סל הקניות של שחר 887

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל הקניות: פיצהבורגר – לא פיצה ולא המבורגר, מוצרים במתיקות מעודנת – תולדה של חוק מבורך, ממרחים ורטבים מהמטבח ההודי – תוספת מומלצת, בייגלה עם יותר חלבון וסיבים תזונתיים – להתרגל לטעם, וגם שוקולד לאפייה

פיצהבורגר של דומינו'ס פיצה

צילום דן פרץ
צילום דן פרץ

באופן עקרוני אנחנו סקרנים וחובבי חידושים, ומכאן שאנו פתוחים לשילובים שונים שנעשים בין מוצרים ומאכלים. לפעמים אנחנו חשדניים כלפיהם, אבל תמיד מוכנים לנסות. מקסימום נהיה מופתעים לטובה, כפי שקרה אי אלו פעמים. אבל זה לא ממש המקרה עם הפיצה החדשה של הרשת, שמנסה לשלב ביחד פיצה והמבורגר. הבסיס הוא אותו בסיס (בצק רגיל או כוסמין) עם רוטב עגבניות וגבינת מוצרלה. אליו הוסיפו 150 גרם של בשר טחון (יש גרסה צמחונית), מלפפונים חמוצים, בצל, עגבניות ורוטב אלף האיים, ואפילו שומשום בשולי הבצק. במידה ומזמינים את כל הארוחה מקבלים יחד עם המגש גם מנה של צ'יפס, קטשופ ובקבוק קולה. התוספת של השומשום כיפית, יש כמות מכובדת של בשר והוא לא היה יבש מדי. הרוטב עם החמוצים והבצל אכן לוקחים את הפיצה בכיוון שונה מהמקובל, אבל היא עדיין רחוקה מדי מהמבורגר. דווקא הצ'יפס הפתיע לטובה, בעיקר בזכות התיבול המוצלח והעובדה שהצליח להגיע חמים, וכל זה למרות שהוא צ'יפס קפוא סטנדרטי (מכיל גלוטן). המחיר עד 99.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: הניסיון לשלב פיצה והמבורגר יצר מאכל שהוא לא פיצה ולא המבורגר. חבל.

מוצרים במתיקות מעודנת של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

החוק לסימון מוצרים מביא עוד ועוד מוצרים חדשים למדפים, שעומדים בדרישות החוק בכל הקשור בכמות הסוכר, המלח והשומן במוצרי מזון, כך שהם לא צריכים את המדבקה האדומה עליהם. החברה השיקה במהלך רוחבי לא פחות משבעה מוצרים כאלה, שכולם קיבלו את הכותרת "במתיקות מעודנת". אלו כוללים פתי בר, עוגת תפוז בחושה, בייגלה במספר גרסאות, ובמבה במילוי נוגט. המוצרים, חשוב לציין, משווקים במקביל לגרסאות המוכרות והוותיקות, שיקבלו מדבקה אדומה לאור ערכי שומן/מלח/סוכר גבוהים. טעמנו את כל שבעת המוצרים, ואנו מתקשים להבין מדוע מהלך זה לא נעשה עד כה ביוזמת החברה עצמה – הטעמים של המוצרים מעודנים יותר ולכן מוצלחים יותר. הדבר בולט במיוחד בבמבה נוגט – בסוף נשארים בפה עם טעם של בוטנים וקצת נוגט, ולא טעם דומיננטי של סוכר, כפי שקורה כאשר אוכלים את המוצר הרגיל (חלק מהמוצרים מכילים גלוטן). המחיר עד 4.9 שקלים ל-45 גרם של במבה. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אנחנו מברכים על החוק החדש.

ממרחים ורטבים של נמסטה

צילום מרום משה
צילום מרום משה

לא פחות מ-17 רטבים, ממרחים ומטבלים מציעה החברה, שכולם מגיעים מהמטבח ההודי. המוצרים מיוצרים בהודו עצמה, והמגוון כולל מחמצי מנגו, מחמצי ליים, מטבלי צ'אטני כמו מנגו צ'אטני מתוק ומנגו צ'אטני חריף בנגלי, רטבי וממרחי קארי שונים, רוטב טנדורי ורוטב גראם מסאלה. אלו שאנו ניסינו, כמו ממרח קארי טיקה, עשו בדיוק את מה שרצינו שיעשו: הם הביאו מהטעמים שאנו זוכרים מהודו אל המטבח הישראלי שלנו. כך גם מנות שאין להן קשר ישיר למטבח ההודי, קיבלו את הטעמים האופייניים. המחיר עד 19.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג בטיב טעם, סטופמרקט, קשת טעמים, מזרח מערב, מרקטו, פוליצר, מעדניות וחנויות.

בשורה התחתונה: תוספת מומלצת במיוחד למטבח הישראלי-הודי.

סדרת PRO של מאיר בייגל

צילום אבי ולדמן
צילום אבי ולדמן

סדרת מוצרים זו מאופיינת בשני דברים. ראשית זו האריזה החדשה, שבצד העיצוב תופס-העין היא גם נוחה מאוד לסגירה חוזר. שנית זו התכולה – כל המוצרים בסדרה עשויים משילוב של קמח חיטה עם קמחים של שעועית, עדשים כתומות ואפונה. התוצאה היא כמות גדולה יחסית של חלבון וסיבים תזונתיים במוצרים (וכמות קטנה יחסית של גלוטן). הערכים התזונתיים יקרצו למי שמחפש להגביר את כמות החלבון בתזונה היומית שלו, אבל כדאי לקחת בחשבון כי ההרכב הייחודי של הרכיבים משפיע משמעותית על הטעם – במוצרים "שמיניות מלח" ו"שטוח'לה מלח" הטעם השונה ניכר והיה צריך להתרגל אליו, מה שלא הכרח יקרה לכל אחד. גרסת הברביקיו של שטוח'לה מוצלחת יותר, מהסיבה הפשוטה שהתיבול של המוצר מצליח לטשטש את טעם הבייגלה עצמו (מכיל גלוטן). המחיר עד 11.9 שקלים ל-170 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: קחו בחשבון כי צריך להסתגל לטעם.

 בקצרה

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

עלית מקבוצת שטראוס השיקה טבלאות שוקולד מותאמות לאפייה. האחת היא שוקולד מריר עם 64% מוצקי קקאו, והשנייה שוקולד חלב פרלינה. כל טבלה מגיעה במשקל של 200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר