סל הקניות של שחר 84

המדור חוזר לשגרה עם נודלס אורגני, עשבי תיבול, וופל שוקולד מריר, מים מינרלים משודרגים ומשקאות מוגזים בטעמי פירות, דגני בוקר לילדים, וגלידות מחלב עיזים

עשבי תיבול של שטראוס
חטיבת המזון הטרי של החברה השיקה שני מוצרים חדשים. מדובר בפטרוזיליה וכוסברה, המגיעים כל אחד שטוף ומוכן לשימוש. שני המוצרים ארוזים היטב באריזה אטומה, והם מחזיקים מעמד במקרר הביתי לכמה ימים.
בשורה התחתונה: למי שהתרגל לסלטים המוכנים של החברה ואין לו זמן לשטוף את הפטרוזיליה הסטנדרטית.
5.9 ₪ ל-70 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

טורטינה שוקולד מריר של לואקר
המוצר החדש של לואקר, כמו רבים מהוופלים שהחברה מייצרת, הוא מעדן של ממש. מדובר בעלי וופל עגולים ופריכים, הממולאים בקרם אגוזים טעים המכיל 30% אגוזים, ומצופים בשוקולד מריר המכיל 60% מוצקי קקאו. בשילוב הרכיבים תופס הוופל את המקום העיקרי, ושתי התוספות מעשירות את הטעם והופכות כל ביס לתענוג.
בשורה התחתונה: כך עושים וופל טעים.
16 ₪ ל-6 יחידות. להשיג בחנויות שופרסל ובחנויות מובחרות.


נביעות+ אנרגיה של נביעות

מי שחיפש משקה שיעורר אותו, ואינו רוצה לצרוך קפה או משקה אנרגיה קלאסי, יכול מעתה לנסות את המוצר החדש של נביעות. מדובר במשקה צלול המכיל בנוסף למים מינרלים גם קפאין, מגנזיום וויטמינים מקבוצת B. למשקה יש טעם של אגס, אך גם טעם לוואי שחיבל בהנאה. הקפאין, בכל מקרה, אכן עורר מעט.
בשורה התחתונה: רעיון נחמד, אך הביצוע אינו מהמוצלחים.
7-9 ₪. להשיג במקררים.

שוגי בטעם תות בננה של תלמה
מוצר חדש בתחום דגני בוקר לילדים, והוא מגיע כאמור בטעם תות ובננה. לא ברור מקור הטעם, שכן המוצר מכיל רכז של ירקות ופירות ללא כל ציון הרכיבים המדויקים, וכמובן חומרי טעם. עם זאת, הוא אינו מכיל צבעי מאכל. המוצר כולל דגנים בשתי צורות – בננה בצבע צהוב, וכדור דמוי תות בצבע ורוד. שני הטעמים בולטים, והדגנים עומדים יפה כמה דקות בקערת חלב מבלי לאבד את צורתם. רק בפה הם נתקעים בין השיניים אחרי הלעיסה.
בשורה התחתונה: הטעם קצת בנאלי אך יתחבב על ילדים רבים. המרקם אינו מהמוצלחים.
20-22 ₪ ל-375 ₪. כשר פרווה ומוצע גם בכשרות בד"צ. להשיג בנקודות המכירה.

גלידות מחלב עיזים של מחלבת עז עברית
המחלבה מציעה את גלידות העיזים שלה באריזה חדשה ונוחה יותר לשימוש. הגלידות נמכרות בטעמים שונים, בהם טעם המוקה שהגיע להתנסות בו. מדובר בגלידה דחוסה, עשירה וקלה לעיכול הודות להעדר חלב בקר. טעם המוקה היה דומיננטי אך במידה הנכונה, ומוצלח מאוד. כאשר משווים לתכולה של גלידות הקונבנציונליות, המחיר סביר.
בשורה התחתונה: תחליף ראוי לגלידות המבוססות חלב בקר.
35 ₪ ל-440 גרם. להשיג ברשתות השיווק השונות ובנקודות מכירה נוספות.
כשר, בהשגחת הרבנות מועצה מקומית מגידו.

טעמים חדשים ל-Schweppes Fruits של יפאורה
סדרה המשקאות המוגזים בטעמי פירות מתרחבת, ולשוק מגיעים שני טעמים חדשים. האחד הוא דיאט לימונים, שהיה צהוב כמצופה ולימוני בטעם, אך גם טעם הלוואי של הממתיק הורגש, וחיבל בחוויית השתייה. הרימונים, לעומתו, היה ללא טעם לוואי, ויש לו טעם רימוני כמצופה, אך הוא הזכיר יותר סודה עם סירופ מאשר מיץ רימונים מוגז.
בשורה התחתונה: לא התלהבנו.
6-7 ₪ ל-0.25-1.5 ליטר. להשיג בנקודות המכירה.

נודלס אורגני של השדה
החברה השיקה סדרה של אטריות אורז אורגניות, שאינן מכילות קמח חיטה ולפיכך גם לא גלוטן. הסדרה כוללת נודלס מאורז מלא, נודלס 100% כוסמת, נודלס מאורז תאילנדי, ונודלס מאורז שחור. ניסינו את זה מאורז תאילנדי ואת זה מאורז מלא, ושניהם התגלו כמוצלחים. קל להכין אותם, יש להם טעם ברור אך עדין המשתלב היטב ברוטב או עם ירקות, והמרקם שלהם קל לאכילה לאחר שנעשו כראוי.
בשורה התחתונה: אלטרנטיבה טובה לאטריות האורז הרגילות.
9.9 ₪ ל-250 גרם. כשרות חתם סופר ב"ב. להשיג בבתי טבע ורשתות שיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר