עוגיות חדשות מוכיחות: יש פריכות גם ללא מרגרינה

הסוד הגדול של חברת Vitao הוא בשיטת האפייה הייחודית, הלוקחת את בצק הקמח המלא למסע איטי של 50 מטר על גבי מסוע בתוך תנור המיועד לאפיה איטית. אחרי שעה קלה של התאוששות בקירור, על גבי מסוע נוסף, הופכות העוגיות לתוצר המוגמר

סדרת עוגיות החדשה של Vitao מרעננת את שוק המתוקים עם קונספט חדש: פריכות אמיתית גם ללא שימוש בחמאה או מרגרינה. מזל טוב:

חברת ס.א.ן דרום אמריקה, היבואנית של סדרת העוגיות החדשה של חברת Vitao הברזילאית, מביאה עימה בשורה לשוחרי בריאות שאינם רוצים לאכול עוגיות עם כולסטרול או שומן מוקשה.

כל העוגיות בסדרה הן על בסיס קמח מלא ודגנים מלאים. הסוכר הוא סוכר חום (דמררה) וחלמון הביצה המסורתי מוחלף באבקת ביצים נטולת כולסטרול. מרגרינה וחמאה כלל לא באים בחשבון, כך שאין חשש לשומן הטראנס הקטלני. הנוסחה המעניינת הזו יוצרת עוגיות שאמנם לא נכללות תחת הקטגוריה של ה"דיאטטי", אך מדובר בעוגיות מלאות בסיבים תזונתיים, ועם זאת פריכות וומתוקות .

הסוד הגדול של חברת Vitao הוא בשיטת האפייה הייחודית, הלוקחת את בצק הקמח המלא למסע איטי של 50 מטר על גבי מסוע בתוך תנור המיועד לאפיה איטית. אחרי שעה קלה של התאוששות בקירור, על גבי מסוע נוסף, הופכות העוגיות לתוצר המוגמר.

העוגיות מגיעות בשישה טעמים שונים וייחודיים העונים על טעמם של כל מין וגיל: עוגיות נבט חיטה ודבש, שיבולת שועל, גרעיני חמנייה לא מקולפים, שומשום, קשיו, צימוקים.

חברת Vitao הברזילאית החלה את פעילותה בשנת 1991. בשוק הברזילאי היא מוכרת ואהובה בזכות מוצרי איכות בריאים ומזינים. שם החברה מורכב מצמד המילים ויטאליטי וטאו, המסמלים איזון מושלם בין בריאות, טעם וחיות (מהמילה חיים). מוצרי החברה מבוססים כולם על קמח מלא ודגנים מלאים, המציפים את המוצרים בפריכות ייחודית וסיבים תזונתיים לרוב.

העוגיות מיובאות לארץ על ידי חברת ס.א.ן דרום אמריקה בע"מ והן כשרות בהשגחת הרבנות הראשית
מחיר מומלץ לחבילה של 200 גרם: 13 ₪
להשיג במעדניות, חנויות טבע וברשת 'רמי לוי'



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר