סל הקניות של שחר 842

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל הקניות שלנו פריכיות – טעימות, דגני בוקר – משפרים ערכים תזונתיים, פסטה איטלקית – כדאי, קקאו נא – לאמץ ולספר לחברים, ויש גם מסטיק

הפריכיות הטעימות של אנרג'י מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

עם שם המבקש לבדל את הפריכיות החדשות מאלו הוותיקות, שמוגדרות בעקיפין כלא-טעימות, השיקה החברה את הסדרה החדשה. ומה נאמר לכם? הם צודקים. לא שהפריכיות הוותיקות אינן טעימות, אלא שהחדשות אכן טעימות יותר. טעימות – ומיוחדות. יש להן צורה משולשת, הן דקות, וחומרי הגלם מגוונים – חומוס, אורז, עדשים שחורות, קינואה ומלח ים; תפוח אדמה, אורז,  אפונה ירוקה ומלח ים; וחומוס, אורז, עדשים שחורות, קינואה ופלפל שחור. יש אנשים שיירתעו מהשילובים הייחודיים, אבל אנו מעודדים לנסות בכל זאת, שכן כל אחד מהם נבדל בטעמו מהאחרים בסדרה, והם טעימים וכיפיים לאכילה. מה עוד שאין תוספת סוכר מיותרת באף אחד מהמוצרים. המחיר עד 9.9 שקלים ל-135 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: כדאי לאמץ אותן.

אלופות ואלופים 100% של תלמה מבית יוניליוור

100% דגנים מלאים המהווים מקור טוב לסיבים תזונתיים ומכילים כ-3/4 כפית סוכר למנה של 30 גרם ללא תוספת חומרים משמרים
צילום תלמה

דגני הבוקר החדשים של החברה מכוונים את עצמם לינואר 2020, אז ייכנסו התקנות החדשות לסימון מוצרי מזון בהתאם לערכים התזונתיים שלהם. מה זה אומר, במקרה של מוצר זה? שימוש בדגנים מלאים בלבד, 3/4 כפית סוכר בכל מנה של 30 גרם, ללא תוספת חומרים משמרים. המוצר גם פונה לבנים ולבנות באופן שוויוני – לא מה שמשרד הבריאות מצפה לו, אבל בהחלט צעד מבורך. הילדים ניסו ואהבו – הדגנים התמודדו יפה עם חלב ויוגורט מבלי לאבד את צורתם במהירות רבה מדי, והיו טעימים בסך הכל (מכיל גלוטן). המחיר עד 22.9 שקלים ל-415 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

בשורה התחתונה: אם כבר דגני בוקר, עדיף ידידותיים מבחינה תזונתית. אלה בכיוון הנכון – נא להמשיך. 

פסטה של Granaria

החברה המשפחתית הקטנה מתמחה בייצור מגוון סוגי פסטות בצורות, גדלים וחיתוכים שונים. הפסטה עשויה 100% חיטת דורום ומכילה 11.5% חלבון לכל 100 גרם. צילום אסף לוי
צילום אסף לוי

חברת ישרקו החלה לשווק בישראל את מותג הפסטה האיטלקי, עם סדרה של 16 סוגים שונים של פסטה. מדובר בפסטה כשרה, המיוצרת במפעל משפחתי בעיר איסרניה, ועשויה 100% חיטת דורום. הסדרה כוללת סוגי פסטה שונים, כולל פפרדלה, טליאטלה ספגטי בעובי שונה, לינגווני, פארפאלה, פנה חלולה, פוזילי, ג'יגלי, קאוואטאפי ועוד. ניסינו את אחת הפסטות, שהתחבבה עלינו מיד בזכות הטעם המיוחד, כמו גם היכולת שלה לספוג היטב את הרוטב (מכיל גלוטן). המחיר עד 8.2 שקלים ל-500 גרם לפני מבצעים. להשיג בטיב טעם, בחנויות נבחרות ובאתר.

בשורה התחתונה: זה מותג פסטה שכדאי להכיר אותו.

אבקת קקאו נא של תבואות

צילום אייל קרן
צילום אייל קרן

מדף הסופר-פוד מתרחב עם מוצר חדש. הקקאו הוא אחד הכוכבים של קטגוריית הסופר-פוד, הודות לערכים התזונתיים שלו, כמו גם היכולת להשתמש בו ליצירת שייקים ומאכלים שוקולדיים. החברה משווקת את המוצר המיוצר בפרו, כאשר חומר הגלם, קרי הקקאו, הוא אורגני. עוד חשוב לדעת כי מדובר בקקאו נא: העיבוד שלו נעשה בטמפרטורה של עד 45 מעלות, כדי לא לפגוע בערכיו התזונתיים. מעבר לכל העובדות, מדובר באבקת קקאו לכל דבר ועניין – תשמש אתכם בהצלחה גם לשייק וגם לשוקו חם. המחיר עד 29.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: ספרו על כך לחבריכם אוהבי המזון הבריא, או נסו סוף-סוף בעצמכם.

בקצרה

 צילום סטודיו שטראוס

Must Powermint של שטראוס הוא מסטיק ללא סוכר בטעם מנטה חזק במיוחד. המסטיק החדש מגיע בשני טעמים – מנטה אקליפטוס ומנטה פטל. כדאי לדעת כי אין בו אספרטיים וצבע מאכל. המחיר עד 12.9 שקלים ל-64 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר