סניפים חדשים ל Roy שוקולד ברמת השרון ובקריית סביונים

השוקולטייר רואי גרשון פותח שני סניפים חדשים ל- Roy שוקולד – ברמת השרון ובקניון סביונים ביהוד. סניף רמת השרון ממוקם ברחוב סוקולוב, על שטח של כ – 30 מטר. בהקמת הסניף הושקעו כ – 100,000 דולר. הסניף הנוסף נפתח בקניון סביונים ביהוד, ויופעל בידי זכיין

השוקולטייר רואי גרשון פותח שני סניפים חדשים ל- Roy שוקולד – ברמת השרון ובקניון סביונים ביהוד. סניף רמת השרון ממוקם ברחוב סוקולוב, על שטח של כ – 30 מטר. בהקמת הסניף הושקעו כ – 100,000 דולר. הסניף הנוסף נפתח בקניון סביונים ביהוד, ויופעל בידי זכיין.

בכל הסניפים יימכרו מוצרי השוקולד של רואי גרשון, ויוצעו סדנאות שוקולד וקייטרינג של מתוקים. החל מסוף אוגוסט יוצע לקהל ליין של מוצרים מתוקים שמותאמים לראש השנה, כמו פראלין רימונים ודבש. זאת בנוסף למוצרי השוקולד המיוחדים: פרלינים בטעמים מעוררי תשוקה כדוגמת קרם פסיפלורה, פירות יער, סאקי יפני ושרי דובדבנים ( 47 שקל למארז של 12 פראלינים) , בקבוק ליקר שוקולד בצורת לב ( 42 שקל) לבבות שוקולד ענקיים על מקל קינמון ( 19 שקל). ומגוון עוגות עוגיות ופטיפורים כגון עוגת מוס שוקולד מריר 70 אחוז עם קרם ברולה תפוזים.

כל המוצרים הנם פרי היצירה הבלעדית של השוקוליטייר רואי גרשון.

רואי גרשון, איש היי-טק לשעבר, שעזב קריירה מבטיחה לטובת עולם של שוקולד, למד את רזי המקצוע באחד מבתי הספר הידועים לשוקולד בבלגיה והפך בשנים האחרונות לשוקולטייה ישראלי מוביל ומבטיח, המשלב בין המסורת והמצויינות האירופאים לבין יצירתיות, תעוזה ופרשנות אישית אותם הוא מביא לידי ביטוי בשילובים של טעמים מקוריים וייחודיים המגרים את כל החושים.


בוטיק שוקולד, בית קפה, סדנאות שוקולד, קייטרינג ואירועים
רחוב יד חרוצים 15תל אביב, טלפון : 11 03-68744
שעות פתיחה : א'-ה': 9:00-23:00, יום ו': 9:00-15:00
סוקולוב 84 רמה"ש , קניון סביונים יהוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר