סל הקניות של שחר 931

סל הקניות של שחר 976
בסל הקניות שלנו השבוע: קרקרים בתוספת ירק – תנו לנו עוד, פטריות שיטאקי – מומלץ לאוהבי פטריות, מרקים נמסים מרכיבים טבעיים – לא בטעם ירקות, וגם שמנת לבישול

קרקר THIN של Fitness מבית נסטלה

צילום סטודיו שטראוס

אנחנו אוהבים את הטרנד הנוכחי בתחום המזון, בו מכניסים ירקות למאכלים בהם הם לא היו קודם לכן. הכוונה היא בעיקר לקרקרים ולחטיפים מלוחים, שיוצאים בגרסאות יצירתיות מאי פעם. סדרת קרקרים זו היא ביטוי מוצלח למגמה: האחד קיבל תוספת של בטטה, והשני תוספת של סלק. הבחירה בירקות טובה משום שהם מוכרים, פחות נישתיים, ובו זמנית מוסיפים טעם ייחודי ומתקתקות קלה לטעם הסופי של הקרקרים. והמרקם? אותו מרקם פריך שאהבנו במוצרים הקודמים של הסדרה (מכיל גלוטן). המחיר עד 13.9 שקלים ל-140 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: הבו לנו עוד כאלה

קמח שמרים פיצה של סוגת

במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם השף ארז קומרובסקי, השיקה החברה קמח ייעודי להכנת פיצה. מה הופך אותו למתאים? קמח עם כמות גדולה יחסית של גלוטן, תכונה ההופכת אותו לגמיש במיוחד, וכך קל להכין ממנו בצק לפיצה (או פוקאצ'ות, אם אתם מעדיפים). הקמח נמכר עם שמרים בתוכו, כך שכל מה שצריך הוא להוסיף מים או שמן ולהתפיח. לא צריך לנפות את הקמח, והתפיחה, כפי שמבטיחה החברה, מהירה (מכיל גלוטן). המחיר עד 13.9 שקלים לק"ג. להשיג ברשתות השיווק, מינימרקטים ומכולות.

בשורה התחתונה: אם יש לכם רצון וזמן להכין את הפיצה בעצמכם, הבצק הזה יעזור לכם במשימה

פטריות שיטאקי של חוות תקוע

החווה הישראלית החלה לשווק פטריות שיטאקי מיוחדות, שעברו ייבוש בשמש. תהליך הייבוש נועד לגרום להן להכיל יותר ויטמין D, המיוצר באופן טבעי, ובחווה אומרים כי הן מכילות פי שישה בהשוואה לכמות רגילה בפטריות שיובשו ללא חשיפה לשמש. עד כמה זה נכון? אין לנו דרך לדעת. אנחנו כן יודעים שיש להן טעם אדמתי-שורשי חזק מאוד, שמתאים לאוהבי פטריות מובהקים. אנחנו השתמשנו בהן עבור מרק פטריות והתענגנו מכל ביס ולגימה. המחיר עד 10.9 שקלים ל-25 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: מומלץ אם אתם אוהבים פטריות גם בלי סוגיית הוויטמין

מרקים נמסים מרכיבים טבעיים של אסם

צילום סטודיו אסם

שלושה טעמים חדשים השיקה החברה בסדרת המרק הנמס שלה, המצטרפים לשלושה טעמים קיימים. מדובר בטעמים של מרקים ידועים – טעם ירקות, טעם אפונה, וטעם עגבניות פיקנטי. הראשון, טעם ירקות, איכזב – חסר לו הטעם העשיר והמגוון של מרק ירקות. השניים האחרים הפתיעו לטובה – ללא טעם לוואי בכלל, הרגשנו כאילו הכנו לעצמנו מרק בבית. אמנם למרק האפונה חסרה הסמיכות של מרק אפונה ביתי, אבל הטעם שלו היה מצוין; והמרק בטעם עגבניות פיקנטי היה אכן פיקנטי, עם טעם מאוזן של עגבניות, כלומר לא חמוץ מדי. המחיר עד 8.5 שקלים למארז של שתי שקיות, 26 גרם בכל שקית. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אפשר לוותר על המרק בטעם ירקות

בקצרה

חברת ישרקו החלה לשווק בישראל את השמנת לבישול של חברת וירג'יליו האיטלקית. היא עשויה ללא חומרים משמרים, תוספות או מייצבים, ונמכרת כעת גם במארז של 200 מ"ל (לאחר השקה מוקדמת יותר של מארז בנפח 500 מ"ל). המחיר עד 5.45 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג בטיב טעם ובמעדניות מובחרות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר