סל הקניות של שחר 8

המדור ניסה השבוע מוצרים ותיקים שעברו שדרוג – פתית בטעם עגבניות, שוגי בטעם קרמל, קרם יוגורט על פרי של דנונה, תפוצ'יפס חריף, ומיני פשטידות פרווה של מעדנות. גם בירה גולדסטאר יוצאת עכשיו עם צ'ופר

קרם יוגורט על פרי של דנונה
מותג היוגורטים הוותיק השייך לשטראוס השיק באחרונה מוצר חדש. הרעיון הוא שבבסיס המוצר יש שכבה של מחית פרי עם חתיכות של הפרי, ומעל שכבה של יוגורט. השילוב מנסה לחדש משהו בחווית המוצר, שכן שלושת הטעמים – תות, פירות יער ואפרסק ופסיפלורה – אינם באמת חדשים.
היוגורט עצמו מתקתק, וכך גם הפרי, החמיצות המוכרת של יוגורט אינה מורגשת במוצר זה. המרקם נעים במיוחד, דומה לזה של דנונה, ושילוב הטעמים אולי בנאלי, אך מנצח. כל אחד מהם, אגב, מגיע עם 3.5 אחוז שומן וכ-160 קלוריות לגביע.
בשורה התחתונה, מדובר בחידוש חביב שישנה משהו בשגרה של חובבי הקטגוריה.
4.5 ₪ ל-150 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

חטיף דגנים שוגי בטעם קרמל עם קרם שוקולד של תלמה
חטיפי הדגנים לילדים הם קטגוריה מפותחת ופופולארית, עם לא מעט מותגים. למרות ריבוי האפשרויות החטיף החדש של תלמה מצליח להביא חידוש לתחום.
בבסיס, זהו אותו מוצר שכמותו קיימים לא מעטים – הבסיס מכיל קרם מוקשה בטעם מסוים, ומעליו הדגנים. כך גם הפעם, אלא שהדגנים קיבלו תוספת של קרמל לטעם, והבסיס עצמו עשוי שוקולד חלב.
שילוב הטעמים מתברר כהצלחה, והוא התחבב במהירות גם על מבוגרים, ולא רק ילדים. זאת גם בזכות המרקם שלו, שהיה לח במידה המוכרת מחטיפי שוגי.
למקפידי הבריאות, כדאי לדעת שיש בו 91 קלוריות, 2.76 אחוז חלבונים ו-3.1 אחוז שומן לחטיף, כמו גם 1.2 אחוז סיבים תזונתיים.
בשורה התחתונה, למרות שחטיפים דגנים אינם אהבתי הקולינרית הגדולה, זה התחבב עלי במיוחד.
18 ₪ לאריזה של 8 חטיפים, כשרות חלבית. להשיג בנקודות המכירה.

שישיית בירה גולדסטאר בליווי חוברת עם השף משה שגב של טמפו
השילוב של בירה ובשר אינו חדש. אך בהתאם להתבגרות הטעם הישראלי, כך גם נושא ההתאמה בין סוג הבירה לבשר הופך למשהו שכדאי ללמוד אותו.
טמפו מנסה לעשות את זה, כמו גם לקדם את מותגי הבירה הפחות מוכרים שלה. היא עושה זאת בעזרת השף משה שגב, שמזמן את עצמו בשילוב מנות ובירה על גבי חוברת צבעונית קטנה, עם חוברת המשלבת טיפים רלבנטיים כמו גם עצות לבחירת בשר.
בשורה התחתונה, אם זוכרים שמדובר בהפקה מסחרית שאינה מתייחסת לכל מותגי הבירה הפועלים בשוק, הרי שמדובר ברעיון מצוין שיעזור בהפיכת הטעם הישראלי לעשיר יותר.
32 ₪ לשישייה עם חוברת. להשיג במהלך נובמבר בכל נקודות המכירה.

תפוצ'יפס WAVZ בטעם צ'ילי אדום חריף של שטראוס
התפוצ'יפס החדש מיועד ל"צעירים אמיצים", שמסוגלים להתמודד עם הטעם החריף של המוצר. כך לפחות אומרת החברה.
בפועל, רמת החריפות של התפוצ'יפס סבירה ביותר. לא פיקנטי, בהחלט חריף, אבל אפשר להתמודד איתו בקלות. החיתוך של תפוחי האדמה עבה יחסית, מה שנותן לכל המוצר קראנצ'יות מספקת. רק צריך לאהוב את השילוב של תפוח אדמה עם תיבול חריף, דבר שאני אישית פחות אוהב.
בשורה התחתונה, המוצר הוותיק מקבל תוספת שאולי תחזק את נאמנות הצרכנים – ואולי לא. כך או כך, המבצע שמתלווה אליו שמבטיח חופשה במקסיקו לזוכה ועוד 2 חברים, בטוח יעזור.
4 ₪ ל-85 גרם. כשרות רבנות. להשיג בכל נקודות המכירה.

פתית עם עגבניות ופתית בסגנון כפרי של יוניליוור
משהו טוב קורה למותג הוותיק. במקביל לרענון המבורך והמעודכן שעברו האריזות, נוספו לסדרה שני טעמים חדשים והושק אתר חדש.
האתר www.patit.co.il נותן לגולשים – בעצם, לגולשות – סיוע בשמירה על אורח חיים בריא ותזונה נכונה, תוך שימוש בכלים אינטרנטיים שהתוכן שלהם לקוח מעולם האימון התזונתי. כך ניתן לקבל הנחיות לשיפור הפעילות הגופנית, תכנון תפריט מאוזן וכד'.
הרעיון השיווקי עשוי היטב, למעט בעיות קלות שבחברה מבטיחים לפתור. בינתיים אפשר לטעום את המוצרים החדשים. אני ניסיתי את זה בטעם עגבניות. מי שמכיר את המוצר לא יתרגש מהמרקם והפריכות שנותרו כפי שהיו; ותוספת העגבניות לתערובת נעשית בעדינות ועם זאת במידה מספקת בשביל לשפר את הטעם.
בשורה התחתונה, מדובר בשיפור – הן בטעם והן בסגנון החיים, הודות לאתר החדש. כן ירבו.
17 ₪ ל-250 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

מיני פשטידות פרווה עם 60% ירקות של מעדנות
חברת מעדנות ממשיכה את קו המוצרים החדש, המציע פשטידות בגדלים שונים על בסיס ירקות, ויוצאת עם גרסת הפרווה של הפשטידות.
למרות העדר הגבינות באשר הן, הפשטידות הקטנטנות טעימות למדי. הבצל והתירס הן היותר מוצלחות לטעמי, בעוד שהפטריות ותפוחי אדמה היתה בינונית, עם טעם מודגש מדי של אבקת מרק פטריות וחוסר בולט של טעם תפוחי האדמה. כל פשטידה, קטנה ככל שתהיה, מכילה כ-60 קלוריות בממוצע. נשמע מעט, אבל ממיני אחת או שתיים קשה לשבוע, אלא אם כן אתם מורגלים באכילה מועטה.
בשורה התחתונה, מעדנות ממשיכה עם הסדרה המוצלחת, ויש לקוות שהיא גם מצליחה. מגיע לה.
22 ₪ ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מזון מובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר