סל הקניות של שחר 955

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע: גלידה בכוסות אישיות – מה עם הסביבה? נקניקיות עוף במתכון משופר – מוצלחות, רוטב ויניגרט אסיאתי – שילוב יבשות, ערכה להכנת פיצה ביתית – בילוי קולינרי עם הילדים, ומותג שוקולד עובר לאריזות נייר

מגנום בכוסות אישיות של גלידות שטראוס

אם הכרתם את גרסת הפיינטים של המותג, שהושקה מוקדם יותר השנה, אז דעו כי הגיע השלב הבא בהשקה זו: אותה הגלידה, אותו הקונספט, אבל בכוסות אישיות. ניתן לבחור בין גלידת וניל קלאסיק לבין גלידת וניל שקדים. וכיאה לקונספט, הגלידה מכוסה בשכבת שוקולד. כדי ליהנות מהגלידה צריך לשבור את הלשונית, לפתוח את המכסה, לשלוף את כפית העץ המסתתרת בתוכו, ואז לשבור את שכבת השוקולד בעזרת מכסה הפלסטיק הפנימי. קצת מייגע בשביל כמות קטנה של גלידה שמייצרת הרבה מאוד זבל, מה עוד שכמו תמיד במוצרים מסוג זה, הכפית היא לא הנוחה ביותר לשימוש. המחיר עד 10 שקלים ל-63 גרם.

בשורה התחתונה: אהבנו את הקונספט בגרסה המשפחתית

נקניקיות עוף במתכון משופר של מעדני יחיעם

צילום pro360Sell

החברה שינתה את המתכון של הנקניקיות במטרה להפוך אותן לאטרקטיביות יותר. בחברה גם טוענים כי במבחן טעימות מקצועי שערך מכון מחקר חיצוני, השיפור בטעם ובמרקם בלט באופן חד- משמעי. במבחן ביתי ולא מקצועי שלנו, התוצאות היו קצת פחות חד משמעיות. קל לצלות אותן על המחבת, המרקם שלהן בשרני יחסית לעובדה כי מדובר בנקניקיות עוף, והטעם התחבב גם על הילדים וגם על המבוגרים, אבל לא כל מי שאכל אותן ידע להצביע עם שיפור משמעותי. שילוב שלהן בחביתה גדולה זכה להצלחה. בכל מקרה אנו שמחים שאין בהן תוספת סוכר או גלוטן. המחיר עד 34.2 שקלים ל-380-1,500 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה, הנקניקיות נגמרו מהר מאוד.

רוטב ויניגרט אסיאתי של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

חומץ ושמן, אלה שני המרכיבים העיקריים ברוטב ויניגרט קלאסי. אז מה משלבים בו כדי להפוך את הרוטב לאסיאתי בטעמיו? סויה, שום וג'ינג'ר. התוצאה בעיקר משנה את הטעם, וגם המרקם הושפע מכך קלות. הטעמים אכן הפכו להיות יותר אסיאתיים, אם כי היו חזקים, קצת שתלטנים, ולא מאוזנים. המחיר עד 13.2 שקלים ל-330 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: ייתכן שהרוטב יעזור לכם לחבר סלט ישראלי לארוחה אסיאתית

ערכה להכנת פיצה ביתית של שפצ'יק

צילום אילן בשור

בין אם זה הצורך לעשות משהו עם הילדים בחופש הגדול ובחגים, ובין אם זה הצורך למלא את זמן הבידוד בפעילויות, ערכה זו יכולה לספק מענה כיפי לצורך שלכם, כהורים. המארז כולל ארבעה כדורי בצק מוכנים, 400 מ"ל רוטב פיצה, 500 גרם גבינת מוצרלה מגורדת, ספר ילדים על שפצ'יק השדון, סינר וכמה משחקים לילדים, משטח עץ לפיצה, מערוך עץ, סינרי עבודה וכובעי שף, ואפילו תעודות לשפים המשתתפים, ושוקולד כקינוח לילדים. בסיוע הוראות עבודה קלות ופשוטות, אתם יכולים להכין עם הילדים פיצה אישית. לרוטב יש טעם מושלם עבור הילדים, ויש כמות מספיקה הן של הרוטב והן של הגבינה. חשוב שתדאגו מראש לתוספות שאתם והילדים אוהבים, ותבחרו את הערכה המתאימה. האפשרויות כוללות מארז לכל המשפחה, מארז למשפחה צליאקית, מארז למשפחה חד הורית, למשפחה להט"בית ועוד. המחיר עד 299 שקלים. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: אהבנו אפשרות זו לבילוי קולינרי עם הילדים ואת המענה למשפחות השונות

בקצרה

צילום סטודיו אסם

מותג השוקולד Smarties מחליף את האריזות של כל המוצרים שלו לאריזות נייר. המהלך יושלם בסוף 2021, והוא עתיד לחסוך למעלה מ-400 טונות של אריזות פלסטיק בשנה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר