סל הקניות של שחר 866

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע גלידות חדשות – סיבה טובה, מיני פריכיות תירס – כדאי לנסות, ניוקי תפו"א אורגני – לא מספק, צנימים עגולים – אהבנו, וגם גליל וופל

טעמי גלידות חדשות של אלדו

העונה החמה היא הזמן הטוב ביותר לגלידה, עם עדיפות לגלידה שאנו פחות מכירים. ברשת נותנים לכך מענה, עם ההשקה של מספר גלידות חדשות. סורבה לימון וקוקוס מתגלה כשילוב מצוין – מרענן, קליל, עם שילוב מדויק של חמצמצות הלימון, המתיקות של הסוכר וטעם הקוקוס. כך גם הסורבה של התפוז עם האננס – שילוב בסיסי שנעשה כאן באופן מדויק. יש גם סורבה מנדרינה, אבל אם אתם אוהבים גלידות שמנת, הכירו את גלידת יוניקורן – שילוב של גלידת מסטיק עם שוקולד וסוכריות שוקולד. סוג של גלידות שלא ברור איך חשבו עליהן, אבל טוב שכך – יש לה טעם קצת ילדותי, אבל ממכר.  המחיר 15 שקלים לכדור גלידה, 85 שקלים לק"ג גלידה. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: יש סיבה נוספת לבקר באלדו.

 מיני פריכיות תירס של סוגת

כל אריזה מכילה 21 יחידות והמחיר 3.30- 6.90 ₪ בהתאם לרשתות השיווק בהן נמכר המוצר. צילום קרן אולמר
צילום קרן אולמר

יש בשוק עוד ועוד סוגים שונים של פריכיות, חלקן סבירות ואחרות טעימות (ויש כמה שעדיף לוותר עליהן). החדשות של החברה הן מהסוג שכדאי לאמץ – פריכיות קטנות עשויות תירס, המגיעות בארבעה טעמים שונים – עם מלח הימלאיה, בטעם ברביקיו, בטעם פפריקה, ובטעם עגבניות. בעוד שהמלח מהימלאיה הוא סוג של גימיק בעינינו, השלושה האחרים מוצלחים – הטעמים המובטחים ברורים אך עדינים, וכל אחד מהם ייחודי בדרכו. השילוב שלהם עם התירס רק משדרג את הכל. המחיר עד 6.9 שקלים ל-50 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים פריכיות ומחפשים גיוון, כדאי לכם לנסות את אלה.

ניוקי תפו"א אורגני של השדה

צילום הדס ניצן
צילום הדס ניצן

החברה, המתמחה במזון אורגני, השיקה את הניוקי החדש הזה. מדובר בשני מוצרים מבוססים על קמח תפוחי אדמה, כאשר אחד מהם משלב גם קמח חיטה מלאה. שני המוצרים כאמור אורגניים, אינם מכילים ביצים, ונמכרים באריזת וואקום כדי לשמור על הטריות לזמן ממושך יותר. ניסינו את שני המוצרים, והתוצאות היו סבירות. פעלנו לפי ההוראות, והניוקי אמנם נעשו כהלכה, אך הם היו דחוסים מדי לטעמנו, במיוחד זה עם קמח החיטה המלאה (מכיל גלוטן). המחיר עד 14.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק.

בשורה התחתונה: עם כל הכבוד לאורגניות של המוצר, התוצאה לא מספקת.

צנימים עגולים בסדרת Panini של כרמית

צילום סטודיו כרמית
צילום סטודיו כרמית

צנימים עגולים בשני טעמים – זו ההשקה החדשה של החברה, שהשיקה את הסדרה לראשונה לפני מספר חודשים, ומאז מוסיפה לה עוד ועוד מוצרים. הפעם מדובר כאמור בשני מוצרים – האחד משלב קמח חיטה עם קמח חיטה מלאה, והשני מבוסס על קמח רגיל. בשני המקרים הם קשים במידה מספקת כדי לשאת אותם איתנו לנסיעות, ופריכים דיים כדי ליהנות מהאכילה שלהם. לשניהם יש טעמים מוצלחים, עם הבדל ניכר בין השניים עקב השוני בחומרי הגלם (מכיל גלוטן). המחיר עד 10.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: אהבנו את האפשרות החדשה לטוסטים מוכנים.

בקצרה

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

עלית מבית שטראוס ממשיכה עם ההשקה של מוצרים קיימים במארז המחולק למנות אישיות. הפעם זה תורו של רבע לשבע, המגיע במה שמוגדר בתור 'מאגדת משפחתית', המכילה 14 יחידות של גלילי הוופל כשהם ארוזים אחד-אחד. המחיר עד 19.9 שקלים ל-140 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר