סל הקניות של שחר 930

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: מארזי ירקות טריים וחתוכים – אופציה טובה, ממרח בטעם חמאה מופחת שומן – הטבעוניים ישמחו, פריכיות EXTRA – שווה לנסות, לחמים ובאגטים טבעוניים להשלמת אפייה בבית – יש מה לשפר, קטשופ לטוסטים – רק אם מכינים הרבה

מארזי ירקות טריים וחתוכים של נטורזה

אחת ההשפעות של תקופת הקורונה, היא האפשרות להזמין את הירקות והפירות ישירות מהחקלאים עד אלינו הביתה – והאתר של נטורזה מאפשר לעשות את זה. כעת הוסיפו באתר אפשרות להזמין מארזים מוכנים מראש של ירקות טריים וחתוכים. מדובר במספר סדרות של מוצרים: סדרת לקטי החסות כוללת לקט חסות, עלי חסה שטופים, לקט סלנובה, חסה אייסברג חתוכה ולבבות קיסר; סדרת לקטי ירקות לבישול כוללת, בין השאר, לקט ירקות למוקפץ, לקטי ירקות קצוצים לסלטים כמו מיקס שורשים ומיקס צבעי טבע; סדרת ירקות חתוכים הכוללת, בין השאר, כרוב לבן קצוץ, גזר חתוך דק, כרוב אדום קצוץ ומיקס עלי בייבי; וסדרת ירקות חתוכים כמו ברוקולי וכרובית. ניסינו כמה מארזים מכל הסדרות, וכולם אופיינו בטריות גבוהה של הירקות, כך שהמארזים החזיקו מעמד לזמן מה אצלנו בבית לפני ההכנה. המארזים לבישול שילבו מינונים טובים של כל הירקות, כך שהתוצאה מגוונת וצבעונית, בדיוק כנדרש. המחיר עד 12.9 שקלים ל-350-500 גרם. להשיג ביוחננוף, קשת טעמים, דב"ח, סופר בונוס, מחסני השוק, אושר עד, רמי לוי בשכונה וחנויות פרטיות, וכן באתר.

בשורה התחתונה אופציה טובה למי שרוצה לקצר את זמן ההכנה במטבח

ממרח בטעם חמאה מופחת שומן של משומשו

צילום pro360sell

אם אינכם מכירים את המותג הזה, דעו לפני הכל כי מדובר במותג טבעוני. כך גם הממרח הזה, שיש לו טעם של חמאה ממש כמו שמבטיחים לנו, ואינו מכיל כלל מוצרים מן החי. מה עוד כדאי לדעת עליו? יש לו מרקם קל למריחה, בדומה לממרחי החמאה המודרניים; הוא מבוסס על שמן קוקוס; ויש לו מעט שומן יחסית לחמאה מבוססת חלב, עקב ההבדל בחומרי הגלם. המחיר עד 13.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג בחנויות טבע וברשתות שיווק נבחרות.

בשורה התחתונה: הטבעוניים שביניכם ישמחו במוצר זה

פריכיות EXTRA של תבליני מימון

קטגוריית חטיפי הפריכיות מתרחבת עם כניסתה של החברה לתחום. היא מציעה מגוון רחב של מוצרים, אשר לוקחים – כמו אלה של מתחרותיה, את הפריכית רחוק מהמקום שבו הכרנו אותה. מה בהיצע? לא פחות מ-35 מוצרים. למשל, פריכיות אורז חום מלא באריזות אישיות בטעמי כוסמת, שבעה זרעי על, צ'יה וקינואה, מלח מהרי ההימלאיה וכמובן טבעי; פריכיות אורז חום מלא באריזות 200 גרם, המחולקות לארבע אריזות פנימיות, עם שבעה זרעי על ומלח מהרי ההימלאיה; פריכיות ופריכוני אורז חום מלא באריזות שונות, המצופים בשוקולד מריר, שוקולד חלבי או שוקולד לבן. המהלך כולל גם סדרת צ'יפס אורז – חטיפי פריכיות אורז מלא בטעמי טקסס ברביקיו, צ'ילי חריף, פפריקה ומלח ים; חטיפי צ'יפס אורז בתוספת עדשים אדומות, עדשים שחורות ושעועית מש; וחטיפי צ'יפס אורז המכילים כוסמת, צ'יה וקינואה וזרעי חמניות. אנו ניסינו מוצרים מכלל הסדרות, והופתענו לטובה מהמרקם הפריך במיוחד של כולם. התיבול גם הוא היה טוב, במיוחד באלה שאמורים לתת טעמים מובחנים כמו טקסס ברביקיו. אלה עם השוקולד התגלו כבעלות שכבה מספקת של שוקולד מאיכות טובה יחסית. המחיר עד 14.9 שקלים ל-24-200 גרם. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים חטיפי פריכיות, נסו את אלה

סדרת לחמי הארטיזנל של גרין לייט

צילום אביתר ניסן

סדרת המוצרים החדשה של החברה מנסה לשדרג את החוויה של מי שצורך לחמים ללא  גלוטן. היא עושה זאת בעזרת לחמים ובאגטים (טבעוניים), אותם יש לאפות בתנור הביתי. כך מתקבלים מאפים חמים, עם קראסט מעט קשיח ופריך, שמאזן את הרכות היחסית של הלחמים (עובדה המאפיינת לחמים מבוססים על תפוחי אדמה). במילים אחרות, הלחמים מהווים שיפור ביחס למה שמקובל בתחום, כולל מוצרים אחרים של החברה, אבל המרקם הפנימי שלהם עדיין רך יותר מאלו של לחמים מבוססי גלוטן. שמחנו שהם נותרו טובים גם לאחר שהתקררו. מה מציעים במסגרת הסדרה? לחם צרפתי קלאסי, לחם צרפתי מועשר בצ'יה, טף, חמנית, פשתן ודלעת, באגט רוסטיק קלאסי, באגט רוסטיק מועשר בצ'יה, טף ופשתן, ובאגט רוסטיק מועשר בפשתן, דוחן, חמנית ודלעת. המחיר עד 21.5 שקלים ל-480-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע.

בשורה התחתונה: מדובר בשיפור ביחס למקובל בתחום, אבל יש עוד מה לשפר

קטשופ טוסט של אסם

צילום סטודיו אסם

היתרון הברור של המוצר הזה הוא בכך שאין בו הרבה מלח, סוכר או שומן, ולכן הוא לא מסומן כלל במדבקות האדומות. מעבר לכך, הוא מיועד באופן ספציפי להכנת טוסטים – יש לו תיבול שמבדל אותו מקטשופ רגיל, ואמור להפוך אותו למתאים יותר לטוסט מאשר קטשופ רגיל. הטעם אכן שונה אבל לא באופן כל כך ניכר, אנו מתקשים להבין מדוע דווקא זה לטוסט. אבל הילדים העדיפו אותו באופן ברור, אז מי אנחנו שנתנגד? המחיר עד 13.9 שקלים ל-710 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: רק אם אתם מכינים הרבה טוסטים בבית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר