סל הקניות של שחר 905

סל הקניות של שחר 976
לסל שלנו הכנסנו השבוע גבינות איטלקיות – מומלצות, ביסלי חדשים – לוותר על השווארמה, רוטב שום – מומלץ, מסטיקים פרי עם מנטה – לחובבי שילובים, שלגוני אמצע הדרך בין רגילים לדיאטטיים – כדאי

גבינות איטלקיות חדשות של אוריצ'יו

צילום אוריצ'יו

רשת באשר פרומז׳רי החלה לשווק שלוש גבינות חדשות, כולן מגיעות אלינו מארץ המגף, וכולן משתייכות למשפחת הפרובלון – גבינות חצי-רכות העשויות מחלב בקר שמיוצרות בצפון איטליה מאז סוף המאה ה-19. פרובולונה דולצ'ה היא גבינה שנדרש חודש שלם לייצורה, ובסופו היא הופכת להיות מעודנת ומתקתקה בטעמיה; הפרובולנה ג'יוואנה עוברת יישון קצר, שומנית יחסית עם נוכחות נעימה של מתקתקות; והפרובולונה המיושנת היא גבינה חצי רכה, שעוברת הליך יישון ממושך ומקבלת טעמים חריפים ועשירים. כל גבינה מתאימה למאכל אחר – כריך, סלט או על צלחת עם פירות, כך שכדאי להתייעץ עם המומחים בעת הרכישה. המחיר 19.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: גם אם מעולם לא נחשפתם לסוג זה של גבינות, מומלץ מאוד לטעום וליהנות

ביסלי שווארמה ואח של ביסלי פלאפל של אסם

צילום סטודיו אסם

שני המוצרים החדשים של החברה מגיעים, על פי שמם, עם טעמים מוכרים היטב. הטעם החדש של האח של ביסלי, הגרסה נטולת הגלוטן של החטיף הוותיק, אינו חדש כלל וכלל, אבל בזכות העובדה שמוצר זה עשוי מתירס מתקבל טעם מעט שונה, ויחד עם צורה אחרת מתקבלת חוויה שונה וייחודית. הביסלי בטעם שווארמה הוא ניסיון חביב אבל לא מוצלח – הטעם של החטיף מזכיר חלקית את טעם השווארמה, ועדיף שיישאר עם בשר ולא יעבור לחטיף (הביסלי מכיל גלוטן). עד 4.9 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: לוותר על השווארמה

רוטב שום של פאפא ג'ונס

צילום פאפא ג'ונס ישראל

לא התעכבנו להבין מדוע הרוטב של הרשת הגיע רק עכשיו לארץ, חודשים רבים מאז נכנסה הרשת האמריקאית לפעילות בישראל. זה גם לא ממש משנה: אם אתם אוהבים שום, הרוטב הזה עולה בטעמיו על כל אבקת שום שאתם רגילים להוסיף לפיצה שלכם, והוא כמובן מוסיף גם מעט שומניות לפיצה. אם לא טעמתם את הפיצה הזו, אז דעו כי היא עסיסית יחסית לאלו של הרשתות המתחרות, ויש לה מגוון מכובד של תוספות אפשריות. המחיר 2 שקלים למטבל, בנוסף למחיר הפיצה. להשיג בסניפי הרשת וב-*6699.

בשורה התחתונה: למרות שאנו לא אוהבים רטבים, זה החדש מומלץ במיוחד

מסטיק מנטה-מלון ומנטה-דובדבן של Airwaves מבית MARS

צילום mars

אם אתם אוהבים במסטיק את השילוב של מנטה עם פרי, כדאי לכם להכיר את שני הטעמים החדשים. הבסיס הוא מנטה, עם טעם של מלון באחד או דובדבן בשני. בשני המקרים טעם הפרי בולט ומוסיף את הניגודיות המתבקשת; והטעם של המסטיקים נשאר בפה למשך זמן ממושך. המסטיקים, חשוב לציין, הם ללא תוספת סוכר. המחיר 10.9 שקלים ל-64 גרם. להשיג ברשתות שיווק, חנויות נוחות ונקודות מכירה.

בשורה התחתונה: מומלץ לחובבי סוג זה של שילוב טעמים

שלגון GOODIZ של גלידת שטראוס מבית יוניליוור

צילום יוניליוור

יש משהו מתעתע בשלגון הזה: הוא מופחת שומן וקלוריות, ומכיל 85 קלוריות ליחידה. אבל הסימן האדום מזכיר כי למרות הכל יש בו סוכר בכמות גבוהה. כלומר, זה אינו משתייך לקטגוריית שלגוני הדיאט. גם הטעימה מבהירה זאת היטב – חרף ההפחתה בשומן יש לו מרקם מפנק (יותר קרוב לשלגונים רגילים מאשר לאלו הדיאטטיים); והשילוב של שלושת סוגי השוקולד – שלגון שמנת בטעם שוקולד לבן עם ריפל בטעם שוקולד מריר וציפוי חלקי של שוקולד חלב – מוצלח. המחיר עד 29.9 שקלים ל-5 יחידות, 47 גרם ליחידה. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אלו שלגוני אמצע הדרך בין הרגילים לדיאטטיים. כדאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר