סל הקניות של שחר 94

מוו, הגרסה של טרה למילקי הידוע, עומד למבחן טעימה השבוע. יחד איתו גם רוטב לעוף, ממרח לכריך, ספרייט בפחית דקה, סדרת תיבול מוכנה, בייגלה בטעם פיצה, וגלידה בטעם לבנה או חומוס

ממרח סנדביץ' ברביקיו של הלמנס
מוצר חדש הצטרף לסדרת ממרחי הסנדביץ' של המותג. הפעם הטעם הוא ברביקיו, והוא התגלה כאחד הממרחים הטובים ביותר שניסינו באחרונה. אחרי ארבעה ימים מהרגע שהגיע לא נותר ממנו זכר, והצריכה של הלחם בביתנו עלתה בעקבות נוכחותו. לא ברור מה יש בו – מלבד הרבה שומן וקלוריות – אבל אהבנו אותו מאוד.
בשורה התחתונה: שימו לב לערכים התזונתיים רגע לפני שאתם מורחים.
14-16 ₪ ל-400 גרם. כשרות בד"צ. להשיג ברשתות השיווק ובמרכולים פרטיים.

רוטב צ'ילי ושום לעוף של קנור
מותג נוסף המרחיב סדרת מוצרים קיימת עם מוצר חדש, הוא מבית היוצר של קנור. הפעם מדובר בסדרת הרטבים המוכנים להכנת עוף ובשר. המוצר החדש מיועד כאמור לעוף בלבד, והוא משלב בין שאר רכיביו גם צ'ילי ושום. אלו יחד עם תבלינים נוספים מבטיחים לתת לו חריפות מעודנת, אך לנו הוא הזכיר יותר פיקנטיות מעודנת. כך או כך, זהו פתרון קל לשימוש וטעים לאכילה, למי שאין לו זמן להכין רוטב ביתי.
בשורה התחתונה: טעים, אבל עדיף להכין בבית, אם יודעים.
11.5 ₪ ל-310 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

מוו של טרה
המחלבה הקטנה – יחסית, נכנסת בניסיון חדש לשוק המילקי, ומנסה להביס את אחד המוצרים המוצלחים ביותר של שטראוס. בניגוד לכל ניסיונות העבר, שלה ושל תנובה, נדמה שטרה הפעם עומדת להצליח. הקצפת נותרת יציבה להפליא, ומרקמה וטעמה דומים במיוחד לאלו של המילקי. השוקולד קצת יותר נוזלי וקצת יותר חלבי בטעם, אך עדיין מוצלח. יש לציין שבצד השקת המוצר הבסיסי, אפשר למצוא את מוו עם שוקולד אגוזים ועם תוספות של פצפוצי שוקולד או אגוזים בקרמל.
בשורה התחתונה: אם השיווק יעבוד כהלכה, הקרב על מילקי יהיה מעניין במיוחד.
2.85 ₪, 4.2 ₪ עם תוספות. להשיג בנקודות המכירה.

בייגלה ספארי בטעם פיצה של בייגל בייגל השילוב של חטיף מלוח ואפוי העשוי קמח, עם טעם הפיצה, התקבל אמנם בברכה אצלנו – גם הגדולים נהנו ממנו; אך עדיין נותר שנוי במחלוקת. האם לא צריך להשאיר את טעם הפיצה לפיצה עצמה?
כך או כך, המוצר המיועד לילדים, ומגיע עשוי בצורות של פיל, ברווז, ציפור, גמל וסוס, הוא פריך, קל ללעיסה וטעמו כמו של פיצה.
בשורה התחתונה: לילדים ולמבוגרים חובבי שילובים מיוחדים.
2-9.5 ₪ ל-40-300 גרם. להשיג בנקודות מכירה נבחרות.

טעמים חדשים של גלידריית שקד
הגלידרייה, השוכנת בנמל תל אביב ומתפקדת גם באספרסו בר, החליטה להציג בפני הלקוחות טעמים חדשים, ישראליים במיוחד. בהתחשב בעונת התיירות ובריבוי היחסי של תיירים בעיר הגדולה, הם מציעים להם לחוות מהי גבינת לבנה ומהי טחינה, אבל בגלידה.
כן, בשקד תמצאו עכשיו גלידת לבנה המוגשת עם זעתר ושמן זית, גלידת טחינה גולמית עם גרגרי חומוס מקורמלים עם סילאן, סורבה אבטיח המוגש עם קוביות של גבינה בולגרית, בצד סורבה סברס.
בעוד שהאחרון הוא מסוג הטעמים שקל להתמכר אליהם, השלושה הראשונים משאירים אותך במתח. יהיה טעים או לא? באופן מפתיע, הם לא רעים בכלל. בשקד יודעים להכין גלידות איכותיות, גם סורבה וגם שמנת, והשילובים השונים התגלו כטעימים למדי.
בשורה התחתונה: קשה לנו לאמץ גלידת לבנה מלוחה-מתוקה לתפריט הקבוע, אבל כגימיק זה בהחלט מוצלח.
14 ₪ לכדור. להשיג בשקד, האנגר 7, נמל תל אביב.

מה נאכל היום של אסם
סדרת המוצרים החדשה של אסם אמורה להקל על מלאכת הכנת האוכל. הסדרה כוללת חמישה מוצרים, כל אחד הוא למעשה תערובת תיבול למנה שקל למצוא אותה במטבח הישראלי – כדורי בשר עם פסטה ברוטב עגבניות, עוף עם אורז ואפונה, פלפלים ממולאים, קציצות בקר ועוף עם אורז אדום. המוצרים אינם מכילים חומר משמר, צבעי מאכל ומונוסודיום גלוטאמט, חשוב לציין.
במבחן הטעימה של שניים מהם – עבור קציצות בקר ועבור העוף עם האורז והאפונה – הם התגלו כפתרון טוב למדי. לא היה צורך להוסיף תיבול נוסף, והטעם שהם יצרו יספק צרכנים רבים, שכן הוא במקום טוב באמצע, לא תפל אך גם לא עז.
בשורה התחתונה: פתרון טוב לממהרי ההכנה.
5 ₪ ליחידה. כשרות רבנות שדרות וחתם סופר בני ברק. להשיג בנקודות המכירה.

פחיות דקות של ספרייט
בדומה לשנה שעברה, גם השנה אפשר למצוא בכל מקום את המשקה ספרייט ואחיו הדיאטטי, בפחיות צרות. לא ברור מה זה אמור להביע, למעשה, מלבד אקט שיווקי לכל דבר, שתופס את עין הצרכנים.
אחרי הכל, אם שותים את הספרייט הרגיל, אין סיכוי להישאר רזים כמו הפחית.
בשורה התחתונה: חביב, לא יותר.
5-8 ₪. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר