סל הקניות של שחר 856

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו טעמי אספרסו חדשים – אופציה נוספת, עוגיות עם שוקולד בלגי – מומלצות, מעדן חלב הפתעה – המחיר הגבוה מפתיע, חטיפי פריכיות בטעמים – לאוהבי קינמון, ורוטב סויה ללא גלוטן

טעמי אספרסו חדשים מבית illy של אלונית

רשת חנויות הנוחות של דור אלון, השיקה טעמים חדשים של קפה illy. בצד הטעם הקלאסי/רגיל אפשר לבחור בשלושה טעמים חדשים: גואטמלה – קפה עם נגיעות שוקולד; ברזיל – קפה עם נגיעות קרמל; ואתיופיה – קפה עם נגיעות יסמין. לא ברור לנו מה הקשר בין פריחת היסמין לבין אתיופיה, וגם השילוב בין הטעמים אינו מוצלח במיוחד. אבל שני האחרים התחבבו עלינו מאוד – הטעמים המובטחים אכן נוכחים, באופן שמשתלב טוב עם טעם הקפה. המחיר 8 שקלים. להשיג בסניפי רשת חנויות הנוחות של אלונית.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים קפה בטעמים, הרי זו אופציה נוספת בעודכם בדרכים.

לוטוס רולס של לוטוס

אם אתם נמנים על חובבי המותג, אתם עשויים לאהוב את המוצר החדש. מדובר בעוגיות המוכרות בשילוב עם שוקולד בלגי, והכל מגיע בצורה עגולה, כיאה לשם. השילוב של טעמי העוגיות – קרמל וקינמון, עם טעם השוקולד עובד מצוין, מה עוד שהשוקולד כאן נמנה על הסוג האיכותי יחסית. גם המרקם שומר על פריכות. במילים אחרות, זה ממכר לא פחות מהעוגיות הקלאסיות, ואולי אפילו יותר (מכיל גלוטן). המחיר עד 15.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: בדיוק מה שאנו צריכים אחרי פסח (ובכלל).

מילקי הפתעה של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

איך כותבים מבלי להרוס את ההפתעה על מילקי בהפתעה, כלומר מילקי שאתם לא יודעים מה הטעם שלו עד שאתם עוברים את שכבת הקצפת? אז הנה עובדות שכן אפשר לחלוק: מדובר בשני טעמים המסתתרים בתוך גביע סגול אטום. ההבדל בצבע התווית – כחול או ירוק, שגם הוא אינו מעיד על הטעם המסתתר בפנים. וכל זה, יש הוסיף, נמכר במהדורה מוגבלת לחודשיים בלבד. והטעמים? בואו נאמר שהם טעמים ומשתלבים טוב עם הקצפת, אבל זו לא הייתה הפתעה גדולה לגלות אותם בפנים. המחיר עד 3.7 שקלים ל-133 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה, ההפתעה הכי גדולה היתה המחיר הגבוה לעומת המילקי הרגיל.

חטיפי פריכיות בטעמים של Fitness מבית יוניליוור

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

צריך ממש לאהוב פריכיות – או להיות בדיאטה, כדי לבחור בהן על פני חטיפים אחרים. אבל אם אתם כבר בכיוון, שני המוצרים החדשים של המותג יכולים להפתיע אתכם לטובה. במיוחד השילוב של הפריכיות עם הקינמון, שילוב מפתיע שעושה אותן לטעימות. הפריכיות השניות – שנקראות "מתובלות", היו חביבות גם כן, אם כי לא לגמרי ברורות בטעם. הפריכיות בסדרה זו עשויות מתירס מלא ושיבולת שועל מלאה. המחיר עד 8.9 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים טעם של קינמון, השילוב החדש הוא בשבילכם.

בקצרה

קיקומן השיקה לראשונה  רוטב סויה ללא גלוטן, עבור כל מי שנמנע מגלוטן עקב צליאק או מסיבות אחרות. המחיר עד 21.9 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר