סל הקניות של שחר 814

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: משקאות קלים ללא סוכר – אהבנו, פסטה ופתיתים עם 50% יותר חלבון – מומלצים, גבינה לבנה עם פלפלים קלויים או שום – לאוהבי הגבינה, מוצרים אפייה ולבישול – לאוהבי מוצרי החברה, פיצה ללא גלוטן – חבל שיש בה סוכר

NO Sugar של Schweppes

צילום סטודיו יפאורה
צילום סטודיו יפאורה

החברה השיקה קו חדש של משקאות שאין בהם כלל סוכר, ולטובת מי שמחפש פרט זה, גם לא קלוריות. מדובר בשלושה משקאות – תות ליים, לימונדה ורודה, ותפוחים. שלושתם מוצלחים, כל אחד בדרכם. התפוחים אינו מיוחד בטעמו, אך יספק את מי שאוהב מיץ תפוחים מוגז, ומחפש אותו בגרסה נטולת סוכר. הלימונדה הוורודה מוצלחת מאוד, טעימה ומרעננת; והתות ליים, שאמנם הורגש בו יותר תות מאשר ליים, חביב בסך הכל. המחיר עד 8.9 שקלים לבקבוקי 1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות נוחות ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אהבנו את ההשקה, ונשמח אם היא תתרחב מעבר לשלושה משקאות אלו.

פסטה ופתיתים עם 50% יותר חלבון של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

כשנה לאחר שהשיקה את סדרת אסם פלוס, מרחיבה החברה את הסדרה עם שלושה מוצרים חדשים: פסטה פנה, ספגטי, ופתיתים. ההבדל בינם לבין המקבילה המוכרת שלהם, הוא בכמות החלבון שיש בהם – 50% יותר חלבון בהשוואה למוצרים הוותיקים. חשוב להדגיש כי אין מדובר ב-50% חלבון מסך המוצר, אלא 50% יותר בהשוואה למוצרים המוכרים. כלומר, אחוז החלבון אמנם עלה, אבל עדיין מהווה גרמים בודדים מכלל המוצר. ההבדל בכמות החלבון לא משפיע על המרקם או על הטעם, לשמחתנו (מכיל גלוטן). המחיר עד 7.8 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: גם אם העלייה בחלבון אינה גדולה באופן אבסולוטי, עדיין אלו מומלצים יותר מהמוצרים הוותיקים.

סימפוניה עם פלפלים קלויים או שום של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

שתי הגבינות החדשות שהושקו במסגרת המותג, מכילות כל אחת 9% שומן. בשיתוף פעולה עם השף הירושלמי יניב גור אריה, הוחלט לצרף לגבינה שתי תוספות: באחת פלפלים קלויים, ובשנייה שום. לשמחתנו, כל אחת מהתוספות נוכחות בכמות יפה, כך שמשפיעה באופן מהותי על הטעם הסופי. מבין השתיים אהבנו יותר את זו עם הפלפלים הקלויים, אבל זה עניין של טעם בלבד; שתיהן טובות, כל אחת בטעמיה. המחיר עד 12.4 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: חובבי גבינה זו יאהבו את השילובים החדשים.

מוצרים חדשים בסדרה הכחולה של מיה

החברה הרחיבה את סדרת המוצרים המיועדת לאפייה ולבישול, וכוללת אגוזים ושקדים במצבים שונים. ארבעת המוצרים החדשים כוללים אגוזי מלך טחונים, שקדים טחונים, שקדים מולבנים פרוסים, ושבבי שקדים מולבנים. כל אחד מהמוצרים נמכר באריזה של 250 גרם, ואלו שניסינו נתנו מענה בדיוק למה שאנו צריכים – הם טעימים, המרקם שלהם אחיד, ומשתלבים היטב במאכלים שונים. המחיר עד 24.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ורשתות שיווק נוספות.

בשורה התחתונה: מי שאהב את המוצרים הוותיקים בסדרה, יאהב גם את החדשים.

פיצה ללא גלוטן של Refresh

קו המוצרים ללא גלוטן של החברה הישראלית מתרחב עם פיצה חדשה, הנמכרת בשתי גרסאות: האחת רגילה והשנייה עם תוספת זיתים. הפיצה נמכרת קפואה, כמובן, והיא תספק שני אנשים עם רעב בינוני, לא יותר מכך. המרקם של הפיצה מעט רך, כפי שמאפיין תחליפי בצק למיניהם, אבל הוא מחזיק טוב את כל מה שמעליו. הטעם הכולל חביב, הודות לשילוב כל הרכיבים. רשימת הרכיבים, אגב, מציבה את הגבינה הצהובה בראש, מה שנראה מבטיח, אבל הכמות שלה אינה גדולה כפי שאפשר היה לצפות מכך. המחיר 26 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם רק לא היה סוכר בפיצה, היינו מסופקים במאה אחוז.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר