סל הקניות של שחר 886

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו הפעם משקאות קלים מופחתי סוכר – שינוי משמח, נקניקיות – אתם רוצים כאלה, ממתיקים ללא סוכר – לחובבי סטיביה, רוטב עגבניות פיקנטי לדג – מהנה, תבשיל אינסטנט אישי – למי שאוכלים

תפוזינה WOW של יפאורה

צילום סטודיו יפאורה
צילום סטודיו יפאורה

החוק לסימון מוצרים הניע חברות לשווק גרסאות חדשות של מוצרים וותיקים, כדי שלא יהיה צורך לסמן את המוצרים בתווית האדומה והמרתיעה. כך עשתה החברה עם שלושת המשקאות הידועים שלה – תפוזים, אשכוליות ולימונענע. כדי לעמוד בדרישות החוק הופחתה כמות הסוכר במשקאות בחצי, ובה בעת נשמרו טעמי המשקאות כמעט ללא שינוי. זה משמח אותנו מאוד, וגם גורם לנו לתהות – אם כל זה אפשרי, מדוע החברה לא עשתה זאת מיוזמתה עוד לפני שנים? המחיר עד 8.9 שקלים לליטר וחצי. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: נשמח לעוד שינויים כאלה במוצרים השונים.

נקניקיות של GADIS PREMIUM BEEF & SAUSAGES

צילום אלון קירשנר
צילום אלון קירשנר

השרקוטייר גדי בלאו הוא העומד מאחורי סדרה זו של נקניקיות. כולן נעשות ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל, גלוטן או סויה, והן כשרות – לטובת מי שעובדה זו חשובה לו. מדובר בתשעה מוצרים שונים – החל ממרגז וצ'וריסו, דרך עגל ופרנקפורטר, וכלה בנקניקיית גדיס – עם צנוברים, קשיו ובהרט; נקניקיות כמהין – עם פטריות כמהין ופיסטוק; ונקניקיית וויסקי – עם וויסקי וחמוציות. ההקפדה על חומרי הגלם ניכרת בכל המוצרים אותם ניסינו, ובלאו יודע כיצד לשלב את הרכיבים באופן שיוצר נקניקיות נבדלות זו מזו בטעמים שלהן. אנחנו התענגנו על בוראוורס – נקניקיות המשלבות גרגירי כוסברה וציפורן בתוך תערובת הבשר, וגם אלו ה"פשוטות", כלומר נקניקיות עגל, היו טובות הרבה יותר מכל מה שהכרנו קודם לכן. המחיר עד 70 שקלים לק"ג. להשיג מעדניות, קצביות, בפוד טראק של בלאו וב-050-4924189.

בשורה התחתונה: אתם רוצים אותן בארוחת הבשר הבאה שלכם. 

ממתיקים של TRUVIA

המותג האמריקאי הגיע באחרונה לישראל עם מגוון של מוצרים המבוססים כולם על סטיביה. זהו תחליף טבעי לסוכר, והוא מגיע במספר גרסאות: ממתיק על בסיס גליקוזידים של סטיביול ואריתריתול במארז שקיות, כאשר כל שקית שווה לכפית סוכר; ממתיק זהה ללא הפרדה לשקיות, כאשר שליש כפית שווה לכפית סוכר; ותערובת של סוכר עם גליקוזידים של סטיביול ואריתריתול, המכילה 75% פחות קלוריות למנה מאשר בסוכר. התערובת נמכרת בשני גדלים. הממתיק למשקאות השונים מוצלח – טעם הלוואי שלו מזערי ורמת המתיקות ביחס למוצרי סטיביה אחרים גבוהה יחסית. התערובת עם הסוכר מפתיעה לטובה – היא אמנם לא מיועדת לסוכרתיים, אבל תשמש את מי שרוצה להפחית צריכת סוכר. אנו השתמשנו בה לאפייה, והיא סיפקה את אותה ההשפעה כמו זו של סוכר רגיל. המחיר עד 39.9 שקלים.

בשורה התחתונה: אם אתם צורכים סטיביה במקום סוכר, תיהנו מהמוצרים החדשים.

רוטב עגבניות פיקנטי לדג של קנור מבית יוניליוור

הסקפטיות שלנו נעלמה כליל לאחר שטעמנו את מנת הדגים שהכנו עם המוצר החדש: הטעמים מאוזנים עם מידה ברורה של פיקנטיות, מהסוג שלא ממש מחליף רוטב ביתי אבל מאוד קרוב אליו. מדוע היינו סקפטיים? משום שלרטבים מוכנים יש נטייה להיות רחוקים מהאיכות של מוצר הביתי, עם טעמי לוואי ושאר בעיות. ככל שזה נוגע לרוטב פיקנטי לדג, המרחק הזה עלול להוות אכזבה של ממש. המציאות עם הרוטב שניסינו, הפתיעה אותנו לטובה. מה יש בו? עגבניות, פלפל אדום, פלפל צ'ילי ועוד. המחיר עד 15.9 שקלים ל-415 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: המוצר הזה יכול לשמש אתכם בהנאה.

 תבשיל אישי של סוגת

הגרסה החדשה של 'מנה חמה' מגיעה עם טעמים שונים ומיוחדים: נודלס בטעם פיקנטי, נודלס בטעם ירקות, ונודלס בטעם עוף. היצרנית אינה זו של המוצרים הוותיקים, והגרסה שלה מצליחה לספק ייחודיות בתוך קטגוריית האינסטנט. במארזים יש כמות לא גדולה אך מספיקה של נודלס, וטעמים ברורים ונבדלים זה מזה – ללא טעמי לוואי בולטים. ההפתעה שלנו הייתה במנה הפיקנטית, שראויה  לתואר 'חריפות קלה'. כל זה מגיע במארז נוח לשימוש עם כפית-מזלג מובנה. המחיר עד 5.9 שקלים ל-65 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אם אתם גם ככה צורכים סוג זה של מאכלים, נסו את החידוש.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר