עוגות שעושות מסיבות – הספר הראשון בתחום עיצוב עוגות מבצק סוכר

"עוגות שעושות מסיבות" כולל 30 מתכוני עוגות נושא יפהפיות ועוגיות תואמות, כמו עוגת בלרינה עם עוגיות נעלי ריקוד, עוגת "ארגז כלים" לבן עם עוגיות מברג, עוגת חתונה עם עוגיות חתן כלה

עוגות שעושות מסיבות
הספר הראשון בתחום עיצוב עוגות מבצק סוכר
מאת מוני רוקח-אוחנה ולילך קסיאלי-שיפמן
הוצאת קוראים
המחיר 98 ₪

ספר זה נולד מהמפגש של אמנות האפיה עם אמנות העיצוב היוצר עוגה מעוצבת מבצק סוכר, ומהמפגש של מוני רוקח-אוחנה ולילך קסיאלי-שיפמן בפורום קישוט עוגות.

עוגה יפהפיה ומעוצבת היא מתכון לחגיגה בלתי נשכחת, בעיקר כשהיא מעשה ידיכם. אבל כשלעוגה הזאת נלוות עוגיות מקושטות תואמות, היא כבר הופכת למסיבת נושא.
זהו הספר הראשון בתחום העיצוב בבצק סוכר, המשלב עיצוב עוגות עם עוגיות תואמות. לצד כל אחת מהעוגות, תמצאו גם הוראות מפורטות להכנת עוגיות מקושטות התואמות את הנושא שלה.

30 עוגות ועוגיות יפהפיות ומקוריות מחכות לכם בין הדפים, ומציעות נושאים לכל אירוע: עוגת בלרינה עם עוגיות נעלי ריקוד לבת, עוגת "ארגז כלים" עם עוגיות בצורת מברג לבן, עוגת "חוגגים בשניים" כפולה ועוגיות לתאומים או לזוג חברים, עוגה ועוגיות לחייל הטרי ולנהג החדש, ואיך אפשר בלי עוגת חתונה מרגשת עם עוגיות חתן-כלה.

העוגות והעוגיות מחולקות לפי רמות קושי שונות, מן הקל מאוד ועד למורכב, כך שתוכלו להתקדם אתן מחגיגה לחגיגה.

בספר חברו יחדיו מתכונים מנצחים, הסברים מקיפים, טיפים מקצועיים וצילומים מפורטים, כדי להובילכם בבטחה לתוצאה: עוגה מעוצבת שלצדה עוגיות מקושטות, מרהיבות וטעימות, שהכנתם לגמרי לבד.

מוני רוקח-אוחנה, נשואה ואם ל-2. בעברה עורכת דין עצמאית, וכיום בעלת סטודיו לעיצוב עוגות ועוגיות "מיתוש" בבית דגן ומעבירה סדנאות בתחום. בוגרת לימודי קונדיטוריה, ניהלה במשך כ- 4 שנים את פורום " קישוט עוגות" ב- YNET. מגיל צעיר עסקה באפייה ובתחומי אמנות שונים כתחביב. לתחום עיצוב העוגות הגיעה במקרה, כאשר חיפשה רעיון לעוגת יומהולדת לבתה ומאז לא הפסיקה לאפות וליצור.

לילך קסיאלי-שיפמן, נשואה ואם ל-2. עברה מתחום המחשבים והניהול לעיצוב עוגות, וכיום בעלת סטודיו " העוגות של לילך" בכפר יונה ומעבירה סדנאות בתחום. בוגרת לימודי עיצוב המוצר, עסקה מאז ומתמיד בתחומי יצירה שונים והעבירה סדנאות באמנות שימושית. משם הדרך לעיצוב עוגות היתה בלתי נמנעת. את התמחותה בתחום עיצוב העוגות רכשה בעצמה תוך ניסוי וטעייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר