סל הקניות של שחר 95

הפעם יש לנו מים מינרלים, מיצים טבעיים ונקטר גויאבה ורודה, אך גם חומוס עם מלפפון חמוץ, לחמית עם דגנים מלאים, שניצל בציפוי קרוטונים, ומאפין באריזה אישית

הפעם יש לנו מים מינרלים, מיצים טבעיים ונקטר גויאבה ורודה, אך גם חומוס עם מלפפון חמוץ, לחמית עם דגנים מלאים, שניצל בציפוי קרוטונים, ומאפין באריזה אישית.

בקבוקי חזרה לבית ספר של מי עדן
אין ממש חדש במוצר המדובר. כלומר, המים אותם מים, הבקבוקים אותם הבקבוקים. אז מה השינוי? רק התווית, שאוירה באיורים עדינים ואף כוללת מקום בו ניתן לרשום את שם הילד, כך שאפשר יהיה לדעת למי שייך הבקבוק.
בשורה התחתונה: טוב לשימושים חוזרים, הנחוצים מאוד בימינו אנו.
16 ₪ למארז של שישה בקבוקים, 500 מ"ל כל אחד. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

מיץ תפוחים ולימון של קשת מיצים טבעיים
יצרנית המיצים הטבעיים מרמת הגולן, הוציאה באחרונה מיץ טבעי חדש. כמו כל המיצים האחרים בסדרה – רימון, תפוח, סלק ותפוח, פסיפלורה ותפוח, גזר ותפוח – גם החדש מכיל אך ורק מיץ מפירות סחוטים, ללא כל תוספת. זה אינו מפחית כמובן את כמות הקלוריות הגבוה, אך הופך את המיץ לבריא, בנוסף לעובדה שהוא טעים. החדש מכיל בעיקר תפוחים, אך הלימונים מוסיפים לו חמיצות קלה המאזנת את המתיקות של התפוח.
בשורה התחתונה: פתרון ראוי לחובבי השתייה הטבעית.
20-25 ₪ ל-0.5 ליטר ועד 2 ליטר. להשיג בחנויות טבע, בסניפי מגה ושופרסל.

חומוס אחלה עם מלפפון חמוץ של שטראוס
הרעיון לשלב מלפפון חמוץ בחומוס התקבל בסקרנות. מצד אחד, זה שילוב קלאסי, מצד שני, איך בדיוק זה עובד במוצר אחד? המציאות התגלתה מיד כשפתחנו את האריזה: המלפפון נחתך לחתיכות קטנות במיוחד, אשר פוזרו בחומוס עצמו. התוצאה תספק את כל מי שרוצה תזכורת למלפפון חמוץ בכריך, אך תאכזב את מי שרוצים אותו באופן דומיננטי.
בשורה התחתונה: לא לצרכנים מושבעים של מלפפון חמוץ.
10.9 ₪ ל-400 גרם. כשרות מהודרת של שארית ישראל. להשיג בנקודות המכירה.

איילנד גויאבה ורודה של איילנד
ליין המשקאות המבוססים על מיצי הפירות של סיני מתרחב, והפעם עם גויאבה ורודה. מדובר בנקטר עשיר וסמיך, המכיל כמות יפה של פרי, כאמור גויאבה ורודה. קצת התקשינו להבדיל בטעם בינו לבין משקה הגויאבה, למעט העובדה כי הוא מעט יותר עדין.
בשורה התחתונה: לכל מי שמתגעגע לסיני ולא נוסע לשם, ולחובבי מיצי גויאבה בכלל.
6-12 ₪ ל-0.35 ליטר ועד 1 ליטר. כשרות בד"ץ חתם סופר ב"ב. להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות וחנויות פרטיות מובחרות.

לחמית כפרית עם דגנים מלאים של אסם
לחמית הייתה מאז ומעולם מאכל חביב עלינו במיוחד. הגרסה החדשה של המוצר רק הוסיפה לו מעלות רבות. מצד אחד, יש כאן שילוב של חיטה מלאה עם שיבולת שועל. מצד שני, על הקרקר פזורים הרבה מאוד שומשום, פשתן וקצח. עם מליחות בולטת אך לא גדולה מדי, יש כאן קרקר טעים במיוחד, שכייף לאכול אותו. בשורה התחתונה: אהבנו כל ביס.
7.9-8.9 ₪ ל-190 גרם. כשרות בד"ץ וחרל"פ. להשיג בנקודות המכירה.

שניצל בציפוי קרוטונים של עוף טוב
שניצל, כידוע לכל, מצופה בפירורי לחם. מאז שהתרגלנו והתמכרנו למוצר, הוא קיבל כמה שיפורים בגרסה התעשייתית שלו, ויצא לשוק בציפוי צ'יפס או שומשום. אך מכולם, דווקא השניצל החדש מקבל את עיקר התשבחות.
ציפוי הקרוטונים נותן לו קראנצ'יות שאין לאחרים, והופך את הנגיסה בו למהנה יותר, וגם קצת יותר טעימה.
בשורה התחתונה: נהנינו מכל ביס.
31 ₪ ל-700 גרם. כשרות אוירבך מהדרין. להשיג ברשתות שיווק וחנויות מובחרות.

מאפין באריזה אישית של אחוה
שישה סוגי מאפין חדשים הוציאה החברה לשוק, במילוי תות, במילוי שוקולד, ובטעמי וניל, שוקולד, שוקולד צ'יפס ופירות. כל אחד מהם ארוז באריזה אישית, כך שקל לשאת אותו לכל מקום אליו הולכים. ניסינו את זה במילוי שוקולד, שאכן יש במרכזו גוש שוקולדי, מה שהופך אותו למומלץ בעיקר לאחר חימום קל. עם זאת, הוא דחוס מעט יותר מדי עבור מאפין, וטעם השוקולד בסיסי ולא מהמוצלחים.
בשורה התחתונה: נחמד, אבל לא יותר מזה.
4 ₪ ל-40 גרם. כשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות המזון ובמרכולים פרטיים. www.halva.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר