סל הקניות של שחר 794

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל נקניקים – 2 כן 1 לא, וופל במילוי קרם – יקר וטעים, חטיפי שוקולד – ככה, משקאות תה קר מוגדלים – גיוון מוצלח, חטיפים עם פירות – מוצלחים, חלוה עם תוספות – למי שאוהב

סדרת Deli של עוף טוב

מנסים להזכיר לנו את הנקניקים שנמכרים במעדניות של ניו-יורק
מנסים להזכיר לנו את הנקניקים שנמכרים במעדניות של ניו-יורק

החברה השיקה שלושה מוצרים חדשים בתחום הנקניקים, המנסים להזכיר לנו את אלו הנמכרים במעדניות של ניו-יורק. ההשקה כוללת סלמי איטליאנו עם גרגירי חרדל, כתף בקר, וקורנביף ניו-יורקי. שלושתם ללא צבעי מאכל, גלוטן או מונוסודיום גלוטומט. הסלמי של החברה מצוין – חתיכות גדולות ממה שאנו רגילים לו בארץ. הנקניק מתובל היטב, וגרגרי החרדל מוסיפים לו טוויסט מוצלח. כתף הבקר לא שונה במיוחד מאחרים שאנו מכירים בארץ, אבל טעים בסך הכל. הקורנביף, עם התיבול הפיקנטי שלו (כמות יפה של פלפל שחור עושה את זה), רחוק מדי בטעמים שלו מזה שאנו מכירים מהמעדניות של ניו יורק.  המחיר 19.9 ל-180-240 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: לוותר על הקורנביף ולהתרכז בכתף בקר ובסלמי.

גרנד פטיסרי קפוצ'ינו של לואקר

אינו מכיל צבעי מאכל, ועשוי ללא חומר משמר וללא שומן טראנס
אינו מכיל צבעי מאכל, ועשוי ללא חומר משמר וללא שומן טראנס

שכבות וופל במילוי קרם קפוצ'ינו ובציפוי שוקולד חלב או שוקולד לבן – זה המבנה של המוצר החדש של החברה, שנמכר כאמור בשני טעמים שונים הנובעים מההבדל בציפוי. ניסינו את זה שמצופה בשוקולד חלב – והוא גרף מחמאות גם ממי שלא אוהבים את טעם הקפה בוופלים ובשוקולד. הוופל פריך, כמות הקרם מספיקה כדי להפוך את טעם הקפה לבולט מספיק, וטעמו של הציפוי משתלב יפה (מכיל גלוטן). המחיר 11.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות המזון ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: יקר אמנם אבל מומלץ באותה מידה.

טעמי, פסק זמן וטוויסט של עלית מבית שטראוס

כמדי שנה גרסאות מהדורה מוגבלת חדשות לחטיפים הפופולאריים של עלית. צילום סטודיו שטראוס
כמדי שנה גרסאות מהדורה מוגבלת חדשות לחטיפים הפופולאריים של עלית. צילום סטודיו שטראוס

החברה השיקה, כמדי שנה, גרסאות מהדורה מוגבלת חדשות של החטיפים הפופולאריים שלה, המתלווה למוצרים הקבועים. בכל הקשור בפסק זמן מחזירה החברה את פסק זמן good2 – וופל עגול ופריך במילוי של קרם שוקולד אגוזים ובציפוי סוכריות שוקולדיות. הוופל פריך כפי שצריך והטעמים משתלבים ביחד, אבל לטעמנו יש למותג זה חטיפים הרבה יותר מוצלחים. הטוויסט מתחדש עם טוויסט קריספי – טעם זהה אבל מרקם יותר פריך; ואילו טעמי יוצא עם טעם חדש – קרמל-מלוח. הקריספיות של הטוויסט בולטת והופכת אותו לכייפי מתמיד; ועם כל הכבוד לפופולאריות של הקרמל-מלוח, זה פחות מסתדר לנו עם הטעמי, אבל יכול להיות מפני שאנחנו מעדיפים את הטעם הקלאסי שלו (מכיל גלוטן). המחיר עד 5 שקלים ל-28-40 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות נוחות ובפיצוציות.

בשורה התחתונה: היו לחברה השקות מסקרנות יותר מזו. אם חייבים לנסות, אז לכו על הטוויסט.

משקאות תה קר מוגדלים של TRANQUINI

הפעם המהלך כולל רק הגדלה של המשקאות הקיימים
הפעם המהלך כולל רק הגדלה של המשקאות הקיימים

השקה שנייה למותג מאז שהחל פעילותו בארץ באפריל האחרון. בשונה מתחילת החדירה של המותג לשוק – אז הכרנו את המותג בכלל ואת המשקאות שלו בפרט, הפעם המהלך כולל רק הגדלה של המשקאות הקיימים. כלומר, אתם יכולים לרכוש את המיקס ברי, טוויסט תה ירוק, וג'ינגר ולמון גראס – כולם מבוססים על תה ירוק, קמומיל, לבנדר ומליסה – בבקבוקים של 500 מ"ל. הגודל כמובן לא משפיע על הטעם, אבל אם אתם לא מכירים את המותג בכלל, כדאי. הטעמים שונים זה מזה, שונים ממשקאות תה קר המוכרים בארץ, וכל אחד מפתיע בדרכו. המחיר 8.9 שקלים ל-500 מ"ל, להשיג במנטה, אלונית, yellow, AM:PM, ניצת הדובדבן, אניס, טיב טעם, דיוטי פרי ג'יימס ריצרדסון ובקיוסקים.

בשורה התחתונה: אנחנו אוהבים את הגיוון בטעמים.

טעמים חדשים בחטיפי FITNESS מבית נסטלה

הרחבת המגוון במקרה זה היא פעולה מבורכת. צילום סטודיו אסם
הרחבת המגוון במקרה זה היא פעולה מבורכת. צילום סטודיו אסם

כאשר פתחנו את חטיף פירות היער, אחד משני החטיפים החדשים של המותג (השני הוא משמש-אפרסק), היינו סקפטיים כרגיל. האריזה הראתה חטיף עשיר בפירות יער, ואנו מורגלים כבר לפער בין הצילום המסונתז על האריזה לבין המוצר עצמו. אבל כשפתחנו את האריזה הופתענו לטובה – החטיף נראה קרוב מאוד לזה שעל האריזה בכל הקשור לכמות פירות היער שיש בו; ולמרות שתות שדה הוא עדיין הפרי העיקרי (והוא לא פרי יער, חשוב לציין), היינו ממש מרוצים, במיוחד כשזה חזר על עצמו עם חטיף המשמש-אפרסק. גם הטעמים משתלבים טוב בסך הכל, כך שהרחבת המגוון במקרה זה היא פעולה מבורכת (מכיל גלוטן). המחיר עד 15.8 שקלים ל-141 גרם, 6 יחידות במארז. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אנחנו אוהבים את מי שלא מנסה לעבוד עלינו.

חלוה עם תוספות של אחוה

המגוון כולל חלוה עם פירות יבשים, פיסטוק, דבש ושקדים, תפוז ופולי קקאו, שיש ופולי קקאו, ועוד.  צילום יעל האן
המגוון כולל חלוה עם פירות יבשים, פיסטוק, דבש ושקדים, תפוז ופולי קקאו, שיש ופולי קקאו, ועוד. צילום יעל האן

סדרת מוצרי החלוה החדשה של החברה, מבוססת על מכנה משותף אחד – חלוה רכה עם תוספות. המגוון כולל חלוה עם פירות יבשים, פיסטוק, דבש ושקדים, תפוז ופולי קקאו, שיש ופולי קקאו, ועוד. החלוה אכן רכה יחסית, כפי שהחברה מבטיחה, כך שנוח לחתוך אותה, ואפילו לפורר אותה על פרוסת לחם. ניסינו את החלוה עם פולי הקקאו, הפיסטוק והפירות היבשים, ובכל המקרים כמות התוספות אמנם לא הייתה גדולה מאוד, אבל מספיקה כדי שנרגיש אותם ונזהה את טעמם. השילוב עם פולי הקקאו היה המוצלח ביותר, בעיקר הודות לניגוד בין מתיקות החלוה לבין מרירות הקקאו. המחיר עד 8 שקלים ל-200 גרם, עד 6 שקלים במחיר היכרות. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מי שאוהב את החלוה של החברה יאהב את התוספת החדשה למבחר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר