סנפרוסט בסבב נוסף של קמפיין Fast Freeze שנועד להמשיך ולבסס את המסר

חברת סנפרוסט עלתה בסבב נוסף של קמפייןFast Freeze במטרה להמשיך ולבסס את המסר: “Fast Freeze השיטה הבריאה של סנפרוסט השומרת על הערכים התזונתיים של הירקות”.
הקמפיין, בהשקעה של כ- 1 מיליון ₪, משודר בטלוויזיה בערוצים המסחריים.

לפני כשנה יצאה סנפרוסט במהלך אסטרטגי שיווקי להשקת זהות מותגית חדשה – Fast Freeze, השיטה הייחודית של סנפרוסט להקפאת ירקות טריים, מתוך כוונה לבדל את המותג על פני מתחרים, תוך הדגשת היתרונות הבריאותיים והתזונתיים בירקות המוקפאים בשיטה זו, והעמקת המודעות לערכי הבריאות המשתווים ואף עולים בערכם על הירקות הטריים.

רונית קידר, מנהלת השיווק של סנפרוסט, אומרת: “סנפרוסט, כחברה המובילה את שוק הירקות הקפואים בישראל, רואה מחויבות להצטרף לקמפיין העולמי הקורא לאוכלוסיה לצרוך יותר ירקות ופירות ליום.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה