סל הקניות של שחר 960

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר 960
בסל שלנו השבוע: פיצת מק אנד צ'יז – חגיגת כולסטרול, ערגליות אננס עגולות – למי שאוהב, מוצרי כאילו בשר – לטבעונים וצמחונים, חטיף שוקולד זברה – לא מכיל זברה, ומוצרי Tupperware חוזרים

פיצת מק אנד צ'יז של פיצה האט ו-NUNUNU

צילום אסף קרלה

שיתוף הפעולה החדש בין השף גיא גמזו העומד מאחורי מסעדת NUNUNU, לבין רשת הפיצריות, הביא לאוויר העולם פיצה חדשה, המשלבת את הפיצה המוכרת של הרשת עם מנת המק אנד צ'יז הידועה של המסעדה. כל זה הזכיר לנו בהתחלה את השבתות בבסיס, בהן היינו מכינים כריך שעשוי משתי פרוסות לחם וביניהן תפוחי אדמה מהחמין. האם העולם זקוק לעוד שילוב של פחמימות עם פחמימות וגבינה עם גבינה? כנראה שהעולם לא זקוק לזה, אבל איזה כיף שהשילוב הספציפי הזה נוצר. המק אנד צ'יז שעל הפיצה שדרגה את הטעמים כמו גם את כמות הגבינה (והשומנים) בכמה רמות, מה שהופך את הפיצה הזו לסותמת עורקים טעימה במיוחד. הבצק של הפיצה ממשיך להיות שומני להפליא, קחו בחשבון, ובהתחשב בכל מה שיש על הבסיס, לא בטוח שזו הפיצה שתוכלו לאכול הרבה ממנה. אבל יהיה לכם טעים (מכיל גלוטן). המחיר 79.9 שקלים. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: פעם קראנו שיש משהו בריא בפיצה. אם זה היה נכון פעם, זה כבר לא נכון

עיגוליות אננס של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

עיגוליות הן עיגולי ערגליות, מבהירים על גבי האריזה. כלומר אותה עוגייה, רק בצורה אחרת. האם זה טוב? תלוי את מי שואלים. מי שאוהב את הערגליות הוותיקות, יאהב אותן גם בצורה העגולה והקטנה יותר. מי שרואה בהן גוש בצק מתוק מדי עם מעט ג'לי כמילוי, יגיע לאותה מסקנה גם בצורה זו שלהן. כל זה נכון גם כאשר מדובר במילוי החדש – ג'לי מתוק, עם טעם מובהק של אננס, אבל חסר את החמצמצות שמעניקה לאננס את טעמו המורכב והמעניין (מכיל גלוטן). המחיר עד 12.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: לאוהבי ערגליות 

נקניקיות וכדורי "בשר" של Beyond meat 

מדף תחליפי הבשר מתרחב עם שני מוצרים חדשים שהשיקה החברה. מדובר במוצרים ותיקים יחסית בעולם, שהגיעו באחרונה לישראל: נקניקיות מהצומח בטעם רגיל ובטעם איטלקי פיקנטי, וכדורי "בשר", גם הם מהצומח כמובן. הבסיס של המוצרים הוא חלבון אפונה, ללא סויה, ללא גלוטן, וללא רכיבים מהונדסים גנטית. הצורה של המוצרים זהה לצורתם של מוצרי הבשר, ולכן הם מתאימים רק למי שאינו נרתע מהצורות הללו. הנקניקיות הפתיעו אותנו לטובה במרקם שלהן, שמזכיר את הגרסה הבשרית, ובתיבול מוצלח – הילדים אהבו את הרגילות, בעוד המבוגרים אהבו יותר את האיטלקיות, גם אם לא לגמרי הבנו למה הן מוגדרות כך. לכדורי ה"בשר" יש מרקם זהה כמעט לחלוטין לזה של כדורי בשר, וגם טעם חביב שהשתלב מצוין עם רוטב. המחיר עד 44.9 שקלים ל-290/400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אופציה טובה לטבעונים וצמחונים במשפחה

קיט קט זברה של נסטלה

צילום סטודיו אסם

אין ספק שהמראה של הקיט קט החדש שונה מזה המוכר. זאת בזכות השילוב של שוקולד מריר ולבן, והאופן בו הם משולבים יחד. הזיהוי של החטיף עם זברה הצחיק אותנו קצת, כי הוא עשוי מרכיבים שזברה לעולם לא הייתה אוכלת, וגם המראה כשלעצמו לא הזכיר לנו חיה זאת. השילוב של שני סוגי השוקולד יחד משפיע על הטעם בצורה מינורית יחסית. התוצאה היא עדיין טעם מתוק עז שנותר לאחר האכילה (מכיל גלוטן). המחיר עד 5.9 שקלים ל-41.5 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: השינוי בעיקר ויזואלי

 כדאי לדעת

מגוון המוצרים של Tupperware זמין שוב לרכישה בישראל, לאחר שלוש שנים בהן המותג לא שווק אצלנו. חברת אקומיקס היא הזכיינית החדשה, והיא משווקת מוצרים במספר קטגוריות: כלי מטבח, כלי אחסון, כלי בישול, כלי אירוח, כלים To-Go ועוד. ECO+ הוא השם של סדרת מוצרים העשויים פלסטיק ממוחזר, הכוללת בקבוקי מים, קופסאות אוכל וכוסות טרמיות לקפה. בין המוצרים תמצאו גם את הסירים מסדרת אולטרה פרו, שכולם מתאימים לשימוש בתנור עד 250 מעלות ובמיקרו גל, חרף העובדה שהם עשויים מפלסטיק. להשיג באתר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר