סניף חדש ל- Beta Pizza

ביתא פיצה הופכת לרשת ומתפארת בסניף חדש בנמל תל-אביב לאחר שהוכתרה כהמאנצ'יה האיטלקית האולטימטיבית של מתחם לילינבלום, "ביתא פיצה" פותחת סניף חדש במתחם בילויים נוסף – נמל תל-אביב והופכת לרשת

ביתא פיצה הופכת לרשת ומתפארת בסניף חדש בנמל תל-אביב
לאחר שהוכתרה כהמאנצ'יה האיטלקית האולטימטיבית של מתחם לילינבלום, "ביתא פיצה" פותחת סניף חדש במתחם בילויים נוסף – נמל תל-אביב והופכת לרשת.

ייחודה של "ביתא פיצה" הוא בפיצה הנפוליטנית האמיתית אותה היא מגישה. פיצה נפוליטנית במהותה מוגשת קריספית על בצק דק ונאפת בתנור לבנים. בבטא פיצה היא מוגשות כסלייס, אישית עגולה (30 ס"מ), ומשפחתיות. על מצע הבצק הדק אותו לשים ומרדדים במקום, נמרחים בנדיבות רטבים מבוססים עגבניות תמר איטלקיות טריות ומרכיבים סודיים נוספים העשויים אך ורק מחומרים טריים נטולי חומר משמר, גבינות טובות ותוספות כרוחב הדמיון.
המחירים בביתא פיצה: סלייס, לדוגמא, נמכר ב 11- 14 שקל, פיצה אישית נמכרת ב- 33 שקל, ומשפחתית ב- 80 שקל. בתפריט פיצות כגון בטטה (רוטב עגבניות, מוצרלה, בטטה, רוזמרין ובצל), חזה אווז (רוטב עגבניות, מוצרלה, נתחי חזה אווז עם עלי רוקט לא אפויים), אנטי פסטי (רוטב עגבניות, מוצרלה,מבחר ירקות קלויים ועשבי תיבול), ים תיכוני (רוטב עגבניות, מוצרלה, פטה, בצל סגול, זיתים שחורים ואורגנו ), רוקט פרמז'ן (רוטב עגבניות ומוצרלה עם עלי רוקט וגבינת פרמז'ן לא אפויים), שמנת פטריות (שמנת, פטריות טריות, פטרוזיליה וכמהין (ללא רוטב עגבניות ומוצרלה)) ועוד….

ניתן גם להרכיב תוספות על פי הטעם (טונה, אנשובי, צלפים, תירס, עגבניות שרי, זיתים שחורים/ירוקים, רוקט, אננס ועוד..) במחיר 3-10 ₪. גולת הכותרת הקולינארית של המקום (לצד הפיצות כמובן) נמצאת במאפים איטלקיים טריים ומשובחים כמו הקלצונה (כיס בצק ממולא בתוספות ואפוי בתנור) 25-28 שקל, פוקצ'ות מעטורות בתוספות כמו אנטיפסטי וסלט קפרזה (16-28 שקל), מגוון סלטים ועוד.

ביתא פיצה מעוצב בסגנון מוקפד, מודרני ואסתטי, בצבעי השמש הכתומה – צהובה. האווירה נעימה ורגועה ומזמינה את הסועדים לשבת בנחת וליהנות. הסניף החדש ישרת את כל בלייני המתחם ויהווה אופציה נוחה וטעימה לכל מי שמתגורר מצפון לירקון.

ביתא פיצה
נמל תל-אביב
טלפון : 1599-50-9090
שעות הפעילות: א – ו 12:00 – עד הלקוח האחרון. שבת 17:00 – עד הלקוח האחרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר