סל הקניות של שחר 811

סל הקניות של שחר 976
לסל שלנו הכנסנו השבוע חטיפי שוקולד המוגדרים כקינוחים – אפשר לוותר, תרסיס שמן זית – אומץ בשמחה, בורקס בנוסח יפו – מומלץ, חטיפי שוקולד לבן – לוותר

פסק זמן קינוחים של עלית מקבוצת שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

במסגרת החידושים האינסופיים, מנסה הפעם החברה לשלב קינוחים ידועים בחטיפי פסק זמן. במסגרת זו הושקו שני מוצרים חדשים – האחד בטעם טריקולד, והשני בטעם בננה ספליט. הרעיון נשמע חביב, אבל הביצוע מאכזב.  לזה שאמור להיות בטעם טריקולד יש טעם לא ברור של שוקולד, בלי שאפשר באמת לזהות את טעמם של שלושה שוקולדים; ולזה בטעם בננה ספליט יש טעם קלוש של בננה המעורבב עם השוקולד, לא יותר מזה (מכיל גלוטן). המחיר עד 5.9 שקלים ל-45 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אפשר לוותר מראש.

תרסיס שמן זית של יד מרדכי

צילום שלומי ארביב
צילום שלומי ארביב

החברה נכנסה לראשונה לקטגוריה זו של שמן הנמכר בבקבוק תרסיס. כמתבקש היא מתמקדת בשמן זית, וכל זה בבקבוק שאינו משלב גז בתוכו. ייאמר לזכות החברה כי הבקבוק שלהם נוח במיוחד לאחיזה ולשימוש, מהטובים שתמצאו בקטגוריה. כמות השמן היוצאת היא אכן לא גדולה, והוא מספק פתרון טוב כשרוצים להוסיף כמות מדודה לירקות חתוכים או על פרוסת לחם. המחיר עד 19.9 שקלים ל-150 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: זה התרסיס הראשון שאימצנו בשמחה למטבח שלנו.

בורקס יפו שבלול של מעדנות

סדרת בורקס יפו הושקה לראשונה ב-2016 במטרה לספק לצרכנים את חוויית המאפיות והבורקסיות גם בבית. צילום סטודיו שי חיון
צילום סטודיו שי חיון

השקה זו של החברה היא חלק מסדרת "בורקס יפו", ומתרחשת לאור ההצלחה של הליין הראשון של המוצרים. הפעם מדובר בשלושה מוצרים שמיועדים לארוחה משפחתית – בכל חבילה יש בורקס אחד גדול בצורת שבלול. ההבדל הוא במילוי – גבינה, תפוחי אדמה, או תרד עם גבינה. הצטערנו על כך שבמוצרים יש מרגרינה ולא חמאה, ולא ברור אם זה חלק מהניסיון לשמור על האותנטיות של הבורקסים מיפו. מעבר לכך מדובר בבורקסים טובים מאוד, יחסית לעובדה שהם מגיעים מחברה תעשייתית – כמות יפה של מילוי, בצק טוב, ואם תוסיפו מעט שמן לחלק החיצוני, תקבלו בורקס פריך במיוחד (מכיל גלוטן). המחיר עד 14.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ מאוד לארוחה עם חברים ומשפחה.

מהדורה לבנה של M&M, סניקרס וטוויקס

מרס ישראל, החברה המשווקת את שלושת המוצרים הללו במדינתנו, השיקה את הגרסה הלבנה של שלושת החטיפים. בשלושתם יש שוקולד לבן במקום שוקולד חלב רגיל. השילוב של שוקולד לבן בסניקרס היה המוצלח ביותר – משתלב היטב עם הנוגט, הקרמל והבוטנים. בטוויקס, המבוסס על קרמל ובוטנים, זה לא יותר מאשר חביב. ב-M&M זה כבר מיותר – קשה להבחין בטעם שונה עקב השימוש בשוקולד לבן. דבר אחד משותף לכולם: עקב השימוש בשוקולד לבן עתיר הסוכר, כל החטיפים הללו מתוקים הרבה יותר מאלה המשתמשים בשוקולד רגיל. המחיר עד 4.9 שקלים ל-46-49 גרם חטיף אישי, עד 11.9 שקלים לרביעיית סניקרס, 49 גרם ליחידה. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: גם אם אתם אוהבי שוקולד לבן, ותרו על ה-M&M.

בקצרה

צילום יעל האן
צילום יעל האן

חברת אחוה השיקה עיצוב חדש לאריזות של הטחינה אורגנית שלה. טחינה זו נמכרת בגרסה רגילה ובגרסה מלאה. עד 14.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר