סל הקניות של שחר 874

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו עוגיות עם מילוי – חביבות, בירות מספרד – אופציה טובה, לחם שיפון וחיטה מלאה – אופציה טובה, שניצל כרובית ולביבות בטטה – השקה משמחת, מוצרים טבעוניים חדשים – יהפכו קרניבורים לטבעונים

פינוקיות של עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

החברה השיקה ליין חדש של עוגיות, המבוססות על מותגים ותיקים שלה. מדובר בשתי עוגיות חדשות, הנבדלות זו מזו במילוי שלהן. האחת ממולאת בקרם אגוזים עם שברי אגוזי לוז; והשנייה בקרם קפה עם שבבי שוקולד מריר. העוגיות עגולות, ויש להן מרקם עבה יחסית אך פריך דיו. ניסינו את אלו עם קרם אגוזים – חיבור לפסק זמן, אבל התקשינו למצוא קשר בין השניים. אגוזים הם אכן המכנה המשותף, אבל החוויה שונה לגמרי בטעם, בעיקר בגלל הדומיננטיות של הבצק ביחס למילוי (מכיל גלוטן). המחיר עד 13.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: מדובר בעוגיות חביבות, אם כי יש טובות מהן.

 בירות של ווילדר מספרד

מותג הבירות הספרדי הגיע לישראל בחודשים האחרונים, והוא נוכח כאן עם שתי בירות חדשות – לאגר בניחוח עץ לימון, וחיטה בטעם פירותי. שתי הבירות פונות באופן מודע לצעירים, ובהתאם גם הטעמים שלהן – לא מורכבים מדי אבל גם לא שטוחים, כלומר מספיק מעניינים ומספיק קלילים כדי שאפשר יהיה ליהנות מהן. לשתיהן 4.5% אלכוהול (מכיל גלוטן). המחיר עד 34.9 שקלים לשישייה של בקבוקים, 330 מ"ל לבקבוק. הן נמכרות בם בפחיות וגם ובמזיגה מחבית בפאבים ומסעדות. להשיג בחנויות, ברשתות שיווק ובפאבים ומסעדות נבחרים.

בשורה התחתונה: אופציה טובה למי שמעדיף בירות קלילות יחסית, ללא קשר לגיל.

לחם שיפון וחיטה מלאה של מאפיות אנג'ל

הלחם החדש של המאפיה משלב 51% קמח שיפון מלא ו-49% קמח חיטה מלא. הוא מתאים למי שרוצה לשפר את הקמחים שהוא צורך, אך קשה לו עם הטעמים המובהקים של לחמי שיפון מלאים. העירוב של שני הקמחים יוצר טעם מעודן יותר בהשוואה ללחמי 100% שיפון, ועשוי להיות מהנה יותר לאכילה לחלק מהצרכנים. מלבד זאת, מדובר בלחם הפרוס מראש לפרוסות עבות יחסית, והמרקם שלו אינו מהדחוסים שפגשנו (מכיל גלוטן). המחיר עד 15.9 שקלים ל-750 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אופציה טובה למי שמעדיף לחם שונה מהלחמים הנפוצים, אך נרתע מהלחמים המורכבים יותר.

 שניצל כרובית ולביבות בטטה בסדרת 99 קלוריות של טבעול

צילום סטודיו מרחב
צילום סטודיו מרחב

שני המוצרים החדשים של החברה מאופיינים בכמות גדולה יחסית של ירקות – כמחצית מכלל חומרי הגלם בכל מוצר, ובמספר מצומצם יחסית של קלוריות לכל יחידה. נתון הקלוריות מטעה, במידה ויחידה אחת או שתיים לא ישביעו אתכם (ויש סיכוי סביר שלא). מעבר לכך, שניצל הכרובית מכיל גם פולי סויה ירוקים וציפוי עם זרעי פשתן, ולביבות הבטטה מכילות גם גזר וציפוי עם קצח. החברה הצליחה עם השילובים של הרכיבים השונים, וכך נוצרו שני מוצרים נבדלים זה מזה, שכל אחד מספק חוויה מספקת וייחודית של טעם ומרקם (מכיל גלוטן). המחיר עד 35.9 שקלים ל-490-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אחת ההשקות המשמחות שטעמנו באחרונה.

מוצרים חדשים של מנדי טבעונות

ג'מבו בורגר – 120 גרם של חלבון אפונה וסויה; שניצל טופו ושניצל תירס טופו; קוביות טופו ברוטב ברביקיו, קארי וקרם קוקוס ומרינדת חמוץ מתוק; וקבב מחלבון אפונה וסויה, הנמכר גם בגרסה חריפה אש – אלה המוצרים החדשים שהשיקה החברה. מתוכם ניסינו את הג'מבו בורגר, שהפתיע אותנו עם מרקם שמזכיר מאוד מרקם של בשר, וגם טעם דומה יחסית לטעמו של המבורגר. בשילוב נכון בלחמנייה עם רטבים וירקות, תרגישו כאילו אתם אוכלים את המוצר הבשרי, מבלי לצרוך חלבון מן החי בכלל. המחיר 36-49 שקלים ל-300-480 גרם. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: מוצרים מסוג זה עשויים להפוך קרניבורים לטבעונים.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר