סל הקניות של שחר 870

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל הקניות משקה תפוזים מופחת סוכר – מוצלח, חטיפים מלוחים חדשים – חדשנות נועזת, בירה מחיטה – למעדיפי בירה עדינה, חטיף בוטנים – למי שמקפיד על תזונה אורגנית. וגם מארז קפסולות המכיל 10 תערובות אספרסו שונות

תפוזינה WOW של יפאורה

צילום סטודיו יפאורה
צילום סטודיו יפאורה

החברה עשתה מהלך צרכני מבורך, והשיקה שלושה משקאות חדשים עם הפחתה בכמות הסוכר. מדובר במשקאות תפוזים, לימונענע ואשכוליות, אשר הושקו עם חצי מכמות הסוכר שהייתה בהם עד כה, וללא הוספה של ממתיקים מלאכותיים. התוצאה מוצלחת: יש למשקאות מתיקות טובה, כזו שאינה משתלטת, והידיעה שאנו צורכים כך פחות סוכר עושה טוב גם היא. המחיר עד 6.9 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: הביאו לנו עוד השקות כאלה.

חטיפי ביסלי חדשים של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

החידושים של החברה בקטגוריית החטיפים נמשכים, ומגיעים גם לעולם של הביסלי ואחיו הצעיר. תחת המותג "אח של ביסלי" הושקו שני חטיפים חדשים – מבלה במסיבה, כלומר שילוב של ביסלי בטעם סלסה פיקנטית וביסלי ברביקיו; ומבלה בהופעה, שילוב של ביסלי מעושן ופופקורן. יש גם ביסלי וואסאבי, חטיף ענק בגודלו בצורת ביסלי גריל, עם טעם וריח בולטים של ווסאבי. את הביסלי ווסאבי כדאי שתקנו רק אם אתם משוכנעים שאתם אוהבים ווסאבי – הוא דומיננטי בחטיף הזה, ומי שלא אוהב אותו לא ייהנה כאן. שני החטיפים האחרים מומלצים יותר, בעיקר בשל שילובי הטעמים והמרקמים שהם מציעים, כמו גם העובדה שהם שונים מאוד זה מזה (מכיל גלוטן). המחיר עד 6.9 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות נוחות ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: חרף ההסתייגות שלנו מעניין הווסאבי, אנו מעריכים את החדשנות הנועזת.

1664 BLANC של Kronenbourg 1664

חברת קרלסברג IBBL החלה לשווק בישראל בירה זו, המגיעה אלינו מצרפת. הבירה עשויה מחיטה, ומתאפיינת בטעמים מעודנים ביחס למקובל בעולם הבירות. זו עדיין בירה, אל דאגה, אבל אם אתם לרוב נמנעים מבירה בגלל המרירות המאפיינת אותה, כאן תמצאו מרירות יותר עדינה, עובדה ההופכת את הבירה למהנה יותר. מביני עניין יכולים לזהות בה פירותיות והדריות, ויש לה גוון זהוב (מכיל גלוטן). המחיר עד 12 שקלים ל-330 מ"ל, עד 69.9 שקלים לשישייה. להשיג בבתי קפה, מסעדות וברים ברחבי הארץ, בחנויות אלכוהול וברשתות שיווק.

בשורה התחתונה: תוספת מומלצת למי שמעדיף את הבירה שלו עדינה בטעמיה.

צ'יקי מאנקי של השדה

צילום הדס ניצן
צילום הדס ניצן

חטיף הבוטנים של החברה שונה מחטיפי הבוטנים הותיקים והידועים. זה מתחיל בחומרי הגלם, שמרביתם אורגניים – חמאת הבוטנים, התירס ושמן הדקלים, המופק תוך שמירה על הסביבה ועל בעלי החיים. זה ממשיך במרקם, שהוא קצת פחות פריך אבל עדיין מהנה ללעיסה, וקל עבור הילדים; ומסתיים בטעם – שונה מאוד ממה שאנו מכירים, גם אם מוצלח בדרכו. המחיר עד 6.9 שקלים ל-20-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובבתי טבע.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שמקפיד על תזונה אורגנית.

בקצרה

צילום דניאל לילה
צילום דניאל לילה

 

קפה ג'ו השיקה מחדש את ה-TASTING BOX, מארז קפסולות המכיל 10 תערובות אספרסו שונות. אלה מייצגות את שלושת הסדרות של המותג, כולל סדרת הארצות וסדרת הטעמים. המחיר 18 שקלים. להשיג בקפה ג'ו, מנטה, ב-2389* ובאתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר