סל הקניות של שחר 87

והשבוע בסל: תה בפחית, רצועות עוף בשומשום, תחליפי בשר מהמטבח הגלילי, סירופים לסודה, מילקי חדשים, משקאות אנרגיה מופחתי קלוריות, שוקולד שוויצרי

ספרינג tea בפחית של יפאורה
כל חובב משקאות קלים יודע, שהמיכל בו מגיע המשקה משפיע משמעותית על התוצאה הסופית. לפיכך טוב שיידעו כל חובבי התה הקר של החברה, כי מעתה ניתן למצוא אותו גם בפחית. הטעם, כאמור, שונה, עדיף לעין שיעור על זה הפלסטיקי. רק חבל שבפחית אפשר למצוא רק את טעם האפרסק.
בשורה התחתונה: הבו לנו עוד משקאות בפחית. תודה.
5-6 ש"ח ל-330 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

רצועות שומשום של מאמא עוף
מסיבה לא ברורה, מאמא עוף רוצים שנאכל את המוצר החדש שלהם בידיים. אמנם עוף נהוג לאכול בידיים, אבל זה בגלל הקושי להפריד את הבשר מהעצמות עם סכין ומזלג. אך לקחת שניצל עשוי היטב, לחתוך אותו לרצועות, לצפות אותן ואז לטגן ולאפות – ולהציע את זה לאכילה בידיים, זה כבר יותר מדי עבור הנימוסים שלנו. לא שהמוצר לא טעים – הוא חביב, אם כי כולל יותר מדי ציפוי ופחות מדי בשר.
בשורה התחתונה: עם סכין ומזלג זה מסתדר טוב יותר.
36.9 ש"ח ל-650 גרם. להשיג בכל רשתות המזון.

טבעול מהמטבח הגלילי של טבעול
סדרת מוצרים לחדשה יש לחברה, המתמחה בתחליפי בשר, כל כולה שיתוף פעולה עם השף ארז קומרובסקי, שכידוע הפסיק עם הלחמים ועבר לפני מספר שנים לאוכל גלילי מקומי. התוצאה של שיתוף הפעולה המבורך הזה היא סדרה של שישה מוצרים, עם אחוז גבוה יותר של רכיבים טריים מהמקובל, תוך שילוב רכיבים חדשני בקטגוריה זו.
כך תמצאו על המדפים קציצות עדשים כתומות חביבות, קציצות כרובית וגבינה עטופות בגרעיני חמנייה מעולות, הודות לשילוב נכון ומילוי עשיר, שניצלוני אדממה מפולי סויה ירוקים לחובבי הצמח, מטעמים מפרחי ברוקולי ומטעמי בטטה ועשבי תיבול המצוינים, ולקינוח, פלאפל עדשים שחורות בחריפות עדינה, המוצר המורכב, המתוחכם והטעים ביותר בסדרה.
בשורה התחתונה, ובמילה אחת: התאהבנו.
28.9 ש"ח ל-500 גרם. כשרות רבנות נהריה. להשיג בנקודות המכירה.

Gazoz clear של סודהפופ
סדרת סירופים חדשה השיקה החברה, המשווקת בישראל מכשירים ביתיים להכנת סודה. הסירופים שקופים, נטולי חומרי טעם וריח וממתיקים מלאכותיים, ועם כמות סבירה של סוכר. הסדרה כוללת שלושה טעמים – פסיפלורה-מנגו, אוכמניות-פטל וקיווי-אגס.
האחרון התגלה כטעים למדי, עם מינון נכון של שני הטעמים המובטחים. טעים גם עם סודה וגם עם מים רגילים.
בשורה התחתונה: מוצר מוצלח לקיץ המהביל.
15 ₪ לחצי ליטר. להשיג ברשתות השיווק, ברשתות הום סנטר ואייס,
ובטל. 1-800-300-200. www.gazoz4u.co.il

מילקי 3 של שטראוס
המספר שהוצמד לסדרת המילקי החדשה קצת מצחיק אותנו, שכן ההשאלה מעולם הטלוויזיה/סלולר קצת נראית תלושה כשזה מגיע לקינוח. עם זאת, אין המספר הזה מקרי, שכן הוא מייצג את שלוש השכבות שיש בכל אחד מהמוצרים. הסדרה כוללת שלושה טעמים: שוקו-שוקו, שוקו-אגוזים ושוקו-מוקה. כל אחד מהם מגיע עם שכבה של מעדן בתחתית, שכבת מוס באמצע ושכבת קצפת מעל. שלושת המוצרים מצטיינים בכמויות יפות של שלושת הרכיבים, עם בידול ברור במרקם ובו זמנית חיבור טוב של טעמים.
בשורה התחתונה: אחת ההשקות הטובות יותר של המותג, שידע מוצלחות פחות ממנה בשנים האחרונות.
3.65 ₪. להשיג בנקודות המכירה.

סאפה מופחת קלוריות של אדיר סחר
ליין חדש של משקאות אנרגיה מופחתי קלוריות למותג משקאות האלוורה, שהתנחל כאן בהצלחה בשנים האחרונות. 27 קלוריות בלבד לכל 100 מ"ל משקה, הודות לשילוב של ממתיקים מלאכותיים במוצר. יש כאן כמובן את קוביות צמח האלוורה, עם טעם בולט של אפרסק, טעם נדוש ועם זאת מוצלח, שמהווה את הסנונית הראשונה בליין החדש. אין טעם לוואי מורגש, לשמחתנו.
בשורה התחתונה: הביאו עוד כאלו.
8 ש"ח ל-300 מ"ל. כשרות בד"צ חתם סופר בני ברק. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הנוחות שירן, AM:PM וחנויות פרטיות מובחרות.

סדרת סוויס קלאסיק של לינדט
ההשקה החדשה של מותג השוקולד השוויצרי קצת הפתיעה אותנו – רק עכשיו מגיעות למדפים טבלאות השוקולד הקלאסיות הללו? היינו בטוחים שהן איתנו כבר מזמן. כך או כך, אפשר כעת לרכוש את טבלאות שוקולד חלב, חלב עם אגוזים, חלב עם צימוקים, אגוזים ושקדים והמריר עם אגוזים. החלב שניסינו היה מהטובים, דרגה מעל השוקולד התעשייתי הנפוץ במחוזותינו.
בשורה התחתונה: איכותי אך יקר.
12.8 ש"ח. כשרות הרבנות הראשית. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר