ספגטים בשת"פ עם יינות סגל בקמפיין אינטראקטיבי

הקמפיין באתרים מובילים ברשת באמצעות 'אידיולוג'יק' וכן באתר של 'ספגטים' לתקופה של שבועיים, ובנוסף ייתמך בפעילות קד"מ, בהשקעה של 200,000 ש"ח

רשת מסעדות 'ספגטים' יוצאת במבצע משותף עם יינות פיוז'ן מרום גליל "של סגל", במסגרתו מעלה 'ספגטים' קמפיין וידאו אינטראקטיבי שילווה על ידי שף הרשת אליאב גולדנברג, ויציג את "חידון ספגטים הגדול".
הקמפיין באתרים מובילים ברשת באמצעות 'אידיולוג'יק' וכן באתר של 'ספגטים' לתקופה של שבועיים, ובנוסף ייתמך בפעילות קד"מ, בהשקעה של 200,000 ש"ח.

סימי דגן, מנהלת השיווק של רשת מסעדות ספגטים, אומרת: "החבירה ליינות פיוז'ן מרום גליל "של סגל" מבטאת את אסטרטגיית הרשת להעמיק את המובילות של ספגטים בתחום המטבח האיטלקי המודרני, המשלב בלנד של סגנונות, טעמים וניחוחות מכל העולם. כך נולדו עשרות מנות ספגטי מיוחדות של פיוז'ן איטלקי רב תרבותי המפגיש בין הודו, מרוקו, תאילנד, אינדונזיה ומדינות נוספות לאיטליה".

"יינות פיוז'ן, מרום גליל "של סגל מייצגים מגוון רחב של זנים קלאסיים שמקורם בצרפת, בשילוב של תהליך עשייה מודרני עליו מופקד היינן המוכשר אבי פלדשטיין. ההיתוך בין הזנים הקלאסיים של היין לבין תהליך העשייה המודרני שלו, יצר שילוב מנצח עם הטעמים והניחוחות של המנות בספגטים", מוסיפה סימי.

רשת מסעדות 'ספגטים', בבעלות משותפת של משה וינגרטן, דרור נחושתן וגדי גרנות מונה כיום 18 סניפים בפריסה ארצית רחבה. לפני כשנתיים פתחה הרשת סניף בצרפת תחת המותג The spaghettis, ובכוונתה לפתוח ארבעה סניפים נוספים בצרפת תחת מותג זה.


קרדיטים:
משרד אינטראקטיב: אידיולוג'יק
סופרוויזר: אייל טל
מנהל קריאייטיב: אלעד סטפנסקי
ארט דיירקטור: נמו ארמן
תקציבאי: טל פאר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר