סל הקניות של שחר 85

המדור טעם השבוע לביבות ירקות, נקניק, תה, קפה נטול קפאין, תה קר, מילקשייק וקאפקייקס

לביבות ביתיות אפויות של אוכל ביתי ניר עציון
החברה המתמחה בייצור של ארוחות מוכנות, השיקה שני סוגים של לביבות ירקות. המשותף לשני הסוגים הוא העובדה כי הלביבות אפויות בתנור, כלומר אינן מגיעות עם עודפי שמן כתוצאה מטיגונן. השונה בין שני הסוגים הוא ברכיבים – סוג אחד כולל בטטה, תפוח אדמה וגזר, ואילו השני כולל קישואים, גזר ובצל. שימו לב שהלביבות עם תפוחי האדמה מכילות גלוטן, ואילו הלביבות מבוססות הקישואים לא, כך שהן מתאימות לחולי צליאק. אחרי טעימה אפשר להמליץ על שני המוצרים, הודות למינון גבוה של ירקות, שילובים נכונים, מרקם אחיד שמונע מהלביבות להתפורר, וטעם מוצלח.
בשורה התחתונה: אופציה מצויינת לצרכני ירקות קצרים בזמן.
20 ש"ח ל-450 גרם או 10 לביבות. כשרות פרווה, בהשגחת הרבנות ניר עציון. להשיג במגה ושופרסל.

סוגי תה חדשים של TWININGS
מותג התה האנגלי משיק בארץ שני סוגים חדשים של תה. האחד הוא תה לבן עם רימונים והשני, אותו ניסינו, הוא תה ירוק עם חמוציות. זהו שילוב מיוחד של רכיבים היוצר תה קליל ומוצלח, המתאים לשתייה בערבים הקרירים של האביב, הודות למינון נכון בין שני הרכיבים, כך שהטעמים שלהם משתלבים היטב זה עם זה.
בשורה התחתונה: אחד מסוגי התה הטובים ביותר ששתינו באחרונה.
13-22 ₪. להשיג בנקודות המכירה.

Jacobs Night & Day של קפה ג'ייקובס
אם אתם אוהבים קפה אבל אינכם זקוקוים לקפאין שישוט בדמכם, המוצר החדש הוא הפתרון עבורכם. המוצר החדש של מותג הקפה אינו כולל קפאין. מלבד עובדה זו, הקפה הקלוי העובר ייבוש בהקפאה, עדיין שומר על טעם דומיננטי וארומה מצוינת. המחיר הגבוה ממשיך להרתיע.
בשורה התחתונה: מוצר מוצלח לבעלי יכולת כלכלית.
44-48 ₪. להשיג בנקודות המכירה.

טעמים חדשים לג'אמפ Ice Tea של טמפו
שלושה טעמים חדשים לסדרת משקאות התה הקר של המותג. לאחר ההצלחה עם טעמים אחרים, אפשר כעת למצוא גם טעמי אפרסק, לימון ותפוח. השלושה מתאפיינים במתיקות בינונית, ההופכת את המשקה לנוח לשתייה גם ללא מהילתו במים. הטעמים השונים בולטים דיים כדי לייחד כל משקה זה מזה, אם כי טעם התה עדיין נשמר.
בשורה התחתונה: מתוך השלושה, זה בטעם האפרסק היה לדעתנו המוצלח מכולם.
4-7 ש"ח ל-0.5-1.5 ליטר. להשיג בנקודות המכירה.

סדרת מילקשייק של מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס
המחלבה הידועה מרעננת לקראת העונה החמה את סדרת המשקאות מבוססי החלב שלה. לטובת העניין היא משיקה את המילקשייק שוקו שלה באריזת קרטון הדומה לזו של חלב, כך שהיא מתאימה לצריכה של משפחה או לחובב מילקשייק מושבע. בנוסף תמצאו על המדפים מילקשייק שוקו עם סירופ בטעם שוקולד, שהיה גם בקיץ האחרון, וכן מילקשייק וניל עם סירופ בטעם שוקולד. שני הטעמים הללו מגיעים בבקבוקים אישיים, אך הסירופ שבהם מוסיף מידה של מלאכותיות לטעם, שלדעתנו פוגמת בהנאה.
בשורה התחתונה: לכו על המוצר הקלאסי.
5.9-10.6 ש"ח ל-300-800 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

קאפקייקס של Viola's Cupocakes
חנות נוספת נפתחה באחרונה בתל אביב, המוקדשת כל כולה לעוגות הקטנטנות שהופכות לטרנד של ממש בארצנו. השף-קונדיטורית ויולה גורן מפליאה בייצור בעוגות, כך שהן גם נימוחות ועשירות, וגם מגיעות עם שלל שילובים טעימים ויצירתיים. קשה לזכור במדויק מה טעמנו, אך כל ארבעת הסוגים היו שובי לב, כמו גם טעימים במיוחד.
בשורה התחתונה: התאהבנו בכל ביס.
8 ש"ח למיני, 15 ש"ח לרגיל, ויש הנחות על מארזים. להשיג בדיזנגוף 154 תל אביב, 03-5735574.

נקניקים (לא כשרים) של מעדני מניה
החברה, המחזיקה רשת חנויות העונה לאותו השם, מתמחה בייצור של נקיניקים לא כשרים מסוגים שונים, המבוססים על בשר חזיר באופן מלא, או על תערובת של אותו הבשר עם סוגים אחרים של בשר. בימים אלו השיקה הרשת, הנמצאת במגמת התרחבות, מספר מוצרים חדשים. את כולם מאפיינת רמה גבוהה של שומניות, כמתבקש מסוג כזה של נקניקים, כמו גם טעם מוצלח, העשוי לספק את החיבה של רבים לנקניק. בין החידושים אפשר למצוא את סרוולד וינצקי, מוצר מסדרת הסלמי המשלב בשר חזיר עם בשר בקר, כמו גם פולטבסקיה חצי ירח, נקניק נקניק חצי יבש עם טעם מעושן, המשלב בתוכו בשר בקר ובשר חזיר.
בשורה התחתונה: אם אינכם שומרים על כשרות ואתם מחובבי הנקניקים, תמצאו כאן מענה קולינרי מוצלח. 
להשיג בסניפי הרשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר