סל הקניות של שחר 908

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו הפעם קפה נמס משודרג – אופציה טובה, אייס קפוצ'ינו – למי שרגילים לסטיביה, גבינות שמת – שוות, ציפויים לשניצלים – לכו על הציפוי עם השום או הפיקנטי, וגם משקה אנרגיה בבקבוק 700 מ"ל

PLATINUM CLASSIC של קפה עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס

בשנים האחרונות, עיקר ההשקות בתחום הקפה נעשות בקטגוריית הקפסולות למכונות נספרסו ביתיות. לכן זה נחמד שעלית החליטה להשיק חידוש גם עבור צרכי הקפה הנמס, שפעם היה גולת הכותרת של צריכת הקפה בבית. הקפה החדש הוא תערובת של זני ערביקה ממקומות שונים בעולם, בניגוד לשני מוצרים אחרים בסדרה המבוססים על גידול זני. חדי החך עשויים לזהות בקפה שלהם טעמי שוקולד ואגוזים; אנחנו נהנינו מקפה עשיר בטעם עם ארומה בולטת. המחיר עד 36.50 שקלים ל- 200 גרם.

בשורה התחתונה: מכונות קפה ביתיות מספקות קפה עשיר יותר, אך ביחס למקובל בקטגוריה של קפה נמס זו אופציה טובה 

אייס קפוצ'ינו של מחלבת טרה

צילום סטודיו 0304

מי שנמנע מצריכת מוצרים עם סוכר לבן, ישמח על המוצר החדש – צמח סטיביה מחליף את הסוכר במשקה זה, המצטרף לארבעה מוצרים ותיקים יותר שכולם מומתקים עם סטיביה. העובדה שקוראים למשקה הזה אייס קפוצי'נו היא קצת מצחיקה – זה קפה קר, לא קפוצ'ינו קפוא. טעמו של הקפה אינו דומיננטי והוא מתאים גם לבני נוער, והמתיקות של טובה, אם כי יש לו את טעם הלוואי המאפיין מוצרים עם סטיביה. המחיר עד 12.9 שקלים לליטר.

בשורה התחתונה: משקה חביב שמתאים למי שמורגל להשפעה של צמח הסטיביה

גבינות שמנת של מחלבת משק צוריאל

צילום סטודיו 0304

זו כניסה ראשונה של המחלבה לקטגוריה של גבינות שמנת, והיא עושה זאת עם שלושה מוצרים חדשים. כל המוצרים מבוססים על חלב בקר ומכילים 25% שומן: גבינת שמנת בטעם טבעי, גבינת שמנת עם זיתים, וגבינת שמנת עם שום ושמיר. לגבינות יש מרקם עשיר וטעם מצוין, במיוחד בשילוב של הגבינה עם התוספות השונות. המחיר עד 14 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: שווה לשנות הרגלים עבור הגבינות הללו

ציפוי לשניצל של מיה תעשיות מזון

צילום מיה

החברה השיקה לאחרונה ארבעה ציפויים שונים לשניצלים, כולם נמכרים באריזה גדולה יחסית של 500 גרם. הארבעה כוללים ציפוי בתיבול עדין, ציפוי עם עשבי תיבול, ציפוי עם שום, וציפוי פיקנטי. הראשון מבין הארבעה, עם תיבול עדין, הינו חביב ולא מלהיב – יש כמותו בשוק ואף טובים יותר. גם זה עם עשבי התיבול אינו מלהיב במיוחד – הטעם שהוא מוסיף לשניצלים אינו דומיננטי מספיק. הציפוי עם השום, לעומת זאת, מספק לשניצלים, גם אחרי הטיגון, טעם עדין של שום המשדרג אותם משמעותית. גם הציפוי הפיקנטי מספק טוויסט דומה. האריזה ניתנת לסגירה חוזרת, ייאמר לזכות החברה, אך היינו שמחים אם הייתה מלכתחילה אפשרות לרכוש את המוצר באריזה קטנה יותר (מכיל גלוטן). המחיר עד 10.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.

בשורה התחתונה: הציפוי עם השום או הפיקנטי מומלצים

 בקצרה

חברת בני פאוזי שמשום השיקה את משקה האנרגיה BLU בבקבוק גדול של 700 מ"ל. ההשקה כוללת את המשקה הקלאסי ואת המשקאות בלו דיי ובלו מוחיטו. המחיר 7 שקלים ל-700 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והאלכוהול.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר