סל הקניות של שחר 97

בסל שלנו השבוע: המבורגר בלחמנייה, מיתוג מחדש ליצרנית שימורים, משקאות עם פירות אקזוטיים, זיתים סורים, חטיפי שומשום ללא גלוטן, וסוכריות עם מיץ פרי

בסל שלנו השבוע: המבורגר בלחמנייה, מיתוג מחדש ליצרנית שימורים, משקאות עם פירות אקזוטיים, זיתים סורים, חטיפי שומשום ללא גלוטן, וסוכריות עם מיץ פרי.

המבורגר בלחמנייה של רשת קרנף
הרשת, אחת מהנציגות הבולטות של טרנד הטורטיות, מבינה כנראה שזמן הטרנד מגיע לקיצו. לפיכך מתרחב בתפריט וכולל מעתה גם המבורגר בלחמנייה. ההמבורגר עשוי 100% בשר אנגוס, והוא הוכן על האש.
ניסינו את המנה באחד הסניפים ויצאנו ברגשות מעורבים. מצד אחד, הלחמנייה טרייה וטעימה, מבחר הרטבים האפשרי עונה לכל טעם, מה עוד שניתן לבחור אילו מהם למרוח. הקציצה עצמה נעשתה עד שנהייתה וול דאן, והטעם שלה לא היה מהמוצלחים.
בשורה התחתונה: הרגשות כאמור מעורבים.
30 ₪. להשיג בסניפי הרשת.

מיתוג מחדש למוצרי פרי הגליל
כשנה לאחר שעברה החברה לבעלות חדשה, יוצאים המוצרים של המותג פרי גליל בגרסה מחודשת. מעתה קוראים למותג 'פרי הגליל', כפי שהיה בעבר הרחוק עד שהושמטה האות ה' משם. בנוסף חודשו האריזות שהפכו נקיות יותר ועדכניות יותר, וכך גם הלוגו שאיבד משהו מהתמימות שלו בתהליך. מגוון המוצרים לא השתנה, וכולל 37 סוגי ירקות קפואים ו-35 סוגי שימורים.
בשורה התחתונה: מתיחת פנים חשובה ומוצלחת.
להשיג בנקודות המכירה.

משקאות עולמות חדשים של ספרינג
שני משקאות חדשים הוציאה החברה, שניהם מכילים בין שאר הרכיבים גם פרי, שזו לו כפי הנראה הפעם הראשונה שהוא מופיע בישראל במוצר כזה או אחר. משקה אחד משלב את הגרנדילה עם בננה ותפוז ומספק משקה מתקתק ומוצלח, ואילו המשקה השני משלב את פרי הצ'ירימויה עם אננס. במשקה השני בולט בעיקר טעם האננס, וגם הבננה שאינה מתנוססת על התווית אך ממוקמת ברשימת הרכיבים לפני הצ'ירימויה עצמה. הפרי החדש הולך לאיבוד במיקס.
בשורה התחתונה: אם כבר פרי חדש, שיקבל את הבכורה ברכיבים כמו שהוא מקבל בתווית.
7 ₪ ל-1.5 ליטר. כשרות: בד"ץ (רובין). להשיג בנקודות מכירה.

זיתים סורים של סבא חביב
היצרן של אחת הטחינות המעולות שנמכרות בארץ, שהוא גם יצרן של שמני זית, משיק את הזיתים החדשים. תוך שימוש במינון הנכון של מלח, לימון ותבלינים, יצאו כאן זיתים סורים מעולים – בדיוק במינון הנכון בשביל שאפשר יהיה לאכול אותם כמו גרעינים. עוזרת לכך גם העובדה שהזיתים עצמם בשרניים במידה הנכונה, כיאה לזן הסורי.
בשורה התחתונה: המלצה חמה.
25 ₪ ל-800 גרם. בהשגחת הרב אלמשעלי יוסף, רב המועצה האזורית מרום הגליל ובהשגחת הבדץ חוג חתם סופר בני ברק. להשיג בנקודות המכירה. WWW.SABAHABIB.CO.IL

חטיפי שומשום מלא אורגניים ללא גלוטן של אדמה
לטובת כל האנשים הנמנעים מאכילת גלוטן, חומר הנמצא בחיטה, השיקה החברה גרסה ייחודית של חטיפי שומשום. הסדרה כוללת שלושה מוצרים, האחד משלב גרעינים ודבש, השני משלב גרעינים וסילאן, ואילו השלישי משלב צימוקים ותמרים.
ניסינו את אלו המשלבים גרעינים ודבש, והם אכן הכילו כמות יפה של גרעינים עם שומשום. הדבש היה בתחתית רשימת הרכיבים, לעומת הסוכר שהיווה חלק גדול יותר מהמוצר, ולפיכך טעמו לא היה מורגש במיוחד. החטיף היה דביק דיו בכדי לא להתפורר, אך אוורירי דיו כדי שיהיה קל ללעוס אותו. גלוטן, בכל מקרה, לא מצאנו כאן.
בשורה התחתונה: השקה מוצלחת לקהל היעד.
24.5 ₪ למארז עם חמישה חטיפים. להשיג בחנויות טבע ובחנויות מובחרות.

גרסה חדשה של מנטוס
החידוש בסוכריות הפופולריות הוא בתוספת מיץ הפרי למוצר, כך שהתוצאה המתקבלת אמורה להיות סוכריות עסיסיות וטעימות יותר. בטעימה שערכנו לאחד מהמוצרים לא הרגשנו כל הבדל בטעם. האריזה, לעומת זאת, עברה רענון שאפשר להבחין בו.
בשורה התחתונה: מי שרוצה עסיסיות, שיאכל פרי.
3 ₪. כשרות למהדרין בהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר