סל הקניות של שחר 919

סל הקניות של שחר 976
את הסל שלנו מילאנו הפעם במיצי פירות – מרווים ומהנים, ארוחות מוכנות מן הצומח – לא התלהבנו, חטיפים אורגניים ללא גלוטן ולקטוז – מומלצים מאוד, קפסולה תואמת נספרסו בעוצמה 15 – רק אם צריכים קפה ממש חזק, וגם אריזות מיונז מפלסטיק ממוחזר

מיץ תפוחים מלא ומיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C של פרימור מבית גן שמואל מזון

צילום עמית שטראוס

על פניו, ההשקה של שני המיצים החדשים אינה דבר מיוחד, שכן מדובר בסוג של מיצים שכבר פגשנו בעבר. אבל בפועל זה אינו לגמרי כך: מיץ פירות ההדר מועשר בוויטמין C, ניסיון של החברה לתת מענה לצרכנים המבקשים להגביר את צריכתו של ויטמין זה, וכך לחזק את המערכת החיסונית שלהם. מיץ התפוחים, חשוב להדגיש, אינו מועשר בוויטמין C. ללא קשר להקשר האקטואלי של ההשקה, מדובר בשני מיצים קלים יחסית, מרעננים, לא מתוקים או חמוצים מדי. המחיר עד 15 שקלים לליטר. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: מיצים מרווים ומהנים

ארוחות מוכנות מן הצומח של שופרסל

צילום סטודיו שופרסל

כחלק מהמותג הפרטי שלה השיקה החברה סדרה של תבשילים מהצומח, הנמכרים קפואים ומוכנים לחימום, פרי שיתוף פעולה עם חברת VEGA הישראלית. מדובר בשווארמה מן הצומח עם 10.3% נתחי חלבון; רוטב בולונז מן הצומח עם 7.1% חלבון סויה; תבשיל בסגנון אסייתי מן הצומח עם 8.6% נתחי חלבון סויה; וטחון מזרחי מן הצומח עם 13.9% פתיתי חלבון סויה. מהארבעה ניסינו את השווארמה מן הצומח. המוצר מתובל בחוזקה יחסית, באופן שמזכיר את טעם השווארמה אבל עשוי להיות חזק מדי עבור חלק מהצרכנים. המרקם עצמו מזכיר קצת גומי – רחוק עד מאוד ממרקמה של שווארמה אמיתית. גם הצורה מזכירה יותר ביסלי מאשר שווארמה. המחיר 24.9 שקלים ל-450 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: לא התלהבנו מהתוצאה

חטיפים חדשים של RooBar מבית סמארט אורגניק

שני חטיפים חדשים של המותג הבולגרי הגיעו לישראל, ושניהם משלבים רכיבים אורגניים, ללא גלוטן, ללא לקטוז, ללא ביצים וסויה. בכל אחד מהם יש 25% חלבון, לטובת מי שמקפיד על צריכת חלבון גבוהה, הם כוללים 5-6 רכיבים ומבוססים על חלבון אורז ואפונה. מה מבדיל ביניהם? רו-בר שקדים מצופה שוקולד ומשלב שקדים קלויים מלאים, ואילו רו-בר אגוזי לוז מצופה שוקולד משלב אגוזי לוז שלמים. לשניהם יש טעם עשיר של שקדים/אגוזים ושוקולד, ומרקם דחוס ועם זאת כיפי לאכילה, מהסוג שגורם לנו להתענג על כל ביס. המחיר עד 13.9 שקלים ל-40 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, בחנויות טבע, מזון ותבלינים.

בשורה התחתונה: מומלצים מאוד

קפסולה תואמת נספרסו בעוצמה 15 של קפה עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס

החיבה של ישראלים לקפה חזק בכלל, וקפה שחור בפרט, הניעה את החברה להשיק קפסולה זו. בזכות קלייה ארוכה בטמפרטורה גבוהה, נוצרה תערובת המספקת קפה חזק ומריר, מהסוג שמזכיר יותר קפה שחור מאשר אספרסו. חובב הקפה השחור אצלנו, ששותה מדי פעם גם אספרסו, אהב תערובת זו, המשלבת מבחינתו את הטוב שבשני המשקאות לכדי משקה אחד. התערובת נמכרת בקפסולה עם מעטפת אלומיניום. המחיר עד 19.9 שקלים לעשר קפסולות. להשיג ברשתות השיווק ובאתר.

בשורה התחתונה: רק אם אתם צריכים קפה ממש ממש חזק

בקצרה

יוניליוור הודיעה על שינוי באריזות של המיונז של הלמנס. במסגרת השינוי יוחלפו בהדרגה צנצנות מיונז הלמנס בישראל לצנצנות עשויות למעלה מ-67% פלסטיק ממוחזר. בשלב זה הושקו שלושה מוצרים באריזות החדשות: מיונז הלמנס במשקל 789 גרם, מיונז הלמנס במשקל 394 גרם ,וממרח הלמנס לייט במשקל 424 גרם.
להשיג ברשתות השיווק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר