס, ריו, פלדמן, אייסברג ועוד. עכשיו אפשר לרכוש אותם גביעים גם לשימוש ביתי, כאשר יש שתי אפשרויות – גביעי גלידריה במארז של 12 יחידות, וגביעי אמריקה במארז 24 יחידות. מדובר בגביעים טעימים יחסית, עמידים בפני משקל הגלידה, שמצליחים להכיל את הגלידה כשהיא נמסה, מספיק זמן עד שמסיימים לאכול. גביעי הגלידריה מומלצים, אבל מה עושים בבית עם אלו המיועדים לגלידה אמריקאית? לא ברור לנו (מכיל גלוטן). המחיר עד 12 שקלים ל-12 גביעי גלידריה, 6.9 שקלים ל-24 גביעי אמריקה. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: גביעי הגלידריה מומלצים לכל מי שצריך בצק עם הגלידה שלו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר