סל הקניות של שחר 911

סל הקניות של שחר 976
בסל הקניות שלנו הפעם רצועות שניצל מוכנות לאכילה – טעים אך לא מלהיב, קמחים אורגניים – תוספת מוצלחת, שלגונים בטעמים חדשים – למי שמחפש שלגון פשוט וטוב, חליטות תה קרות – מומלצות, ירקות מבושלים ומוכנים לאכילה – כדאי

צ'ונגו של עוף טוב

צילום סטודיו עוף טוב

החברה השיקה מוצר חדש שלא היה עד כה – רצועות שניצל מוכנות לאכילה, שכל מה שצריך הוא להפשיר ולחמם. המוצר מגיע בארבע גרסאות, כל אחת שונה מהאחרת בציפוי שלה – שומשום, שבבי צ'יפס, תיבול גריל ותיבול חריף מתוק. ניסינו את המוצר בשתי גרסאות שלו, האחת עם ציפוי תיבול גריל והשנייה עם ציפוי שומשום. המוצר עצמו הוא למעשה חתיכות של שניצל – חלקן נראות כמו רצועות, אחרות נראות כמו חתיכות, ובכל מקרה הגדלים אינם אחידים. גם העובי שלהן אינו אחיד, מה שיכול להקשות על הכנה אחידה שלהן במידה ואתם לא מפשירים את המוצר לפני החימום. הציפויים עצמם טובים ונבדלים בהצלחה זה מזה בטעם שהם נותנים לשניצל (מכיל גלוטן). המחיר עד 42.9 שקלים ל-600 גרם. להשיג ברשתות השיווק והמרכולים.

בשורה התחתונה: המוצר בהחלט טעים אבל לא מלהיב כפי שהחברה רוצה שיהיה

קמחים של חוות הר סיני

לאחרונה התוודענו לסדרת הקמחים של החווה הישראלית. מדובר בסדרה של קמחים אורגניים הכוללת קמח חיטה מלא אורגני, קמח חיטה 70% אורגני, קמח כוסמין מלא אורגני, וקמח כוסמין 70% אורגני. הקמחים המלאים מספקים מאפים ולחמים דחוסים יותר, כמובן. ניסינו קמח חיטה 70%, והלחם שאפינו בעזרתו יצא נפלא, היה לו מרקם מעולה וטעם עשיר. העובדה כי הקמחים אורגניים תשמח את מי שמחפש אלטרנטיבה למוצרים הרגילים (מכיל גלוטן). המחיר עד 17 שקלים לק"ג. להשיג בחנויות טבע ובאתר.

בשורה התחתונה: תוספת מוצלחת למטבח האורגני שלכם

טעמים חדשים בסדרת GRANITA של הגלידות של פלדמן

צילום סטודיו פלדמן

החברה ממשיכה להרחיב את סדרת השלגונים שלה. הפעם מדובר בהשקה של שלושה מוצרים חדשים – שלגון מנגו, שלגון אייס ונילה, ושלגון אייס קפוצ'ינו. שני האחרונים הם החלביים היחידים בסדרה,  עובדה שתספק את מי שמחפש שלגון חלבי. יש להם מרקם דחוס במידה כזו שתאפשר לכם ליהנות מהם לזמן סביר ביום חם, עד שייזלו, והטעמים שלהם בסיסיים אך טובים. כאן המקום לציין כי השמות שניתנו לשלגונים הללו – אייס ונילה ואייס קפוצ'ינו – יכלו להיות באותה מידה וניל וקפה. המחיר עד 7 שקלים ליחידה, עד 31.9 שקלים למארז של שש יחידות אייס קפוצ'ינו. להשיג בחנויות הרשת, ברשתות שיווק, מינימרקטים, מרכולים ונקודות מכירה נוספות.

בשורה התחתונה: אפשרות טובה למי שמחפש שלגון פשוט וטוב

חליטות תה קרות של פומפדור

צילום אסף לוי

תות שדה תפוז, מוחיטו פירות יער ואפרסק פסיפלורה, הם שלוש החליטות החדשות שהשיק המותג, כולן מיועדות להכנה של תה קר. הם אינם מכילים עלי תה, אלא תערובת של פירות וצמחים ללא קפאין. החליטה אותה ניסינו, בטעם תות שדה תפוז, מכילה היביסקוס, תפוח, ורד הבר, עלי סטיביה, תות שדה וקליפות תפוז. התוצאה מצוינת – אחרי שחיכינו בסבלנות את הדקות הרצויות בהן החליטה הייתה במים רותחים, הוספנו מים קרים וכמה קוביות קרח, וקיבלנו משקה קליל ומרענן עם שילוב טעמים מדויק. יש למשקה מתיקות טבעית מעודנת, כך שאפשר בהחלט לוותר על הוספת סוכר. המחיר עד 21.4 שקלים ל-18 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ לכל מי שאוהב לשתות תה קר ולכל מי שרוצה לנסות

טעם הטבע בקופסה של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס

סדרת המוצרים החדשה של החברה מבוססת על שני מאפיינים עיקריים: האחד הוא ירקות מבושלים ומוכנים לאכילה, והשני הוא אריזת הקרטון בהם הם נמכרים. כלומר, לא קופסאות השימורים המוכרות, אלא קופסה שאפשר לסגור לשימוש בהמשך. הסדרה כוללת גרעיני תירס מתוק (ללא תוספת סוכר), עגבניות איטלקיות מרוסקות, מחית עגבניות איטלקיות עם פקק למזיגה, שעועית לבנה (ללא רוטב), שעועית אדומה, וגרגירי חומוס. ניסינו כמה מהמוצרים, וקודם כל נציין לטובה את האריזה, שכמובטח התגלתה כנוחה לשימוש חוזר. שנית, רוטב העגבניות טוב ולא חמוץ מדי, בעוד הקטניות שניסינו עשויות היטב, עם מרקם כיפי לאכילה וטעמים מספקים. המחיר עד 9.9 שקלים ל-215-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: כדאי לכם להכניס את המוצרים הללו למטבח שלכם

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר