סל הקניות של שחר 9

שלל חידושים לימי החורף: שוקולדים של עלית, יוגורט של יופלה, חלוה של אחוה, ועוף של טבעוף. עוד ניסינו: רוטב תאילנדי וסוכריות גומי אורגניות

קינוחים נטולים
לקראת הימים הקרים משיקה תנובה-יופלה שלושה טעמים חדשים של מעדני הדיאט. לי קצת קשה לאכול יוגורט בחורף – המאכל הרבה יותר מתאים לאכילה בימים החמים – אבל לא עמדתי בפיתוי. אך הטעמים: טירמיסו, עוגת קינמון וריבת חלב – היו מאכזבים כולם. הטירמיסו לא הזכיר אפילו את טעם הקפה, הקינמון היה כמעט בלתי מזוהה, וריבת החלב היתה אנמית מדי. שלושת המוצרים מגיעים עם 0% שומן וממתיקים מלאכותיים, וזה אומר כ-60 קלוריות ל-150 מ"ל.
בשורה התחתונה, ליופלה יש טעמים טובים, גם בגרסת הדיאט שלהם. מי אמר שלא טוב להיצמד לעבר?
4 ₪. בהשגחת הרבנות הראשית לישראל, רב תנובה הרב ויטמן. להשיג בנקודות המכירה.

חלוה גולמית
החלוה החדשה של חברת אחוה היא אחת הטובות שטעמתי לאחרונה. היא מצטיינת בעובדה שיש בה 50% טחינה גולמית – אחוז גבוה יחסית לחלוה שנעשית באופן מסחרי. בשילוב הרכיבים הנותנים לה טעם המזכיר וניל ומרקם מעט אוורירי שעושה את הנגיסה בה למהנה, זו חלוה שכיף לנגוס בה.
בשורה התחתונה, זה מוצר שעשה לי את השבוע, ושאר אוהבי החלוה ייהנו ממנו מאוד.
8.5-10.5 ₪ ל-500 גרם, 2-2.9 ₪ ל-100 גרם. כשרות בד"צ של העדה החרדית. להשיג ברשתות המזון הפרטיות ובצרכניות.

מתוק חדש-ישן
קבוצת שטראוס חוללה כמה שינויים במוצרים הוותיקים של חברת עלית, הנמצאת כיום בבעלותה. השינוי העיקרי הוא שינוי הלוגו של עלית, שאמור להתכתב עם הלוגו החדש של שטראוס, ובסופו של דבר מעורר מעט אכזבה אצל כל מי שקשור רגשית ללוגו הוותיק. בכל הקשור למוצרים עצמם, הטבלאות של שוקולד הפרה השתנו וכל קוביה גדלה, דבר המשדרג מעט את החוויה; ואילו מוצרי פסק זמן יוצאים כך שכל אחד מכיל וופל מגולגל. עושה קצת יותר פירורים, אך שוב, החוויה השתנתה לטובה. פסק זמן במילוי וופל מגולגל וקרם מגיע בשלושה טעמים: Roll אגוזים, Roll לבן ו- Roll מריר.
בשורה התחתונה, שינוי הלוגו הותיר קצת טעם מר בפה. השוקולדים החדשים קצת כיפרו על כך.
7.5 ש,חח לשוקולד הפרה, 4.8 ₪ לפסק זמן. להשיג בנקודות המכירה.

גומי אורגני
זה אולי לא נשמע טוב כל כך, אבל גם סוכריות הגומי מגיעות מעתה בגרסה אורגנית. זה לא נשמע טוב למי שגדל על ברכי התזונה המקפידה, ויודע שמוצרים אלו מכילים בסופו של דבר לא מעט סוכר. מי שכן אוהב אותם, יאהב גם את הסוכריות החדשות. הן עשויות רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל וג'לטין, וקיבלו אישור להיותן אורגניות. לבחירה שלוש גרסאות: מיקס פירות, כלומר סוכריות בצורת ובטעמי פירות; דובונים, כלומר סוכריות בצורת דובונים; וחמוץ-מתוק, כלומר סוכריות בצורת כוכב בטעם חמוץ מתוק. אני ניסיתי את הדובונים, ואלו התגלו כנגיסים בקלות וטעמים במיוחד. וכמובן, מאוד מתוקים.
בשורה התחתונה, מדובר בגרסה שפויה יותר של המוצר הוותיק. למרות ההסתייגות, מומלץ למכורים.
13 ₪ ל-100 גרם. כשרות פרווה. להשיג ברשתות השיווק, ברשתות הפארם וברשתות טבע מובחרות.

עוף לעשירים
מחירו של העוף היה בשנה האחרונה למוקד של מאבק בין רשתות השיווק, שהורידו את המחיר למחירי הפסד כדי למשוך לקוחות. הופ בתנור, סדרת המוצרים החדשה של טבעוף, מיועדת לעשירים יחסית. מדובר בסדרה של חלקי עוף שגודל ללא אנטיביוטיקה, המגיעים פרוסים ומוכנים לבישול באריזה, ולצידם רוטב מתאים של אוליביה. יחד עם המתכון שבגב האריזה ניתן להכין ירכיים ושוקיים ברוטב לימון, כנפיים ברוטב באפלו, חזה להקפצה ברוטב טריאקי, או חטיפי פרגית ברוטב שום דבש. כמות הרטבים במוצר שניסיתי – ירכיים ושוקיים – היתה נדיבה, הרוטב השתלב היטב עם העוף, והמעקב אחר הוראות ההכנה היה קל ופשוט לביצוע. התוצאה היתה מספקת ביותר.
בשורה התחתונה, אם יש לכם המעות ואין לכם הזמן להכין רוטב בבית, כדאי לכם.
30-60 ₪ ל-650-800 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

תאילנדי כשר
סדרת TASTE OF ASIA של מזרח מערב מתחדשת בימים אלה עם רוטב פד-תאי כשר. רוטב זה הוא אחד הרכיבים החשובים בהכנה של נודלס בסגנון פד-תאי תאילנדי, מנה פופולארית יחסית בארץ הקודש. הרוטב, שמגיע כאמור בגרסה כשרה, שומר על איכות גבוהה של רכיבים, ובהכנה בייתית של המנה הפופולארית לא יכולנו להבחין כי הוא נעשה במפעל ולא על ידינו, בבית.
בשורה התחתונה, אנחנו אוהבים את הסדרה, כמו גם את המוצר החדש שלה. המשיכו כך.
כ-10 ₪ ל-300 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, במעדניות ובחנויות הרשת של מזרח ומערב.

תוספת מקומית
חברת סלטי צבר השיקה באחרונה שני סלטים חדשים. אני תמיד אוהב תוספות חדשות בקטגוריה זו, שמעשירות את מגוון האופציות הקיימות. החדשים הם חציל ירושלמי וחומוס בתוספת סחוג ירוק. החומוס קצת יאכזב את חובבי הסחוג – אמנם לסחוג שיש עליו יש טעם של סחוג, אך הוא לא חריף, ואפילו פיקנטי קשה לומר עליו. החציל, שמגיע עם חתיכות של ביצה קשה ובצל ירוק, היה טעים, והתוספות שדרגו את הטעם והפכו את המנה למוצלחת.
בשורה התחתונה, את החציל אני מאמץ, אך על החומוס אפשר לוותר.
12-14 ₪ ל-500 גרם. כשרות החציל: רבנות קרית גת הכשר עפ"י היתר מכירה; כשרות חומוס: בד"צ אגודת ישראל והרבנות הראשית לישראל. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר