סל הקניות של שחר 847

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו תה בריטי – לנסות, שוקולד לבישול ואפייה – נותן מענה, קרקרים ועוגיות – כן לעוגיות, חטיפים מתירס וחיטה – כדאי לנסות, ויש גם מסטיקים – הממתיק הוחלף

תה של TWININGS

המותג הבריטי עובר השקה מחודשת בארצנו, בניסיון להתחבב על הקהל הישראלי. זהו מותג ותיק הקיים מתחילת המאה ה-18, והוא אף נושא את החותמת הרשמית של בית המלוכה הבריטי מאז 1873. מתוך 400 המוצרים של המותג ניתן לרכוש בישראל 27 – מהם 10וריאציות של תה ירוק, 12 חליטות שונות ו- 5 סוגי תה קלאסיים. אהבנו את החליטה המשלבת ג'ינג'ר ולימון – איזון מוצלח בין הטעמים מבלי שהתה יהיה חריף. גם התה הירוק והארל גריי שניסינו היו טובים. אמנם לא זיהינו הבדל בינם לבין מותגים אחרים בשוק, אבל הם בהחלט נותנים מענה למה שרצינו לקבל. המחיר עד 35.5 שקלים ל-25/50 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים לגוון את מקור התה שלכם, נסו את המותג הבריטי.

 שוקולד לבישול ואפייה של אגו מבית כרמית

צילום סטודיו כרמית
צילום סטודיו כרמית

אם אתם מאוהבי מותג השוקולד של החברה, תשמחו לדעת על ההשקה החדשה. מדובר בסדרה של חמישה מוצרים המיועדים לבישול ואפייה – מטבעות שוקולד מריר עם 60% מוצקי קקאו (פרווה), מטבעות שוקולד חלב עם 31% מוצקי קקאו, מטבעות שוקולד לבן עם 27% מוצקי קקאו, שוקולד-צ'יפס מריר עם 60% מוצקי קקאו (פרווה) ושוקולד-צ'יפס לבן (פרווה, עם לוגו ויגן פרנדלי). השתמשנו בכמה מהמוצרים להכנת עוגות, והם סיפקו מענה למה שהיינו צריכים – השוקולד-צ'יפס השתלב היטב עם הבלילה וסיפק תוספת שוקולדית נחוצה; ואילו המטבעות נמסו היטב ואפשרו להשתמש בהם להכנת קינוחים. גם הטעם שלהם היה טוב בסך הכל. המחיר עד 14.9 שקלים ל-250 גרם של שוקולד-צ'יפס, עד 15.9 שקלים ל-300 גרם מטבעות. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: יש שוקולד איכותי ממנו, אבל גם זה נותן מענה לצרכים שלנו.

קרקרים ועוגיות של מצות אביב

צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל

כחלק ממותג Aviv השיקה החברה מספר מוצרים חדשים בשתי קטגוריות נפרדות. בתחום הקרקרים – קרקר ביס כוסמין מלא אורגני, וקרקר ביס כוסמין מלא ושומשום אורגני; ובתחום העוגיות – עוגיות ללא תוספת סוכר מקמח כוסמין מלא וזרעי צ'יה. שלושת המוצרים עומדים בתקנות סימון מזון שייכנסו לתוקף בשנה הבאה, עובדה שכדאי לדעת אותה. אבל יש עוד מה שכדאי לדעת: הקרקרים יבשים מאוד, ויש להם מרקם וטעם המזכיר יותר מכל… מצה. העוגיות טעימות יותר, אם כי גם הן יבשות יחסית, וכמות זרעי הצ'יה בהן גדולה באופן מפתיע. המחיר עד 13 שקלים ל-150 גרם קרקר, עד 17 שקלים ל-200 גרם עוגיות. להשיג בשופרסל גרין, ניצת הדובדבן, סטופ מרקט ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: את העוגיות אפשר לאמץ, על הקרקרים עדיף לוותר (אלא אם כן אתם מתגעגעים למצות).

MIX ביסלי ואח של ביסלי של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

אחרי שיצרה מותג חדש, הנבדל מהביסלי המוכר עקב השימוש בתירס במקום בחיטה, החברה החליטה לערבב אותם ביחד. התוצאה היא המוצר החדש – שקית המשלבת כמות שווה של שני המוצרים ביחד. אנו אוהבים לערבב בין חטיפים עוד מימי בית ספר, אז ערבוב ביסלי ובמבה היה פעולה נפוצה, ונהנינו גם מהמוצר החדש. הסיבה העיקרית היא ההבדל במרקמים, ומעט גם בטעם, שיוצר עניין. עוד כדאי לדעת שההשקה של המוצר נלווית לזו של שלוש מהדורות MIX שהיו בעבר על המדפים – במבה ביסלי גריל MIX, במבה ביסלי בצל MIX, וביסלי פארטי MIX. המחיר עד ארבעה שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים לערבב חטיפים, כדאי שתנסו את המיקס החדש.

בקצרה

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

חברת שטראוס השיקה מחדש את המסטיקים של מותג MUST. הסיבה היא שינוי שנעשה ברכיבים – אספרטיים הוחלף בסוכרלוז, וצבע המאכל טיטניום דיאוקסיד, שתפקידו לתת את הצבע הלבן, יצא גם הוא מההרכב. במקביל הושקו גם אריזות חדשות למוצרים. המחיר עד ארבעה שקלים ל-28 גרם. להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות ונקודות מכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר