סל הקניות של שחר 800

סל הקניות של שחר 976
מציינים את סל הקניות ה-800 וממשיכים קדימה עם קבנוס דק דק – לא שינוי מהותי, וופלים דקים – למחפשי גיוון, חטיפים תלת ממדיים – נו באמת, פריכיות – אלטרנטיבה סבירה, בייגלה רול – אם כבר אז הבצל

קבנוס דק דק עם נגיעות מלח-ים של של זוגלובק

צילום סטודיו זוגלובק
צילום סטודיו זוגלובק

מוצר זה הושק כחלק מסדרת מוצרי הפרימיום ריינהולד'ס. כמובטח, הוא אכן דק במיוחד, ומיועד לשמש כחטיף. אל תנסו לחתוך אותו לפרוסות כדי לערבב עם חביתה, כי הוא דק מדי לשם כך. עם זאת, הדקיקות שלו הופכת אותו לקל ומהנה לאכילה. לגבי התוספת של מלח ים, היא חביבה בעיקר מבחינה שיווקית – גם כך המלח שמשתמשים בו מגיע לרוב מהים. מעבר לכך, זה היה טוב אם היה פחות מלוח. המחיר כ-9.9 שקלים ל-50 גרם. להשיג בחנויות וברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: השינוי העיקרי הוא בעובי – ובאריזה.

 בפלות דקיקות של עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

עוד השקה שקשורה בעובי של המוצר, הפעם בקטגוריית הוופלים. החברה הציגה שלושה מוצרים, שכולם עונים בהצלחה על ההגדרה של 'דק' – עלי וופל פריכים במילוי קרם אגוזים, עם קרם בטעם שוקולד, ועם קרם בטעם וניל. הפריכות של הוופלים הופכת אותם לכיפיים לאכילה. העובדה שהם דקיקים טובה רק אם לא רוצים לאכול הרבה מהם – אחרת, אפשר להצמיד שניים זה לזה כדי ליהנות מוופל עבה, וזו פעולה שבזמן שרעבים למתוק, אנו עושים ללא כל מחשבה. מעבר לכך, המילויים סבירים הן בכמות והן בטעם (מכיל גלוטן). המחיר עד 6.9 שקלים ל-110 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה, מומלץ למי שמחפש קצת גיוון עם הבפלות שלו.

POOF של שסטוביץ

צילום טינק
צילום טינק

עדיין לא ראינו חטיפים שהם דו-ממדיים. אפילו תפוצ'יפס, שהוא בעיקרון שטוח, נוטה להתעקל ולתפוס קצת נפח בחלל. עם זאת, סדרת חטיפים זו משווקת כתלת ממדיים; מהלך מעט מוזר לאור עובדה זו. הנה עוד משהו מוזר לגביהם: על האריזה של כל אחד מהם כתוב "חטיף ממולא באוויר מעולה". מדהים איך הצליחו להפוך את העובדה שחלק נכבד מהאריזה היא למעשה אוויר, למאפיין שיש להתגאות בו. מאחר וקהל היעד הם ילדים, זה גורם לנו לתהות, האם זה מעיד על האופן בו אתם תופסים את האינטליגנציה שלהם? בהתחשב בכך שחלק מהצרכנים לא יתעכבו על העניין, נתייחס לתוכן. זו סדרה של חטיפים בחמישה צורות וטעמים: לבבות קלאסי, לבבות גריל, טבעות קלאסי, מיקס כוכבים גריל אמריקאי, ומיקס כוכבים בצל. לכולם מרקם נעים לאכילה, הודות לצורה ולמרקם, וטעמים בולטים אך לא חזקים מדי. המחיר עד 3.9 שקלים ל-40 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: הכיתוב על אריזת המוצר הוא זה שפוגם בחוויה.

פריכיות Simply good של כרמית

צילום סטודיו פליי
צילום סטודיו פליי

הפופולאריות של פריכיות בארצנו הביאה את החברה להשיק סדרה זו, שמצליחה להביא חידוש לקטגוריה. הפעם הפריכיות אינן מחליפות את פרוסות הלחם, אלא אמורות לשמש כחטיף (עם 6 קלוריות ליחידה). כדי לעשות זאת, הן בצורת משולש ונמכרות בארבעה שילובים/טעמים – אורז, תירס, תירס עם קינואה, ותירס עם קטניות. ניסינו שני מוצרים – עם אורז בלבד, ותירס עם קטניות. שניהם היו אבקתיים, כלומר נותרה בפה לאחר האכילה מין אבקה לא ברורה. הטעם שלהם סביר (התירס עם הקטניות היה מעניין יותר), והמרקם מעט קשה אך לא יותר מדי. המחיר 6.9 שקלים ל-90 גרם. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: כמו בלחם כך גם בחטיפים, פריכיות הן אלטרנטיבה סבירה, לא יותר.

רולים בטעמים של בייגל בייגל

הרולים נאפים כך שנותר חלל אוורירי מבפנים היוצר רול פריך ופציח – קראנצ'י

החברה מרחיבה את ליין מוצרים אלה – למעשה בייגלה אפוי בצורה של גליל, עם שני טעמים חדשים: טעם איטלקי, וטעם בצל מקורמל. לשניהם, יש לציין, טעם אופייני של בצל. אמנם המוצר בטעם איטלקי מעורב עם עוד תבלינים, אבל מי שנרתע מבצל לא יסכים לגעת גם בו. עם זאת, חשוב לציין שיש הבדל בטעם הסופי – האיטלקי מנסה להזכיר טעם של פיצה/פסטה, בעוד השני מזכיר יותר בהצלחה טעמו של בצל שטוגן היטב, וכך הפך למקורמל. המרקם של המוצרים ממשיך להיות כייפי לאכילה גם בהשקה זו. (מכיל גלוטן). המחיר עד 10.9 שקלים ל-280 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: אם מחפשים גיוון, הבצל המקורמל מומלץ יותר.

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר