סניף חמישי לרשת שמו הקונדיטוריה – עכשיו ברמת השרון

רשת "שמו קונדיטוריה" פתחה את הסניף החמישי שלה, ברחוב אושיסקין 16 ברמת השרון. הסניף החדש מצטרף לסניפי רשת שמו בחיפה, בקריות, וברמת אביב

רשת "שמו קונדיטוריה" פתחה את הסניף החמישי שלה, ברחוב אושיסקין 16 ברמת השרון. הסניף החדש מצטרף לסניפי רשת שמו בחיפה, בקריות, וברמת אביב.

סניף "שמו" ברמת השרון עוצב ע"י האדריכלית אתי דנטס, שבחרה להקדיש את כל החלל הפנימי לתצוגה ולמכירת המוצרים, עם דגש על תצוגה מסודרת והצגה מודולרית של קופסאות העוגות והעוגיות של הרשת.

בדומה לסניפים האחרים של "שמו קונדיטוריה", גם הסניף החדש מתמקד במכירת המוצרים בלבד, ללא אפשרות לקפה או ישיבה במקום.

מיקי שמו, מבעלי רשת "שמו הקונדיטוריה", אומר: "בעקבות המיקי שמוצלחת הרשת בצפון וברמת אביב, אנו שמחים להשיק את הסניף החדש ברמת השרון. גם כאן הקפדנו לשמור על העיצוב הנקי והחם של הסניף, ואנו שמחים להציע ללקוחותינו באזור השרון ליהנות ממוצרים טריים ואיכותיים. הרשת שלנו מבוססת על קונספט של קונדיטוריית בוטיק, ותמשיך בקרוב את מגמת ההתרחבות שלה – הפעם לכיוון איזור רעננה ושכנותיה".

רשת SHEMO הקונדיטוריה הוקמה בשנת 1992 על ידי רותי ואיציק שמו, שהתמחו במאפים ודברי מתיקה באזור הצפון. הדור השני במשפחה  הצטרף לעסק המשפחתי ולקח את החזון קדימה. על פיתוח הקולקציות של הרשת מופקד הקונדיטור מיקי שמו.

שמו הקונדיטוריה
רח' אוסישקין 16 רמת השרון
טל. 03-5473003
www.shemo.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר