סל הקניות של שחר 89

במדור השבוע: אטריות אורז, שמן זית, וופל עם חמאת בוטנים, טירמיסו, גלידות, סוכר דק, פאסט פוד מופחת קלוריות ושומן

אטריות אורז של Taste of Asia
מותג הבית של רשת מזרח מערב מתרחב, עם ליין של אטריות אורז חדש. שלושה מוצרים כולל הליין הזה – אטריות אורז בצורת ספירלה, אטריות אורז בצורת פנה ודפי אורז איכותיים מוייטנאם, המיועדים למילויים שונים.
המוצרים אידיאליים למי שרגיש לגלוטן או מעדיף ארוחה קלה יותר מזו המבוססת על קמח חיטה. הם קלים להכנה, איכותם טובה ומהווים בסיס מוצלח לארוחה.
בשורה התחתונה: אופציה ראויה נוספת לחובבי מטבח המזרח הרחוק.
7.5 ₪ ל-300-400 גרם אטריות, 14.9 ₪ ל-300 גרם דפי אורז (המחירים בסניפי מזרח מערב). להשיג ברשתות המזון, במעדניות וברשת חנויות מזרח ומערב.
1-599-500960

שמן זית של סבא חביב
בית הבד הגלילי, השוכן בקיבוץ פרוד, השיק סדרה חדשה של שמן הזית המוכר של המותג. השמן נעשה בעזרת בלנד של זני סורי ופיקואל. השמן נעשה בכבישה קרה והוא באיכות כתית מעולה, כלומר אחוז חמיצות נמוך יחסית. חדי החך יזהו בו מרירות וחריפות נמוכים ומידה טובה של פירותיות. כך או כך, זהו שמן טוב לשימושים השונים.
בשורה התחתונה: אין זה מקרי שהשמן של סבא חביב זוכה לשבחים.
25-45 ₪ ל-250-750 מ"ל. כשר בהשגחת הרב אלמשעלי יוסף, רב המועצה האזורית מרום הגליל ובהשגחת הבדץ חוג חתם סופר בני ברק. להשיג בנקודות המכירה.

אגו בטעם חמאת בוטנים של כרמית
אחרי שלמדנו לאהוב את חמאת הבוטנים ולמצוא אותה בשלל מוצרים שונים, מצטרפת גם כרמית לטרנד ומשיקה את המוצר הזה. מדובר בוופל מצופה שוקולד, עם מילוי של חמאת בוטנים. נשמע טוב, אך המציאות קצת פחות מוצלחת. הוופל אמנם פריך והציפוי חביב, אך חמאת הבוטנים כמעט ואינה מורגשת.
בשורה התחתונה: שנו את המינונים ונהיה מרוצים.
9.9 ₪. כשרות בד"ץ העדה החרדית. להשיג בנקודות המכירה.

טירמיסו של Gildo & Maria
היישר מאיטליה מייבאת חברת וילי פוד את הקינוח הזה. מדובר בגרסה תעשייתית לאחד הקינוחים האיטלקיים המפורסמים ביותר, המורכב מעוגת ספוג עם קרם מסקרפונה וקפה. זה אמנם תעשייתי, אך מציע אופציה טובה למי שרוצה להתפנק על הקינוח מבלי לטרוח סביב הכנתו.
בשורה התחתונה: אמנם אין כאן את עושר הטעמים של טימיסו המוכן בבית, אך החוויה מספקת דיה.
14.95 ש"ח ל-2 יחידות, 80 גרם כל אחת. הכשר חלבי, בהשגחת הרב אריה לב"ג, ארה"ב. להשיג במגה, שופרסל ובחנויות מובילות.

סדרת מילק בר של גלידות פלדמן
התחרות מול מגנום שלשטראוס אינה מהקלות, כפי שיודעת כל יצרנית גלידה בישראל. אך אם ינהלו בגלידות פלדמן את המהלך השיווקי סביב השקת הסדרה הזו בהצלחה, לשטראוס יש בהחלט ממה לחשוש.
מדובר בסדרת שלגוני גלידה מהמוצלחים שידענו, המנסים ומצליחים לבדל את עצמם מהנעשה בשוק. זאת הודות לעיצוב הקליל של האריזות ולשילוב הטעמים המוצלח, כגון פקאן ומייפל פאדג', וניל וטופי פאדג', וניל ושוקולד פאדג'.
בשורה התחתונה: נהנינו מכל ביס.
9 ש"ח ליחידה. כשרות בד"צ חוג חתם סופר בני ברק. להשיג בשופרסל, קואופ, חצי חינם, בחנויות מובחרות. www.fld.co.il

סוכר דקדק של סוגת
במקביל לשלל ההשקות של נקניקים ופסטרמות חתוכים דק, משיקה סוגת סוכר, גם הוא דק. הגרגרים של הסוכר במקרה זה קטנים מהמקובל, כך שקל להמיס אותם במשקאות קרים, לדוגמא, או בדגני בוקר.
בשורה התחתונה: נוח ביותר לשימוש.
5-6 ש"ח. להשיג ברשתות השיווק.

הגרסה החדשה של מוצרי מקדונלדס
הרשת עשתה מהלך חשוב, והורידה את אחוזי השומן במוצרי הבשר שהיא משווקת ללקוחות שלה. בהתאם, ירדו גם מספר הקלוריות. כך לדוגמא, במק רויאל יש מעתה 495 קלוריות ו-5.5% שומן, מהם 2% שומן. כל זה הופך את הארוחה ברשת לפחות עתירת חומרים מזיקים לגוף. עם זאת, הטעם נותר כשהיה.
בעידן בו יש בערים הגדולות שלל מסעדות המתמחות בהמבורגרים מבשר איכותי, זה של מקדונלדס נותר כשהיה: פאסט פוד, ולא יותר.
בשורה התחתונה: פחות מזיק, אין ספק, אך לא יותר טעים.
להשיג בסניפי הרשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר