סל הקניות של שחר 924: מוצרים לחנוכה

סל הקניות של שחר 976
בחג החנוכה קונים, נותנים ואוכלים יותר מתוקים. דיאטה לא תהיה כאן אבל כמו שאומרים: אחרי החגים. בינתיים שיהיה חג שמח עם קרטיב בטעם סופגנייה, ממתקי שוקולד, ותערובות להכנת סופגניות

פאלטאס סופגנייטאס של פאלטאס

צילום נעמי זיסבלט

מותג הקרטיבים הטבעיים, שנוצר בישראל בהשראה מקסיקנית, הציג קרטיב חדש לחנוכה, כפי אפשר להבין מהשם שלו. נעמי זיסבלט, השפית והבעלים, משלבת קרטיב עם ריבת תות, ועושה משהו מדהים: לקרטיב הזה יש באמת טעם של סופגנייה. אמנם יש הבדל מסוים, אבל הטעם הדומיננטי הוא של סופגנייה. ריבת התות בליבת הקרטיב רק מחזקת את הטעם, ומבחינה זו מדובר בהפתעה טובה. הבעיה היא שהריבה אינה קופאת לגמרי, ואחרי דקות ספורות הקרטיב מחליק על המקל וצריך להחזיק אותו עם היד. המחיר 12 שקלים ליחידה, ויש הנחה על רכישת מארזים. להשיג בנקודות המכירה ובאתר.

בשורה התחתונה: קצת מסורבל אבל מפתיע לטובה

מתוקי שוקולד לחג של קינדר

מה הקשר בין שוקולד לבין חנוכה, חג שידוע בישראל בעיקר בזכות הסופגניות? ככל הנראה, רק הסוכר בשני מאכלים אלה. אבל מה זה משנה? אם הילדים שלכם (או אתם) נמנים על אוהבי קינדר, דעו כי המותג השיק מספר מוצרים לחג. אחד מהם הוא מארז בצורת חנוכייה, אותו אפשר לראות בתמונה, עם תשעה שוקולדים. יש עוד: טבלת שוקולד קינדר באורך חצי מטר, ביצת הפתעה מקסי (אצלנו קראו לה ביצת יען) עם צעצועי גיבורי העל PJ masks, וקינדר הפי היפו המשלב בתוכו אגוזי לוז. באתר של המותג, אגב, מציעים גם פעילויות לחג, אם הסוכר שיש בשוקולד לא ממכר מספיק המחיר. עד 24.6 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: לפעמים החג הוא באמת רק תירוץ

תערובת להכנת סופגניות של מלכת הג'לי

תערובת חדשה הזו מיועדת להכנה של כ-13 סופגניות בינוניות בגודלן, שאמורות להכיל פחות סוכר ונתרן בהשוואה לאלה שאנו קונים בקונדיטוריות. יש בתערובת הזו הכול – צריך רק להוסיף מים, להתפיח לפי ההנחיות, ואז לטגן בשמן עמוק. התוצאה מוצלחת מאוד – אם יש לכם מיומנות בהכנת סופגניות, התוצאה תהיה רכה, לא מתוקה מדי ומספקת, עם מרקם שיכיל בקלות כל מילוי ותוספת (מכיל גלוטן). המחיר 38 שקלים. להשיג בחנויות נבחרות ובאתר.

בשורה התחתונה: טוב למי שרוצה לקצר תהליכים

בקצרה

צילום הילה אייזנגר

שיתוף הפעולה של עמותת גדולים מהחיים עם שופרסל ו -HOT הביא ליצירתו של מארז להכנת סופגניות ביתיות. כל זה קורה במטרה לגייס תרומות לעמותה, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. המחיר 15 שקלים, כאשר שליש מהסכום עובר לעמותה. להשיג בשופרסל.

קבוצת שכולו טוב, המכשירה ומשקמת אנשים עם מוגבלויות, השיקה סדרת מארזים של TNX. הסדרה כוללת ערכה להכנת מיני סופגניות בבית, מארזי סביבון עם מטבעות שוקולד בעבודת יד, מארזי חנוכה עם בקבוק יין, שוקולדים בטעמים ועוד. המחיר 10-80 שקלים. להשיג באתר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר