סל הקניות של שחר 86

השבוע במדור: חומוס וטחינה משומשום מלא, נסקפה אישי, פיצוחים, דגני בוקר, פריכיות, ביסלי מקסיקו, ונשנושי ספורט בטעם נקניקיות וקטשופ

חומוס וטחינה משומשום מלא של שטראוס
חברת המזון הידועה השיקה אריזה חדשה לסדרת מוצרי אחלה שלה. במסגרת ההשקה מחדש היא הסיפה שני מוצרים חדשים לסדרה, מעין מענה מאוחר מעט לטרנד הבריאותי המתרחב. מדובר בטחינה משומשום מלא, וחומוס המכיל טחינה משומשום מלא.
הטחינה מכילה גם חומוס, רכיב שתפקידו במוצר אינו ברור לנו. עם זאת, יש לה טעם חביב למדי. החומוס מכיל אמנם 15% טחינה, אר רק חצי מזה היא טחינה משומשום מלא. ההשפעה על הטעם, שמעולם לא היה החביב עלינו בתחום החומוס, אינה מורגשת.
בשורה התחתונה: גרסה תעשייתית למושג אוכל בריא.
5.5-13.25 ₪ ל-125-750 גרם חומוס, 16.6 ₪ ל-500 גרם טחינה. כשרות מהודרת של שארית ישראל. להשיג בנקודות המכירה.

Taster's Choice TO GO של NESCAFE
במטרה להעמיק את אחיזתה בשוק קפה הפרימיום עם המותג טייסטר'ס צ'ויס, יוצאת החברה עם מארז של מנות קפה אישיות. כל מנה ארוזה בנפרד, והיא מכילה כמות השווה לכפית אחת. כך אפשר לשתות את הקפה האיכותי הזה בכל מקום כמעט. אידיאלי לטיולים וחופשות.
בשורה התחתונה: פתרון מצוין למכורי המותג.
10 ₪ ל-20 יחידות. כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובכשרות חתם סופר בני ברק. להשיג בנקודות המכירה.

סדרת פיצוחים של שופרסל
מועד השקת סדרת המוצרים החדשה אינו מקרי; מספר ימים לפני המונדיאל. בשטראוס, כמו גם בחברות מסחריות נוספות, בונים על קהל הצופים שירכוש מוצרים בדיוק מסוג זה, לצורך המשחקים ובכלל.
על מדפי סניפי הרשת תמצאו סדרה הכוללת תערובת אגוזים, גרעיני דלעת, גרעיני חמנייה, בוטנים קלויים מומלחים, קבוקים וחטיפי מנצ'יס פיקנטיים. ניסינו את תערובת האגוזים, שכללה סוגים שונים של אגוזים מומלחים, פריכים וטעימים.
בשורה התחתונה: אופציה ראויה לחובבי הפיצוחים.
10-27 ש"ח ל-400 גרם, לפני מבצעים. כשר פרווה חוג חתם סופר פתח תקווה. להשיג בסניפי הרשת.

זימז של קלוגס
דגני בוקר חדשים הגיעו לישראל בעזרת חברת קלוגס הוותיקה. מדובר בדגנים המורכבים משילוב של תירס, שיבולת שועל וחיטה, המהווים יחד כששני שליש מתכולת המוצר. הדגנים נראים כאילו גלגלו אותם ויש להם טעם של קינמון, כך שהם מזכירים עוגות שמרים קינמון עגולות, לפחות בצורה.
הם פריכים, מחזיקים מעמד יפה בחלב, ובכל הקשור לערך תזונתי, 385 קלוריות ורק 3.5 גרם סיבים תזונתיים על כל 100 גרם מוצר. וגם, לא ברור למה האריזה בגרמנית (?) עם מדבקות בעברית. אין תקציב להדפסת אריזה מלאה בשפתנו שלנו?
בשורה התחתונה, טעים וכייפי, אבל זה לא אוכל בריא.
28 ש"ח ל-375 גרם. כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"צ מנצ'סטר ובהשגחת הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

פריכיות של Life
מותג הבית של הסופר-פארם ממשיך להתרחב אל תחומי המזון. כעת תמצאו על מדפי הרשת סדרה של פריכיות המכילות מינונים שונים של אורז, תירס ושיבולת שועל. אלה מגיעות בטעם תפוח קינמון או זעתר ושמן זית, ובשני המקרים מדובר בהצלחה. הפריכיות אכן פריכות, הטעם המובטח ברור אך במינון הנכון, ומספר הקלוריות נמוך, רק 7 ליחידה. באלו עם הזעתר, חשוב לציין, אין שיבולת שועל, כך שהם נטולי גלוטן.
בשורה התחתונה רק מילה אחת לומר: אהבנו.
6.5 ₪, מכיל 24 פרוסות. להשיג בסניפי הרשת.

ביסלי בטעם מקסיקני של אסם
מוצר נוסף שהושק לרגל המונדיאל, הוא הביסלי בטעם המקסיקני. לא ברור מה הקשר של המטבח המקסיקני המוצלח למונדיאל המתרחש בדרום אפריקה, מה עוד שנבחרת מקסיקו אינה בין המועמדות הבולטות להגיע אל גביע המונדיאל. כך או כך, מדובר בביסלי פיקנטי כמתבקש, אך הטעם שלו מזכיר יותר את ביסלי פיצה הוותיק מאשר את מקסיקו.
בשורה התחתונה: טעים, אבל לא כל כך קשור לאריזה או למונדיאל.
3.8 ש"ח. להשיג ברשתות השיווק.

נשנושי ספורט בטעם נקניקיות וקטשופ של בייגל בייגל
מוצר שלישי לטובת צופי המונדיאל, והפעם מתחום הקרקרים. סדרת נשנושים של החברה התרחבה עם מוצר חדש, השומר על אותו הקו, כלומר קרקרים פריכים, טעימים ולא שומניים.
הטעם, לעומת זאת, קצת ייחודי. אפשר לאהוב אותו, אבך צריך להתרגל לשילוב של קרקר עם נקניקיה וקטשופ בפה, שילוב שעדיין לא מסתדר לנו.
בשורה התחתונה: אנחנו מעדיפים את הקרקרים השמרניים יותר של החברה.
12.5 ש"ח ל-300 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר