סקר השוקולד של סניקרס: 39% מהישראלים אוכלים שוקולד מדי יום

קלי לוין מנהלת מותגי השוקולד במרס ריגלי ישראל: "מחמם את הלב לראות שלפחות בנושא אחד ישנה בישראל הסכמה גורפת, וזו האהבה לשוקולד"
לפי סקר מותג Snickers (סניקרס): נשים אוהבות לאכול שוקולד לבד, לעומתן הגברים מעדיפים לחלוק. התוספת לשוקולד שישראלים אוהבים היא נוגט

מותג השוקולד Snickers (סניקרס) של חברת מרס (Mars) העולמית, קיים לאחרונה סקר על הרגלי הצריכה של שוקולד בישראל. הסקר נערך באמצעות מכון סקרים 'רושינק' בקרב מדגם מייצג של 518  נשים וגברים בני 18-64, ממנו עולה כי אנחנו  הישראלים אוהבים שוקולד, ואוכלים אותו בעיקר בבית.

79% מהישראלים אוכלים שוקולד לפחות פעם בחודש. 82% אוכלים שוקולד לפחות פעם בשבוע, ו-39% עושים זאת מדי יום – מתוכם 45% נשים. 57% מתוך אותם 39%, מעדיפים לאכול את השוקולד שלהם מדי יום לבד. עוד עולה מהסקר כי ככל שאוהבים יותר לאכול שוקולד, פחות אוהבים לחלוק – 57% מאוכלי השוקולד על בסיס יומיומי אוהבים לאכול לבד, מול 42% מתוך אלה שאוכלים פעם-פעמיים בשבוע.

מתוצאות הסקר עולה כי בעיקר נשים (51%) אוכלות שוקולד לבד, לעומת הגברים שמעדיפים לחלוק עם משפחה וחברים (50%). הבדל נוסף בין הגברים והנשים הוא באריזות – בעוד והגברים מעדיפים לרכוש שוקולד באריזות גדולות (50%) ולאכול בעיקר בסלון ביתם (53%), הנשים מעדיפות את השוקולד שלהן במנות אישיות ובעבודהשוקולד אוכלים גם במיטה – בעיקר צעירים בגילאי 18-29 (19%) לעומת 6%-8% בגילאים הבוגרים יותר (30-64).

למה אוכלים שוקולד? מהסקר עולה כי שליש מהישראלים אוכלים שוקולד כדי "לפנק" את עצמם, אצל 17% נצרך השוקולד כקינוח, ו-14% אוכלים שוקולד עם הקפה בשעות הבוקר.  מסתבר כי הישראלים לא נאמנים לשוקולד שלהם – 79% מעדיפים לגוון, לעומת 21% בלבד שהצהירו כי בדרך כלל הם נאמנים למותג אחד.

עם מה אוהבים לערבב את השוקולד? בראש מוביל הנוגט, ש- 28% מהישראלים בחרו בו, 16% בחרו בשילוב הטרנדי של מתוק-מלוח, במקום השלישי ביסקוויט (14%), ואחריהם קרמל בוטנים (9%), חמאת בוטנים (7%) וקוקוס (6%).

35% אומרים כי אכילת שוקולד גורמת להם לתחושות של כיף, שמחה והנאה, 17%  מספרים על תחושות של אושר ועונג.

מותגי מרס ריגלי

קלי לוין מנהלת מותגי השוקולד בחברת מרס ריגלי ישראל, אומרת: "מחמם את הלב לראות שלפחות בנושא אחד ישנה בישראל הסכמה גורפת, וזו האהבה לשוקולד. חברת מרס היא חברת הממתקים הגדולה בעולם, שמתמחה ביצירת מותגי שוקולד כבר שנים. משמח אותי לראות ששוקולד גורם להנאה אצל כל כך הרבה ישראלים וזוהי זכות עבורי לעסוק במשהו שמסב הנאה לכל כך הרבה אנשים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר