סנפרוסט בסבב נוסף של קמפיין Fast Freeze שנועד להמשיך ולבסס את המסר

סנפרוסט הינה החברה המובילה בישראל לפיתוח ייצור ושיווק ירקות קפואים, עם נתח שוק של 72.7% בירקות הקפואים (נילסן, כספי, דצמבר 2005, שנתי)

חברת סנפרוסט עלתה בסבב נוסף של קמפייןFast Freeze במטרה להמשיך ולבסס את המסר: "Fast Freeze השיטה הבריאה של סנפרוסט השומרת על הערכים התזונתיים של הירקות".
הקמפיין, בהשקעה של כ- 1 מיליון ₪, משודר בטלוויזיה בערוצים המסחריים.

לפני כשנה יצאה סנפרוסט במהלך אסטרטגי שיווקי להשקת זהות מותגית חדשה – Fast Freeze, השיטה הייחודית של סנפרוסט להקפאת ירקות טריים, מתוך כוונה לבדל את המותג על פני מתחרים, תוך הדגשת היתרונות הבריאותיים והתזונתיים בירקות המוקפאים בשיטה זו, והעמקת המודעות לערכי הבריאות המשתווים ואף עולים בערכם על הירקות הטריים.

רונית קידר, מנהלת השיווק של סנפרוסט, אומרת: "סנפרוסט, כחברה המובילה את שוק הירקות הקפואים בישראל, רואה מחויבות להצטרף לקמפיין העולמי הקורא לאוכלוסיה לצרוך יותר ירקות ופירות ליום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר