סל הקניות של שחר 946

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: חטיף שקדים עם מלח ים וציפוי קרמל – חידוש כיפי, בייגלה בטעם בצל עם שומשום – אהבנו, נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי – מספקות גיוון, עוגיות ללא תוספת סוכר במילוי בטעם תות – מהנות, כנאפה – תענוג בכל ביס

Caramel Almond Sea Salt של BE KIND

שמו של החטיף מעיד על שלושת המרכיבים העיקריים שיש בו – שקדים, מלח ים וקרמל כציפוי. השקדים הם הבסיס, ומהווים 64% מכלל המוצר, והתוספת של המלח מספקת את הטוויסט לטעמו המתוק והקרמלי של החטיף. השילוב של קרמל מתוק ומלח אינו חדש לנו, אבל כאשר הבסיס הם שקדים, מתקבלת חוויה חדשה, שכן אלה משפיעים גם על המרקם וגם על הטעם. כדאי לדעת כי החטיף אינו מכיל גלוטן. המחיר עד 11.9 שקלים ל-40 גרם, עד 17.9 שקלים למאגדת של שלוש יחידות, 40 גרם ליחידה.

בשורה התחתונה: הבחירה בשקדים כמרכיב העיקרי היא חידוש כיפי בקטגוריה

בייגלה כפיות בטעם בצל עם שומשום של אסם

צילום סטודיו אסם

המוצר החדש בסדרת ה"כפיות" של החברה מושק במהדורה מוגבלת. האם זו באמת דרך אפקטיבית לגרום לנו להתעניין במוצר, או שהחברה מלכתחילה לא בטוחה שנאהב אותו? איננו יודעים. כך או כך, אם אהבתם את המוצרים הוותיקים בסדרה – בסגנון כפרי עם שומשום, קצח ומלח ים, ובסגנון איטלקי עם שומשום, פרג שום ומלח ים – אתם עשויים לאהוב גם את החדש. בלי היומרה לדמות סגנונות כאלה או אחרים, השילוב של בצל ושומשום כיפי לאכילה, והוא משתלב טוב עם מטבלים שונים. שמחנו שהמרקם לא השתנה (מכיל גלוטן). המחיר עד 13.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אהבנו אותו בלי כל יומרה

נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי של מעדני יחיעם

צילום Sell360pro

הנקניקיות החדשות מבוססות על מתכון של Abeles & Heymann, חברה בת של מעדני יחיעם הפועלת בשוק האמריקאי והכשר. מוצר לא גלוטן ועם 14% חלבון כאשר כל הבשר הינו מבקר, אפשר לזהות הבדל משמעותי בינן לבין מרבית הנקניקיות שנמכרות בארץ. ההבדל העיקרי הוא בחומר הגלם – מרבית הנקניקיות שמיוצרות בתעשיית המזון הן מעוף ולא בקר. גם התיבול העדין מספק להן טעם ייחודי, וגם המרקם והתחושה בפה שונים. המחיר עד 25.9 שקלים ל-280 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: לא תחרות ממשית לנקניקיות בעבודת יד, אבל  מספקות גיוון למי שרוצה לקנות בסופרמרקט משהו חדש

עוגיות ללא תוספת סוכר במילוי בטעם תות של אחוה

צילום יעל האן

העוגיות החדשות של החברה הפתיעו אותנו עם המרקם שלהן – דחוס בדיוק במידה הנכונה, כלומר הן פריכות וכיפיות לאכילה. יש כמות לא גדולה של מילוי, אבל מספיק כדי להשפיע מעט על הטעם הכולל, והעובדה שאין בהן סוכר אלא ממתיקים מלאכותיים אינה משפיעה על הטעם. האריזה לא נוחה כל כך לסגירה או לפתיחה, אבל התכולה מהנה – והעובדה שהחברה הודיעה על הוזלת מחירים היא נקודת זכות נוספת (מכיל גלוטן). המחיר עד 9 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות שיווק מובחרות.

בשורה התחתונה: גם אם לא התלהבנו במיוחד, בכל זאת נהנינו

כנאפה של כנאפקס

צילום אסמאא גבאלי

טרנד הכנאפה ממשיך להתפשט במחוזותינו, והוא בא לידי ביטוי כבר כמה חודשים ברחוב אבן גבירול בתל אביב, במקום חדש שנקרא כנאפקס. את המתכון שמהווה בסיס לכל המוצרים הנמכרים כאן, ירשו הבעלים, שני בני דודים מנצרת, מסבא שלהם. אבל זה רק הבסיס: התפריט מציע מנות כגון כנאפה אקסטרה פיסטוק (שתי שכבות בצק קדאיף עם פיסטוק וגבינה), פאוזיה (כנאפה בצק מגולגל במילוי גבינות ושברי פיסטוק), השוקוסטית (כנאפה במילוי שוקולד נוטלה), כנאפה טבעונית (קדאיף בשילוב גבינת סויה-טופי ותערובת גרנולה עם קשיו, שקדים ואגוזים), האיסטנבולית (שתי שכבות של בצק קדאיף במילוי גבינה ערבית וצנוברים), שאמיה (שתי שכבות של בצק קדאיף במילוי מלבי אגוזים וקינמון) ועוד. הכנאפה הפתיעה אותנו לטובה: לא מתוקה מדי, כפי שנהוג לעשות במרבית המקומות, עם שערות קדאיף עדינות ופריכות, וכמות מספקת במיוחד של גבינה. כאשר כל זה מקבל כמות גדולה של פיסטוק או מילוי של מלבי, התענוג רק מכפיל את עצמו, והשילוב עם נוטלה אידיאלי למצבי מאנצ'יז מתקדמים במיוחד. כדאי לדעת כי יש אפשרות להזמין גם כנאפה משפחתית או את גלידת חלב העיזים שמיובאת לישראל מטורקיה (מכיל גלוטן).  המחיר 25-50 שקלים. להשיג בכנאפקס, אבן גבירול 9, תל אביב, בוולט ובתן ביס.

בשורה התחתונה: התענגנו מכל ביס. כדאי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר