סל הקניות של שחר 880

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: שוקולד מפולי קקאו רובי – מיוחד מוצלח ויקר, קפסולות תואמות נספרסו – תמורה הולמת, רוטב עגבניות מתובל עם זיתים – פתרון טוב, מיונז מופחת שומן – אפשר ליהנות ממנו, המבורגרים בסניפי Yellow – המחיר אטרקטיבי התמורה פחות

Splendid Ruby של עלית מקבוצת שטראוס

צילום סטודיו עלית
צילום סטודיו עלית

אחרי הבלונדי – שוקולד לבן מקורמל – מגיע שוקולד חדש למחוזותינו. מדובר בפיתוח ייחודי וחדש יחסית, בן שנתיים בסך הכל, עליו חתומה חברת בארי קליבו. זהו שוקולד המופק מפולי קקאו מזן רובי הגדלים באקוודור, חוף השנהב וברזיל, שיש להם גוון ורוד. החברה פיתחה הליך ייצור מוגן בפטנט, בו נשמר צבע הפולים. בנוסף, לשוקולד טעם חמצמץ, מעט פירותי, המזכיר פירות יער. החברה הישראלית השיקה שלוש טבלאות – אחת "רגילה", השנייה עם שברים של אגוזי לוז, והשלישית עם שברים מקורמלים של פולי קקאו. השוקולד הוורוד שונה, מיוחד, ובסך הכל מוצלח. אם חמצמצות אהובה עליכם, אתם תאהבו את הנוכחות שלה בשוקולד הזה. השילובים השונים מספקים את הטוויסט המתבקש במרקם, ומעט גם בטעם. המחיר עד 18.9 שקלים ל-90 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: שוקולד מיוחד ומוצלח, והמחיר לצערנו הוא בהתאם.

קפסולות תואמות נספרסו של MAURO

צילום אפיק גבאי
צילום אפיק גבאי

טמפו, המייבאת את מותג הקפה האיטלקי לישראל, החלה לייבא גם את הקפסולות שלו. ההשקה כוללת בשלב הראשוני שלוש אפשרויות: Premium – קפסולה בדרגת חוזק 12; De Luxe – קפסולה בדרגת חוזק 10; ו-Cento Percento – קפסולה בדרגת חוזק 9. מי שאוהב את הקפה של המותג בבית קפה, יכול ליהנות מממנו גם בבית. איכות הקפה לא תהיה זהה בגלל אופי המכונה ודרך ההכנה, אבל ביחס לקפסולות אחרות, מדובר בקפה משובח – החמיצות אינה גבוהה במיוחד וגם המרירות יחסית מעודנת, כך שהקפה משאיר טעם של עוד. יש לו קרמה סבירה בגובהה, וכדאי להתאים את סוג הקפסולה למשקה המומלץ – דה לוקס למשקאות חלב, וסנטו פרסנטו לאספרסו – כדי למצות את החוויה. המחיר עד 18.9 שקלים למארז של עשר קפסולות. להשיג בסופר-פארם, בחנויות ובבתי קפה נבחרים.

בשורה התחתונה: זה אינו מותג זול, אבל הוא מספק תמורה הולמת.

רוטב עגבניות מתובל עם זיתים של ברילה

הרוטב האחרון שהשיקה החברה בישראל, משלב עגבניות עם זיתים. בחברה מדגישים כי מדובר ב- 100% עגבניות איטלקיות, ויש לשער כי גם מוצא הזיתים הוא בארץ המגף, אם כי אין לנו דרך לדעת זאת בוודאות. כך או כך, מדובר ברוטב חביב שיעזור לכם בהכנה של פסטה או פיצה ביתית, אם אתם רוצים להוסיף זיתים ואין לכם כאלה בנפרד. החמיצות של הרוטב אינה גבוהה, והכמות של הזיתים בינונית – אם הזיתים הם העיקר שלכם, הרוטב לא יספק לכם מענה לתשוקה זו. המחיר עד 15.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: פתרון טוב לעתות מצוקה.

מיונז מופחת שומן של תלמה מבית יוניליוור

63 קלוריות בכף של המיונז החדש לעומת 90 קלוריות בכף של המיונז הוותיק, זה מה שמציעה החברה במוצר החדש. הפחתה זו מתרחשת הודות להפחתה של אחוז השומן במוצר, המגיעה עד לכדי שליש מהכמות שלו. ייאמר לזכות החברה כי ההפחתה לא משפיעה עליו באופן משמעותי – המרקם שלו אמנם אינו זהה לזה של מיונז רגיל, אבל הוא עשיר יותר ביחס למיונז לייט לסוגיו השונים. הטעם שלו זהה לזה של המיונז הרגיל של החברה. המחיר עד 15.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אפשר ליהנות ממנו.

 המבורגרים של Y. Burger מבית Yellow

צילום דן פרץ
צילום דן פרץ

עד סוף 2019 תפתח הרשת עשרה סניפים של מותג ההמבורגר שלה. אחרי הסניף הראשון בתל אביב, היא מגיעה גם לבאר שבע, דימונה, יבנה, גדרה, בית יצחק, שוהם, נהריה, קריית חיים, מסילת ציון ורחובות. בכל המקומות הללו נמכרים ההמבורגרים בסניפי Yellow. התפריט כולל מנת המבורגר (כ-114 גרם), שניצלונים (כ-150 גרם) וצ'יפס (כ-150 גרם). המחירים סבירים: ארוחה הכוללת המבורגר, צ'יפס ושתייה קלה בפחית או בקבוק עד חצי ליטר, עולה 30 שקלים; ארוחה עם המבורגר כפול עולה 35 שקלים; וכזו עם שניצלונים – 20 שקלים. המחיר הנמוך קורץ לרבים, אבל קחו בחשבון כי האיכות בהתאם – ההמבורגר בסיסי וחסר עסיסיות. יש אמנם ירקות ורטבים, אבל הלחמנייה (הטובה) גדולה מאוד, כך שהיא הופכת למרכיב העיקרי. הצ'יפס עצמו מהסוג הקפוא, כמובן, והוא סביר בטעמו ובמרקמו (מכיל גלוטן). המחיר 10-35 שקלים, להשיג בסניפים נבחרים.

בשורה התחתונה: המחיר אטרקטיבי אבל התמורה פחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר